Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00032148/01 - Wynik z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024952 z dnia 2021-03-30 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego niezbędnego do realizacji projektu pn.: Telemedycznie zintegrowane polsko-niemieckie centrum onkologii i hematologii dziecięcej w Euroregionie Pomerania(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej, 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-252
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4253008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spsk1.szn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego niezbędnego do realizacji projektu pn.: Telemedycznie zintegrowane polsko-niemieckie centrum onkologii i hematologii dziecięcej w Euroregionie Pomerania(...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eb60fb9-8e36-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022852/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego niezbędnego do realizacji projektu pn.: „Telemedycznie zintegrowane polsko-niemieckie centrum onkologii i hematologii dziecięcej w Euroregionie Pomerania”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Telemedycznie zintegrowane polsko-niemieckie centrum onkologii i hematologii dziecięcej w Euroregionie Pomerania" (...)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz opis i sposób złożenia oferty znajduje się w Rozdziale III i XV SWZ.System (Portal e-Usług SMARTPZP) jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)• Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11• Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek• system operacyjny Windows 7 i późniejszeb) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP• zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)• w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.Szczegółowy opis wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajduje się w Rozdziale III SWZ "Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami" oraz Rozdziale XV SWZ "Opis sposobu przygotowania oferty i forma składanych dokumentów"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie, z siedzibą: ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin,Dane kontaktowe:-kontakt listowny na adres: ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin,- kontakt telefoniczny: 91 425 30 00- kontakt e-mail: szpital@spsk1.szn.pl inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym Nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie jest Pani/Pani: -Witold FrankiewiczDane do kontaktu:listownie: SPSK NR 1 PUM, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecinadres e-mail:iod@spsk1.szn.pl,telefon: 91 4253007Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o Nr ZP-261-06/2021 na Zakup sprzętu komputerowego niezbędnego do realizacji projektu pn.: „Telemedycznie zintegrowane polsko-niemieckie centrum onkologii i hematologii dziecięcej w Euroregionie Pomerania” numer akt: INT113 w ramach Programu Współpracy Meklenburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia / Polska Cel „Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), który został zatwierdzony przez Komisję Europejską w dniu 25.09.2015 r. pod numerem CCI 014TC16RFCB019. prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz Portal PZP Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnobrzegu (adres: ul. Henryka Sienkiewicza 64 39-400 Tarnobrzeg), wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000578182, REGON: 362607010, NIP: 8672240660, jako właściciel Portalu e-Usług SMARTPZP, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/ , oraz osoby lub podmioty którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ;obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd.RODO(obowiązek informacyjny)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-261-06/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt serwerowy: serwer (1 sztuka) i macierz (1 sztuka) oraz niezbędne oprogramowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt sieciowy: przełącznik – 1 sztuka, access pointy - 2 sztuki, kontroler – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt komputerowy – 6 komputerów all-in-one. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputer all-in-one do przeglądania badań diagnostycznych w formacie DICOM – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:d) zdolności technicznej lub zawodowej:w zakresie pakietu nr 1- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;Za dostawy potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna: wykonanie co najmniej jednej dostawy o podobnym charakterze. Przez dostawę podobną Zamawiający rozumie dostawę sprzętu serwerowego (łącznie dostawa serwerów z oprogramowaniem i macierzy) na kwotę min 100 000,00 PLN brutto. Wykaz dostaw należy sporządzić na załączniku Nr 6 do SWZ.w zakresie pakietów nr 2-4-Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:- wykaz dostaw, o którym mowa w Rozdziale IX pkt I ppkt 1 lit. d)–dotyczy pakietu nr 1.