eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wręczyca WielkaZagospodarowanie terenu turystyczno-rekreacyjnego w miejscowości Puszczew



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu turystyczno-rekreacyjnego w miejscowości Puszczew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wręczyca Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Wręczyca Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-130

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343170245

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wreczyca-wielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wreczyca-wielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwwreczycawielka.e-zp.finn.pl/procurements/124/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu turystyczno-rekreacyjnego w miejscowości Puszczew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4497e1e3-7e28-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046155/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Zagospodarowanie terenu turystyczno-rekreacyjnego w miejscowości Puszczew.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja wspófinansowana z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzenie, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej architektury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153346,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zagospodarowanie terenu turystyczno-rekreacyjnego w miejscowości Puszczew”
Niniejsza operacja obejmuje swoim zakresem zagospodarowanie terenu rekreacyjnego zlokalizowanego na działce nr 212 w miejscowości Puszczew. Zakres prac będzie obejmował: wyrównanie terenu, wykonanie ciągów pieszych, zakup i montaż lamp solarnych - 8 szt., ławek - 8 szt. w tym jedna solarna, koszy na śmieci - 8 szt. oraz wykonania pomostu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.
-opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4
- przedmiar robót – załącznik 4a
- Plan zagospodarowania terenu – załącznik 4b

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert, tj. do dnia 23.11.2023 r. do godziny 9:00 wpłynęło 5 ofert. Kwota zaproponowana przez wykonawcę, którego oferta zawiera najniższą cenę wynosi 221 737,02 zł brutto. Po przeprowadzonych negocjacjach kwota oferty z najniższą ceną wyniosła 203 394,77 brutto.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 150 000 zł brutto (zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie prowadzonego postępowania na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy). Najniższa zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221737,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441870,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.