Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00406673/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
- 2022/BZP 00424975/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00426218/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00435167/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00440175/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych dachowych na budynkach Politechniki Lubelskiej w czterech zadaniach” - w trybie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA LUBELSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadbystrzycka 38D
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-618
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@pollub.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6805651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznych dachowych na budynkach Politechniki Lubelskiej w czterech zadaniach” - w trybie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e42837c-5387-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00276440/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa instalacji fotowoltaicznych dachowych na budynkach Politechniki Lubelskiej w czterech zadaniach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406673/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP-272-PNK-89/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa instalacji fotowoltaicznych dachowych na budynkach Politechniki Lubelskiej w czterech zadaniach” - w trybie zaprojektuj i wybuduj:
Zadanie 1 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii Politechniki Lubelskiej z falownikiem sieciowym o mocy około 48 kW.
Zadanie 2. Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii Politechniki Lubelskiej z falownikiem sieciowym o mocy około 20 kW.
Zadanie 3. Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Stołówki Politechniki Lubelskiej z falownikiem sieciowym o mocy około 40 kW.
Zadanie 4. Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Rektoratu Politechniki Lubelskiej. z falownikiem sieciowym o mocy około 12 kW.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, który stanowi dokumentacja techniczna / program funkcjonalno-użytkowy.
3. Wizja lokalna. Zamawiający wymaga odbycia obligatoryjnej wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 02.11.2022 o godz. 10.00 oraz/ lub 09.11.2022 godz.12.00 (zbiórka pod budynkiem stołówki Politechniki Lubelskiej, ul. Nadbystrzycka 40a, Lublin). Poświadczeniem wykonania wizji lokalnej w ustalonej dacie przez Zamawiającego będzie podpis Zamawiającego i Wykonawcy na protokole z odbycia wizji lokalnej. Wykonanie wizji uzasadnia się koniecznością weryfikacji tras instalacji, co może mieć wpływ na późniejszą cenę. Zamawiający nie jest w stanie przedstawić racjonalnie rozmieszczenia elementów układu na budynku zwłaszcza, że przetarg jest w formule „zaprojektuj – wybuduj”.
Uwaga!! Zgodnie z art.226 ust. 1 pkt. 18 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej (..) , w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630162,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 666840 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLSYSTEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9462687332
7.3.3) Ulica: ul. Szarugi 59A
7.3.4) Miejscowość: Marysin
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
kierownik robót specjalności elektrycznej, projektant z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 666840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego"
- Opracowanie projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 49 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego
- Usługa ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia mienia Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 6 zadań
- Remont boiska i bieżni z nawierzchni poliuretanowej, wymiana zeskoczni w dal oraz budowa placu za zeskocznią - zadania w ramach budżetu obywatelskiego V - Boisko Wysokich Lotów
- Budowa skweru kieszonkowego "Miejsce dla ciebie" - skwer dla seniorów i osób niepełnosprawnych przy ul. Herbowej w Lublinie - etap I
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Relaks pod chmurą - rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i technicznej dla zadania pn. "Budowa budynku usługowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Krzywe"
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji pomieszczenia serwerowni w celu przygotowania do spełnienia wszystkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa przechowywania danych dla serwerowni zapasowej
- ,, Przebudowa drogi gminnej w Krzeszycach: ul. Wolności"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę obiektów budowlanych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na przebudowę ulic Chabrowej, Słonecznej i Sportowej w Juchnowcu Dolnym, gmina Juchnowiec Kościelny.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.