Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00613929/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
- 2024/BZP 00625823/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00631478/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie w 2025 roku usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Chojnicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chojnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351268
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 31 Stycznia 56a
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 88 013 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminachojnice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminachojnice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminachojnice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie w 2025 roku usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Chojnicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-331de62b-e500-40b1-8b25-d740e3847b82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068694/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Chojnicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 299950,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2025 roku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 z późn. zm.), usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Chojnicach polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz doręczanie Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, a także zwrot Zamawiającemu przesyłek niedoręczonych odbiorcom po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Przedmiot zamówienia stanowi kompleksową usługę pocztową na rzecz jednego Zamawiającego. Podzielenie na części groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i wzrostem kosztów wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia. Zamawiający zrobił rozeznanie rynku i tego typu zamówieniami zajmują się wyspecjalizowane w tym kierunku firmy posiadające systemy logistyczne oraz zaplecze techniczne umożliwiające optymalnie świadczyć jednocześnie pełen zakres usług objętych przedmiotem zamówienia. Dzięki temu minimalizują koszty związane z logistyką obsługi usług pocztowych. Zamawiający kierując się zasadą optymalizacji kosztów i gospodarnością podczas wydatkowania środków publicznych oraz zachowując zasadę konkurencyjności oraz równego traktowania Wykonawców nie podzielił zamówienia na części.
W ocenie Zamawiającego zakres zamówienia uzasadnia udzielenie zamówienia jednemu Wykonawcy, który przyjmie na siebie odpowiedzialność za ryzyko niepowodzenia, a dokonanie podziału zamówienia na części mogłoby to ryzyko przenieść na Zamawiającego i w konsekwencji uczynić niemożliwym osiągnięcie celu zamówienia publicznego. Zamówienie obejmujące świadczenie usług pocztowych bez podziału na części zabezpieczy prawidłową realizację usług oraz ewentualne roszczenia i reklamacje.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. w szczególności w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz Projekcie umowy i Informacjach dodatkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329956,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329956,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329956,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329956,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie (powtórzony)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
- Dostawa i montaż lamp solarnych do miejscowości położonych na terenie Gminy Chojnice.
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Chojnice oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Chojnice
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU CHOJNICKIEGO"
- Budowa ul. Świerkowej w Powałkach
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Jedlińsk USŁUGI SPOŁECZNE
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Deszczno.
- CP-24-525/2025; świadczenie usług pocztowych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz IMGW-PIB z podziałem na 2 części
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Puławy
- Usługi pocztowe na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu w obrocie krajowym i zagranicznym
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.