eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklanyRemont ul. Piekarniczej w ¦wierklanach wraz z odwodnieniem



Og³oszenie z dnia 2021-03-30


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00024871 z dnia 2021-03-30

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ul. Piekarniczej w ¦wierklanach wraz z odwodnieniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wierklany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276259008

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ko¶cielna 85

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklany

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-266

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324327521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swierklany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://swierklany.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. Piekarniczej w ¦wierklanach wraz z odwodnieniem

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eb243347-9119-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00024871

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000203/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont ul. Piekarniczej w ¦wierklanach wraz z odwodnieniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.swierklany.pl/wiadomosci/14667/wiadomosc/565050/remont_ul_piekarniczej_w_swierklanach_wraz_z_odwodnieniem

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztyelektronicznej przetargi@swierklany.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 15.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 15.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal Regulamin korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) Warunki korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) 15.4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz zobowi±zuje siê przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.15.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 15.6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki „Postêpowania”.15.7. Wykonawca sk³ada ofertê pod rygorem niewa¿no¶ci za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.W Formularzu Oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP.15.8. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.15.9. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):15.9.1. w celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania, przekazywania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji preferuje siê, aby Wykonawcy kierowali korespondencjê do Zamawiaj±cego na adres przetargi@swierklany.pl 15.9.2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom wezwania, zawiadomienia i informacje na adres e-mail Wykonawcy, wskazany przez niego w Formularzu Oferty.Uwaga:Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowi±zek sprawdzania poczty elektronicznej wskazanej przez niego w Formularzu Oferty, gdy¿ korespondencja od Zamawiaj±cego mo¿e trafiæ do folderu SPAM.15.9.3. w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Wykonawcami a Zamawiaj±cym odbywaæ siê mo¿e równie¿ za po¶rednictwem dedykowanego formularza: Formularz do komunikacji, dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal,15.9.4. dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.15.10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w:15.10.1. rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452),15.10.2. rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U.2020.2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): klauzula informacyjna zosta³a zawarta w pkt. 24 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna zosta³a zawarta w pkt. 24 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest remont ul. Piekarniczej w ¦wierklanach wraz z odwodnieniem.Droga klasy D o natê¿eniu ruchem KR3 szeroko¶æ 3,50 m, nawierzchnia z mieszanki minieralno-bitumicznej AC11S. Ograniczenie nawierzchni: krawê¿nikiem betonowym “wystaj±cym” 15x30 cm, posadowionym na ³awie betonowej z oporem. £awa wykonana z betonu C12/15 (B-15). Góra krawê¿nika wyniesiona 12 cm od nawierzchni drogi,krawê¿nikiem 15 x 25 cm najazdowym wystaj±cym 4 cm ponad nawierzchniê na wjazdach, posadowionym na ³awie betonowej z oporem. £awa wykonana z betonu C12/15 (B-15). Odwodnienie powierzchniowe odprowadzone zostanie do kanalizacji deszczowej za pomoc± kratek ¶ciekowych i przykanalików. Kanalizacja deszczowa zostanie w³±czona do istniej±cej studni D11 istniej±cej kanalizacji deszczowej oraz do studni projektowanej D1 na remontowanym przepu¶cie Ø 1000 mm (z blachy falistej ocynkowanej). Kanalizacja deszczowa z rur PVC-U SN8 SDR34 o ¶rednicy 250 i 315 mm, spadek pod³u¿ny od -1% do 1,4% plus kratki ¶ciekowe - wpusty pod³±czone do kanalizacji deszczowej za pomoc± przykanalika PVC-U SN8 SDR34 o ¶rednicy 200 mm. W celu zabezpieczenia warstw konstrukcyjnych jezdni przed nap³ywem wód zosta³ zaprojektowany drena¿ francuski, z którego wody bêd± odprowadzone do