Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028806/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
- 2021/BZP 00049704/01 - Wynik z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024971 z dnia 2021-03-30 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenie z zakresu technik chromatograficznych - 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie z zakresu technik chromatograficznych - 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db2764b1-9138-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004817/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 usługi edukacyjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „SezAM wiedzy, kompetencji i umiejętności” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWR.03.05.00-00-Z218/17)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w rozdziale 28 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określony w rozdziale 28 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CRZP/26/2021/AZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu technik chromatograficznych - 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający gwarantuje w ramach zamówienia podstawowego 7 osób.Zamawiający jednoczenie zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji obejmującego zwiększenie ilości uczestników kursu do maksymalnie 10 osób (o dodatkowe 3 osoby).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1)Zamawiający wymaga, aby trener skierowany do realizacji zamówienia posiadał co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki zbieżnej z przedmiotem ogłoszenia2)Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał odpowiednie doświadczenie - w ciągu ostatniego roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził zdalnie minimum 2 szkolenia dla minimum 5 osób każde, odpowiadające swoim obszarem tematycznym przedmiotowi niniejszego ogłoszenia.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Propublico
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-07
2021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w obszarze Centrum Chorób Płuc i Pneumonologii Interwencyjnej z pododdziałem Rehabilitacji Pulmonologicznej w Szpitalu w Wejherowie
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ZESTAWÓW OPERACYJNYCH Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU ROBOTYCZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁU ORTOPEDII ORAZ ROZTWORÓW FORMALINY
- Roboty podczyszczeniowe w porcie Ustka w szacowanej ilości 20 000 m3 w roku 2025
- Zakup materiałów promocyjnych na zabezpieczenie działalności dla Działu Promocji i Wymiany Międzynarodowej oraz Wydziałów AMW
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas zawodów kolarskich MTB w pierwszej połowie 2025 roku
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu zajęć wspomagających rozwój intelektualny i motoryczny dziecka: terapia ręki, zajęcia rewalidacyjne, zajęcia Integracji Sensorycznej, terapia pedagogiczna i logopedyczna
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć terapeutycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg3
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo".
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizację wyjazdu i półkolonii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.