Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00571263/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Program czynnej ochrony żubra na gruntach w zarządzie PGL LP" - obsługa stada żubrów oraz zagrody pokazowej w Wolisku w 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Borki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 8A
1.5.2.) Miejscowość: Kruklanki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-612
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borki@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borki.bialystok.lasy.gov
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_borki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Program czynnej ochrony żubra na gruntach w zarządzie PGL LP" - obsługa stada żubrów oraz zagrody pokazowej w Wolisku w 2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-282dae25-a1c7-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014001/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 "Program czynnej ochrony żubra na gruntach w zarządzie PGL LP" - obsługa stada żubrów oraz zagrody pokazowej w Wolisku w 2024r. -
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.113.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Codzienne czynności dokarmiania żubrów dziko żyjących - w wyznaczonych miejscach; sprzątanie miejsc karmienia. Oprowadzanie turystów przy zagrodzie pokazowej żubrów - w okresie letnim. Dbanie o estetykę i czystość otoczenia zagrody
4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
kwota najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanieUwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.