projektowanej kanalizacji deszczowej poprzez studzienki ¶ciekowe. Dren zosta³ zaprojektowany wzd³u¿ pobocza pod krawê¿nikiem po lewej i prawej stronie jezdni zgodnie ze spadkiem poprzecznym remontowanego odcinka. Dren bêdzie posiada³ przekrój poprzeczny prostok±tny o wymiarach 0,45 m x 0,45 m. Po obwodzie dren zostanie owiniêty w geow³ókninê. S±czek drenarski z rur PVC Ø110 mm w otulinie z geotekstylii zostanie u³o¿ony na warstwie podsypki z pospó³ki gr. 10 cm. S±czek zostanie obsypany ¿wirem frakcji 20/40 mm. Wjazdy istniej±ce z kostki betonowej brukowej grubo¶ci 8 cm "bordo" - w ramach dzia³ki drogowej. Uwaga:Zamawiaj±cy przewiduje w kosztorysie wywóz ziemi, gruzu, t³ucznia z rozbieranych podbudów oraz innych materia³ów z rozbiórki (odpadów) na odleg³o¶æ maksymaln± 10 km. Wykonawca jest zobowi±zany na w³asny koszt znale¼æ miejsce sk³adowania odpadów w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 10 km od miejsca prowadzenia inwestycji. W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie wywozi³ odpady na odleg³o¶æ wiêksz± ni¿ 10 km, Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy za wywóz ww. odpadów tylko na odleg³o¶æ 10 km.4.3. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w niniejszym postêpowaniu opis przedmiotu zamówienia sporz±dzono z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp, tj.:4.3.1. znaki drogowe umieszczono na wysoko¶ci 230 cm, dziêki czemu osoby z niepe³nosprawno¶ci± wzroku nie bêd± w nie uderzaæ.4.4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony zosta³ w za³±cznikach do niniejszej SWZ: 4.4.1. dokumentacji projektowej,4.4.2. specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,4.4.3. opinii geotechnicznej,4.4.4. projektowanych postanowieniach umowy.4.5. Roboty winny zostaæ wykonane i ukoñczone zgodnie z prawem obowi±zuj±cym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególno¶ci z: 4.5.1. ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,4.5.2. rozporz±dzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 wrze¶nia 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeñstwa i higieny pracy. 4.6. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub STWiOR zosta³ wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego Wykonawcê lub nast±pi³o wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesieñ, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza z³o¿enie oferty równowa¿nej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwi±zañ „równowa¿nych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji oraz bêd± zgodne pod wzglêdem:4.6.1. gabarytów i konstrukcji (wielko¶æ, rodzaj, w³a¶ciwo¶ci fizyczne, liczba elementów sk³adowych),4.6.2. charakteru u¿ytkowego (to¿samo¶æ funkcji),4.6.3. charakterystyki materia³owej (rodzaj i jako¶æ materia³ów),4.6.4. parametrów technicznych (wytrzyma³o¶æ, trwa³o¶æ, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),4.6.5. parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania,4.6.6. standardów emisyjnych. 4.7. Wykonawca na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do okazania w stosunku do wskazanych materia³ów kart katalogowych, znaków bezpieczeñstwa, deklaracji zgodno¶ci lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodno¶ci z Polsk± Norm± przenosz±c± normy europejskie lub norm± pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±c± tê normê lub Polsk± Norm± w przypadku braku Polskiej Normy przenosz±cej europejskie. 4.8. Ilekroæ w STWiOR, dokumentacji projektowej jest mowa o polskich normach, nale¿y przez to rozumieæ polskie normy przenosz±ce normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 Pzp.4.9. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania umowy powinny odpowiadaæ, co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom STWiOR i SWZ.4.10. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcê personelu obcojêzycznego, Wykonawca zapewni ci±g³± mo¿liwo¶æ porozumiewania siê personelu Zamawiaj±cego z personelem Wykonawcy w jêzyku polskim.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rozszerzona gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy w dniu sk³adania ofert oraz przez czasokres do dnia zawarcia umowy:6.1.2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:a) sytuacji finansowej. Za minimalny poziom zdolno¶ci uznane zostanie, ¿e Wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± co najmniej w wysoko¶ci 1.000.000,00 z³., tj. w wysoko¶ci pozwalaj±cej na realizacjê zamówienia przy za³o¿eniu, i¿ zap³ata za faktycznie wykonane roboty nast±pi w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury.Z tre¶ci informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej musi wynikaæ jednoznacznie wysoko¶æ (kwota) posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed dniem z³o¿enia tej informacji u Zamawiaj±cego.Uwaga:Produkty kredytowe w postaci np. limitów kredytowych, linii kredytowych, kredytów obrotowych, kredytów w rachunku bie¿±cym bêd± brane pod uwagê w ocenie ilo¶ci ¶rodków finansowych jakimi dysponuje Wykonawca pod warunkiem, ¿e kredyt, którym legitymuje siê Wykonawca, nie zosta³ udzielony na konkretny cel (co oznacza³o bêdzie, i¿ nie ma mo¿liwo¶ci skorzystania ze ¶rodków w ramach tego instrumentu finansowego na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia).b) zdolno¶ci zawodowej (do¶wiadczenia). Za minimalny poziom zdolno¶ci uznane zostanie, ¿e Wykonawca wykona³ (zakoñczy³) w okresie ostatnich 5 lat ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zadania (ka¿de z zadañ winno zostaæ zrealizowane na podstawie odrêbnej Umowy) polegaj±ce na budowie, przebudowie lub odbudowie drogi o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej wraz z podbudow± z kruszywa ³amanego pod ca³± nawierzchni± jezdni, o powierzchni jezdni tej drogi nie mniejszej ni¿ 1.000 m2.Uwaga:1) Potwierdzenie powy¿szego nast±pi w Wykazie wykonanych robót budowlanych (Za³±czniku nr 6 do SWZ) w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu.2) Jako wykonanie (zakoñczenie) nale¿y rozumieæ doprowadzenie co najmniej do wystawienia koñcowego protoko³u odbioru robót lub innego równowa¿nego dokumentu.3) Wykonawca winien za³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.4) Zamawiaj±cy nie uzna spe³nienia warunku udzia³u, je¶li Wykonawca przedstawi na potwierdzenie spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu sumê powierzchni obiektów referencyjnych.5) W przypadku wskazania przez Wykonawcê waluty innej ni¿ polska (PLN ), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie ¶redni kurs NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. 6) Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej (do¶wiadczenia) dotycz±cy wykonanych robót, musi byæ spe³niony: przez Wykonawcê samodzielnie, lub:przez jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie,w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie: samodzielnie przez jednego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,w przypadku zadañ referencyjnych wykonanych przez konsorcjum firm, warunek zdolno¶ci zawodowej spe³nia wy³±cznie ten cz³onek tego¿ konsorcjum, który zrealizowa³ w przesz³o¶ci wymagany w pkt. 6.1.2. lit. b) SWZ zakres robót. Oznacza to, ¿e Wykonawca nie mo¿e polegaæ do celów wymaganego przez Zamawiaj±cego do¶wiadczenia na realizacji ¶wiadczeñ przez innych cz³onków konsorcjum, w których realizacji on sam faktycznie i konkretnie nie bra³ udzia³u.6.2. Poleganie na zasobach innych podmiotów, zgodnie z Odzia³em 3 Pzp:6.2.1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt. 6.1.2. lit. a) i b) SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ci zawodowej lub sytuacji finansowej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.6.2.2. Wykonawca mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach zawodowych (do¶wiadczeniu) podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.6.2.3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub zdolno¶ci zawodowej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±:a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia (Za³±cznik nr 4 i 5 do SWZ) lub inny ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów,b) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp jest umocowana do jego reprezentowania.6.2.4. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci zawodowe lub ich sytuacja finansowa pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt. 6.1.2., a tak¿e zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy (pkt 7 i 8 SWZ).6.2.5. Je¿eli zdolno¶ci zawodowe lub sytuacja finansowa podmiotu udostêpniaj±cego nie potwierdz± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.6.2.6. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, podmiotowych ¶rodków dowodowych:9.1.4. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (Za³±cznik nr 7 do SWZ).9.1.5. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem u Zamawiaj±cego, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. 9.2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:9.2.1. odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt. 9.1.5. – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e:b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona a ni nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury.9.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.2.1., powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.9.4. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2., zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Postanowienie pkt. 9.3. stosuje siê.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 9.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, podmiotowych ¶rodków dowodowych:9.1.1. informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,9.1.2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (Za³±cznik nr 6 do SWZ),9.1.3. dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane wykazane w za³±czniku nr 6 zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