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1)(dotyczy pakietu nr 1)Oświad.producenta serwera potwierdzającego spełnienie następujących wymagań: elementy, z których zbudowane są serwery muszą być produktami producenta tych serwerów lub są przez niego certyfikowane oraz wszystkie są objęte gwarancją producenta; 2)(dotyczy pakietu nr 1) Oświad.producenta serwera lub oficjalnego dystrybutora, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na terenie UE; 3)(dotyczy pakietu nr 1) Katalogu lub broszury informacyjnej lub karty danych technicznych lub karty charakterystyki produktu lub instrukcji użytkowania lub dokumentacji technicznej w języku polskim (lub przetłumaczonego na język polski) potwierdzającego, że oferowany produkt spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SWZ - z zaznaczeniem wszystkich określonych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów danego produktu;4)(dotyczy pakietu nr 1) Oświad.producenta macierzy lub polskiego przedstawiciela producenta macierzy o gotowości realizacji wymaganego poziomu serwisowego. Dokument musi być wystawiony dla każdej zaoferowanej macierzy. – dotyczy pakietu nr 1; 5)(dotyczy pakietu nr 1) Oświad.producenta macierzy lub polskiego przedstawiciela producenta macierzy, że macierz pochodzi z legalnego kanału sprzedaży producenta w UE i reprezentuje model bieżącej linii produkcyjnej. Nie dopuszcza się użycia macierzy odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych; 6)(dotyczy pakietu nr 1) Oświad.wykonawcy, że serwis i obsługa techniczna dostarczonego sprzętu będzie realizowana przez producenta sprzętu lub przez jego autoryzowany serwis; 7)(dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4) Oświad.wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada oznakowanie CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2.06.2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016, poz. 806); 8)(dotyczy pakietu nr 2) Oświad.wykonawcy, że przełącznik posiada min. gwarancję jakości obowiązującą przez okres co najmniej 5 lat po wycofaniu urządzenia ze sprzedaży, lub kontrakt serwisowy na okres min. 5 lat umożliwiający: a. bezpłatne aktualizacje Firmware (minor i major release)b. wymianę uszkodzonego komponentu z wysyłką następnego dnia roboczego od uznania awarii, c. wsparcie techniczne producenta przez bezpłatną linię telefoniczną, e-mail oraz zdalną sesję w dniach poniedziałek – piątek w godzinach 8:00-17:00, d. dostęp do bazy wiedzy producenta; 9)(dotyczy pakietu nr 2) Oświad.Wykonawcy, że sprzęt jest fabrycznie nowy; 10)(dotyczy pakietu nr 3) Oświad.wykonawcy, że producent komputera posiada ISO 9001 co najmniej w zakresie projektowania, produkcji i serwisu komputerów; 11)(dotyczy pakietu nr 3) Oświad.wykonawcy, że producent komputera posiada ISO 14001, co najmniej w zakresie projektowania i produkcji; 12)(dotyczy pakietu nr 3) Raportu badawczego, wystawionego przez niezależną, akredytowaną, co najmniej dla norm ISO 7779 i ISO 9296 jednostkę badawczą potwierdzającego, że głośność jednostki centralnej (mierzona zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego) nie przekracza 18dB; 13)(dotyczy pakietu nr 3) Wyniku z testu komputera w zaoferowanej konfiguracji, pokazującego, że zaoferowany zestaw osiąga w teście SYSmark® 2018 wynik całkowity Overall Performance – minimum 1250 punktów oraz jednocześnie wynik częściowy Responsiveness minimum 1350 punktów. Wynik musi znajdować się na oficjalnej stronie producenta oprogramowania testującego, tj. firmy Bapco - https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_2018 lub należy dołączyć do oferty wynik z przeprowadzonego testu w oferowanej konfiguracji jako wydruk z licencjonowanego oprogramowania testującego, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do przedstawienia zabezpieczonego pliku PDF, wygenerowanego przez oprogramowanie testujące, w trakcie badania i oceny ofert, dla potwierdzenia autentyczności uzyskanych wyników.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1)(dotyczy pakietu nr 1)Oświad.producenta serwera potwierdzającego spełnienie następujących wymagań: elementy, z których zbudowane są serwery muszą być produktami producenta tych serwerów lub są przez niego certyfikowane oraz wszystkie są objęte gwarancją producenta; 2)(dotyczy pakietu nr 1) Oświad.producenta serwera lub oficjalnego dystrybutora, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na terenie UE; 3)(dotyczy pakietu nr 1) Katalogu lub broszury informacyjnej lub karty danych technicznych lub karty charakterystyki produktu lub instrukcji użytkowania lub dokumentacji technicznej w języku polskim (lub przetłumaczonego na język polski) potwierdzającego, że oferowany produkt spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SWZ - z zaznaczeniem wszystkich określonych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów danego produktu;4)(dotyczy pakietu nr 1) Oświad.producenta macierzy lub polskiego przedstawiciela producenta macierzy o gotowości realizacji wymaganego poziomu serwisowego. Dokument musi być wystawiony dla każdej zaoferowanej macierzy. – dotyczy pakietu nr 1; 5)(dotyczy pakietu nr 1) Oświad.producenta macierzy lub polskiego przedstawiciela producenta macierzy, że macierz pochodzi