Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Miasta i Gminy Koniecpol w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koniecpol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrząstowska 6A
1.5.2.) Miejscowość: Koniecpol
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Miasta i Gminy Koniecpol w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d347c2b-5e83-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001903/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Miasta i Gminy Koniecpol w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Koniecpol - jako podmiot zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych, która posiada 100% udziałów w spółce Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne w Koniecpolu Sp. z o.o., ul. Zachodnia 30/40, 42-230 Koniecpol. Jako jedyny wspólnik odgrywa decydującą rolę w zakresie jej celów strategicznych. Spółka powstała w wyniku przekształcenia zakładu budżetowego Gminy Koniecpol pn. Zakład Usług Komunalnych w jednoosobową spółkę prawa handlowego ze 100% udziału Gminy Koniecpol, na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Koniecpolu Nr XXI/150/12 Rady Miejskiej z dnia 20.09.2012 r.. Zgodnie z § 2 uchwały Spółka kontynuuje działalność zlikwidowanego zakładu budżetowego.
Ponad 90% działalności spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Gminę Koniecpol i w ostatnich trzech latach procent tej działalności (średni przychód za 3 lat poprzedzające udzielenie zamówienia), kształtował się na następujących poziomach: 2018 – 91,0%, 2019 – 90,06%, 2020 – 90,28 %.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Odbieranie od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta i Gminy Koniecpol następujących rodzajów odpadów:
1) tworzywa sztuczne, metal, odpady opakowaniowe wielomateriałowe;
2) bioodpady,
3) papier,
4) szkło,
5) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
6) popiół,
7) odpady wielkogabarytowe.
2. Liczba obsługiwanych mieszkańców – maksymalnie 9222, minimalnie 7414. Liczba nieruchomości zamieszkałych ok. 2310, w tym budynki wielolokalowe: 41.
3. Szacowana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować:
1) tworzywa sztuczne: 650 Mg;
2) szkło: 300 Mg;
3) bioodpady: 210 Mg;
4) papier: 95 Mg;
5) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 450 Mg;
6) popioły i żużle: 260 Mg;
7) odpady wielkogabarytowe: 95 Mg;
8) Opakowania z metali – 22 Mg.
4. Częstotliwość odbioru odpadów:
1) w zabudowie jednorodzinnej:
a) papier, tworzywa sztuczne – 1 x m-c;
b) szkło – 1 x 2 m-ce,
c) bioodpady – 1 x 2 tygodnie w miesiącach kwiecień-październik, 1 x m-c w miesiącach listopad- marzec,
d) popiół – 1 x m-c w miesiącach październik-marzec, 1 x 3 m-ce w miesiącach kwiecień-wrzesień,
e) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 1 x 2 tygodnie w miesiącach kwiecień-październik, 1 x m-c w miesiącach listopad- marzec;
2) w budynkach wielolokalowych:
a) papier – 1 x m-c,
b) tworzywa sztuczne – 2 x m-c,
c) szkło – 2 x m-c,
d) bioodpady – 1 x tydzień,
e) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne –1 x tydzień;
f) popiół – 1 x m-c w miesiącach październik-marzec, 1 x 3 m-ce w miesiącach kwiecień-wrzesień,
5. Prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku, w ramach którego odbierane będą od mieszkańców, poza odpadami wymienionymi w pkt 1, następujące rodzaje odpadów:
1) odpady niebezpieczne,
2) przeterminowane leki i chemikalia,
3) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek ,
4) zużyte baterie i akumulatory,
5) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
6) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
7) zużyte opony,
8) odpady budowlane i rozbiórkowe,
9) odpady odzieży;
6. Przeprowadzenie dwa razy do roku zbiórki z terenów nieruchomości zamieszkałych mebli i odpadów wielkogabarytowych.
7. Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych.
8. Zapewnienie worków lub pojemników dla selektywnie zbieranych odpadów, w przypadku zabudowy jednorodzinnej, w następujących kolorach i ilościach:
1) tworzywa sztuczne, metal, odpady wielomateriałowe – kolor żółty, ilość w całym okresie obowiązywania umowy ok. 70 tys.,
2) szkło – kolor zielony, ilość ok. 23 tys. ,
3) papier – kolor niebieski , ilość ok. 23 tys. ;
Worki wykonane z folii polietylenowej LDPE o grubości minimalnej 30 mikronów, pojemność minimalna 120L. Pierwsze zaopatrzenie w worki winno nastąpić w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Następne zaopatrzenie mieszkańców w worki następować będzie sukcesywnie w dniu odbioru odpadów zbieranych selektywnie na zasadzie wymiany, tzn. ilość worków oddanych = ilości worków otrzymanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1587600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1587600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1587600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne w Koniecpolu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492193190
7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 30/40
7.3.4) Miejscowość: Koniecpol
7.3.5) Kod pocztowy: 42-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE W KONIECPOLU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE W KONIECPOLU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1587600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2025/2026
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych i innych z siedzib przy ul. I. Gandhi 14 oraz ul. Chocimskiej 5 w Warszawie
- Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzież i tekstylia
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.