17.1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 20.000,00 z³. (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100) na okres co najmniej równowa¿ny okresowi zwi±zania ofert±.17.2. Wadium musi byæ wniesione do up³ywu terminu sk³adania ofert.17.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:17.3.1. pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy:Bank Spó³dzielczy w Jastrzêbiu Zdrojunr 39 8470 0001 2001 0012 9323 0005 z dopiskiem: wadium w postêpowaniu pn.: Remont ul. Piekarniczej w ¦wierklanach wraz z odwodnieniem17.3.2. gwarancjach bankowych,17.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,17.3.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 17.4. Wadium wniesione w pieni±dzu uwa¿a siê za wniesione w terminie, je¿eli do up³ywu terminu sk³adania ofert przelew zostanie zrealizowany i kwota wadium zostanie uznana na wskazanym w pkt. 17.3.1. rachunku bankowym Zamawiaj±cego.17.5. W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu na adres e-mail przetargi@swierklany.pl orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.Uwaga:Niedopuszczalne jest z³o¿enie skanu dokumentu wadium (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej b±d¼ e-porêczenia) opatrzonego podpisem kwalifikowanym, zaufanym b±d¼ osobistym Wykonawcy.17.6. W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ dokument wadialny (np. e-gwarancjê bankow± lub ubezpieczeniow± b±d¼ e-porêczenie) na adres e-mail: przetargi@swierklany.pl w terminie okre¶lonym w pkt. 19.3. SWZ, w wydzielonym odrêbnym pliku (np. *.pdf) jako za³±cznik do wiadomo¶ci elektronicznej.17.7. Wadium sk³adane w formie gwarancji lub porêczenia musi mieæ datê pocz±tkow± wa¿no¶ci równ± co najmniej ostatecznemu terminowi sk³adania ofert, a datê koñcow± wa¿no¶ci up³ywaj±c± najwcze¶niej w ostatnim dniu zwi±zania ofert±.17.8. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia powinno wynikaæ jednoznaczne gwarantowanie wyp³at nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne ¿±danie w ci±gu 14 dni od otrzymania przez zobowi±zanego wezwania w tym zakresie, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanej w art. 98 ust. 6 Pzp.17.9. Wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej nie mo¿e zawieraæ:17.9.1. postanowieñ warunkuj±cych wykonanie ¶wiadczenia pieniê¿nego przez gwaranta/porêczyciela od:a) uwierzytelnienia w jakiejkolwiek formie przez osobê trzeci± pisemnego ¿±dania zap³aty Zamawiaj±cego (beneficjenta),b) dokonania jakichkolwiek dodatkowych czynno¶ci przez Zamawiaj±cego (beneficjenta),c) przedstawienia orygina³u gwarancji/porêczenia wraz z ¿±daniem zap³aty Zamawiaj±cego (beneficjenta),17.9.2. klauzuli identyfikuj±cej, tzn. wprowadzaj±cej wymóg, aby autentyczno¶æ osób podpisanych pod ¿±daniem wyp³aty sumy gwarancyjnej zosta³a dodatkowo potwierdzona przez bank prowadz±cy rachunek bankowy Beneficjenta lub przez radcê prawnego, adwokata b±d¼ notariusza.17.10. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dza przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), w tre¶ci tego dokumentu winni zostaæ wymienieni wszyscy wykonawcy tworz±cy konsorcjum. 17.11. Zamawiaj±cy zwraca wadium w trybie i na warunkach okre¶lonych w art. 98 ust. 1, 2, 4 i 5 Pzp.17.12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.17.13. Beneficjentem wniesionego wadium jest: Gmina ¦wierklany, ul. Ko¶cielna 85, 44-266 ¦wierklany.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