z legalnego kanału sprzedaży producenta w UE i reprezentuje model bieżącej linii produkcyjnej. Nie dopuszcza się użycia macierzy odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych; 6)(dotyczy pakietu nr 1) Oświad.wykonawcy, że serwis i obsługa techniczna dostarczonego sprzętu będzie realizowana przez producenta sprzętu lub przez jego autoryzowany serwis; 7)(dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4) Oświad.wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada oznakowanie CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2.06.2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2016, poz. 806); 8)(dotyczy pakietu nr 2) Oświad.wykonawcy, że przełącznik posiada min. gwarancję jakości obowiązującą przez okres co najmniej 5 lat po wycofaniu urządzenia ze sprzedaży, lub kontrakt serwisowy na okres min. 5 lat umożliwiający: a. bezpłatne aktualizacje Firmware (minor i major release)b. wymianę uszkodzonego komponentu z wysyłką następnego dnia roboczego od uznania awarii, c. wsparcie techniczne producenta przez bezpłatną linię telefoniczną, e-mail oraz zdalną sesję w dniach poniedziałek – piątek w godzinach 8:00-17:00, d. dostęp do bazy wiedzy producenta; 9)(dotyczy pakietu nr 2) Oświad.Wykonawcy, że sprzęt jest fabrycznie nowy; 10)(dotyczy pakietu nr 3) Oświad.wykonawcy, że producent komputera posiada ISO 9001 co najmniej w zakresie projektowania, produkcji i serwisu komputerów; 11)(dotyczy pakietu nr 3) Oświad.wykonawcy, że producent komputera posiada ISO 14001, co najmniej w zakresie projektowania i produkcji; 12)(dotyczy pakietu nr 3) Raportu badawczego, wystawionego przez niezależną, akredytowaną, co najmniej dla norm ISO 7779 i ISO 9296 jednostkę badawczą potwierdzającego, że głośność jednostki centralnej (mierzona zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego) nie przekracza 18dB; 13)(dotyczy pakietu nr 3) Wyniku z testu komputera w zaoferowanej konfiguracji, pokazującego, że zaoferowany zestaw osiąga w teście SYSmark® 2018 wynik całkowity Overall Performance – minimum 1250 punktów oraz jednocześnie wynik częściowy Responsiveness minimum 1350 punktów. Wynik musi znajdować się na oficjalnej stronie producenta oprogramowania testującego, tj. firmy Bapco - https://results.bapco.com/results/benchmark/SYSmark_2018 lub należy dołączyć do oferty wynik z przeprowadzonego testu w oferowanej konfiguracji jako wydruk z licencjonowanego oprogramowania testującego, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do przedstawienia zabezpieczonego pliku PDF, wygenerowanego przez oprogramowanie testujące, w trakcie badania i oceny ofert, dla potwierdzenia autentyczności uzyskanych wyników.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a)W celu potwierdzenie, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.b)Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a) powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.c)w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 1 Rozporządzenia, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.d) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)e) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy)f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określa Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy wczytać na Platformie e-Usług SMARTPZP pod adresem https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
projekt pn.: „Telemedycznie zintegrowane polsko-niemieckie centrum onkologii i hematologii dziecięcej w Euroregionie Pomerania” numer akt: INT113 w ramach Programu Współpracy Meklenburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia / Polska Cel „Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), który został zatwierdzony przez Komisję Europejską w dniu 25.09.2015 r. pod numerem CCI 2014TC16RFCB019.2021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- EP/220/65/2024 Dostawa systemu implantu zakotwiczonego na przewodnictwo kostne wraz z procesorem dźwięku dla SPWSZ w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Przebudowa i dostosowanie p.poż. budynku DS1 przy ul. Bohaterów Warszawy w Szczecinie
- Budowa parku przy ul. Złotowskiej w Szczecinie
- Zagospodarowanie terenu placem zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 11 w Szczecinie ul. Emilii Plater 20, dz. Nr 2, obręb 3013 - w ramach SBO 2022_Zakątek Urwisa - plac aktywnego wypoczynku
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Business 2021.
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Prudniku przy ul. Tkackiej 1
- Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie z podziałem na 4 części
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Programy rozwojowe szkół podstawowych w Białej Podlaskiej szansą dla uczniów"
- Unowocześnienie procesu nauczania w Zespole Szkół im. Króla Władysława Jagiełły w Lidzbarku na kierunku technik reklamy w ramach projektu ,,Kreatywna Przemiana"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach przedsięwzięcia "Stawiamy na przemysł ceramiczny - utworzenie BCU poprzez rozbudowę budynku szkoły przy ul. Kossaka w Opocznie"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.