16.19. Oferta wspólna sk³adana w rozumieniu art. 58 Pzp przez dwóch lub wiêcej Wykonawców:16.19.1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powy¿sze nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu spó³ki wynika z do³±czonej do oferty Umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.16.19.2. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,b) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z okre¶leniem adresu siedziby,c) ustanowionego Pe³nomocnika,d) czynno¶ci, co do których Pe³nomocnik jest upowa¿niony.16.19.3. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze.16.19.4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).16.19.5. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 Pzp (wg za³±cznika nr 3) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.Powy¿sze oznacza i¿:a) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,b) o¶wiadczenie w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiednio Wykonawca, który ten warunek spe³nia. 16.19.6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.16.19.7. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego z³o¿enia kopii Umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 16.19.8. Umowa reguluj±ca wspó³pracê Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê powinna okre¶laæ co najmniej:a) podmioty sk³adaj±ce ofertê wspóln±,b) wskazanie Lidera do reprezentowania partnerów (wspó³wykonawców) przy wykonywaniu zamówienia,c) o¶wiadczenie, ¿e Lider jest upowa¿niony do zaci±gania zobowi±zañ, do przyjmowania p³atno¶ci od Zamawiaj±cego i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich partnerów (wspó³wykonawców) razem i ka¿dego z osobna,d) o¶wiadczenie, ¿e Lider Konsorcjum jest jedynym podmiotem, na którego wystawiane bêd± faktury podwykonawców. Zamawiaj±cy nie bêdzie honorowa³ rozwi±zañ polegaj±cych na wystawianiu faktur przez podwykonawców na rzecz cz³onka konsorcjum.e) cel gospodarczy, dla którego zosta³a zawarta umowa,f) oznaczenie czasu trwania Umowy (wymaga siê, aby czas trwania Umowy by³ nie krótszy ni¿ okres realizacji zamówienia oraz okres zadeklarowanej gwarancji oraz rêkojmi).16.19.9. Umowa konsorcjum nie mo¿e byæ umowa przedwstêpn± ani umow± zawart± pod warunkiem zawieszaj±cym.16.19.10. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jako wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt. 16.19.1.÷16.19.8.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zobowi±zane s± zmieniæ postanowienia zawartej umowy w zakresie warto¶ci umowy, w przypadku zmiany: a) wyst±pienia zamówieñ dodatkowych, o których mowa w § 13 umowy.2. Strony mog± zmieniæ postanowienia zawartej umowy w zakresie terminu wykonania lub zmiany sposobu wykonania ¶wiadczenia w przypadku:a) zw³oki w przekazaniu przez Zamawiaj±cego dokumentacji projektowej i STWiOR oraz placu budowy o ponad okre¶lone dni w § 4. ust. 1 lit. a) umowy, o czasokres tego opó¼nienia,b) zaistnienia przyczyn niezale¿nych od dzia³ania Stron, których przy zachowaniu wszelkich nale¿ytych ¶rodków nie mo¿na by³o unikn±æ ani im zapobiec,c) zaistnienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki, d) zaistnienia konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,e) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót z przyczyn technicznych,f) zaistnienia braku frontu robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy robót budowlanych na okres powy¿ej 7 dni kalendarzowych,g) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, zamiennych b±d¼ robót w wyniku zmian nieistotnych do projektu maj±cych wp³yw na termin realizacji udzielonego zamówienia,h) wyst±pienia konieczno¶ci realizacji dodatkowych robót budowlanych wykonywanych przez dotychczasowego Wykonawcê, nieobjêtych zamówieniem podstawowym (zamówieñ dodatkowych), o ile sta³y siê niezbêdne, i) dzia³ania si³y wy¿szej – rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej strony Umowy zobowi±zane s± do do³o¿enia wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum zw³oki w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych powsta³ych wskutek dzia³ania si³y wy¿szej, j) wyst±pienia warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych dla danej pory roku, w szczególno¶ci nieprzewidzianych warunków pogodowych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów (powodzie, d³ugotrwa³e ci±g³e opady atmosferyczne, klêski ¿ywio³owe i inne nietypowe dla danej pory roku anomalie pogodowe),k) braku mo¿liwo¶ci wykonywania umowy z uwagi na okoliczno¶ci zwi±zane z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania o wp³ywie ww. okoliczno¶ci na termin wykonania zamówienia wraz z do³±czeniem stosownych dokumentów na ich potwierdzenie),l) zmiany przepisów prawa, istotnie wp³ywaj±cego na zakres lub termin realizacji umowy,m) udzielenia przez Zamawiaj±cego innego zamówienia, istotnie wp³ywaj±cego na zakres lub termin realizacji niniejszej Umowy.3. Strony mog± zmieniæ postanowienia zawartej umowy w zakresie kierownictwa budowy, po spe³nieniu warunków okre¶lonych w § 7 umowy.4. Strony mog± zmieniæ postanowienia zawartej umowy w zakresie podwykonawców zgodnie z § 15 ust. 25 umowy.5. Wykonawca wystêpuj±cy o zmianê umowy zobowi±zany jest do udokumentowania zaistnienia przes³anek okre¶lonych w ust. 2. 6. Wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ wyra¿ony w formie pisemnej. Wniosek o dokonanie wskazanej zmiany winien zawieraæ np.: opis, uzasadnienie zmiany. Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzaj±cych konieczno¶æ dokonania zmiany. 7. Zmiana postanowieñ zawartej umowy nast±pi za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-21 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-20

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

2021-03-30 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.