Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325356/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Pcim w sezonie 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pcim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Pcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-432
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122748050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pcim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08d9c474-c4c4-a67a-51ac-d600018516bd/ocds-148610-d2d9fd94-6250-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Pcim w sezonie 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2d9fd94-6250-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015140/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Pcim w sezonie 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325356/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKiI.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 550000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. Stara Zakopianka od granicy z Gminą Myślenice do skrzyżowania na Krzczonówce lewa strona Raby wszystkie drogi gminne i wewnętrzne, Trzebunia, Stróża - Trzebuńka wszystkie drogi gminne i wewnętrzne tj. Miłogoszcz, Firkowo, Sekułowo, Zagroda, Balowo, Mirkowo, Rogowo, Klaklowo, Płaczkowo, Mirochnowo, Mądrowo, Piszczkowo, Płoszczycowo, Paskówka, Słowikowo, Bąkowo, Siódmowo, Sragi, Rejestry, Rogi, Strączki, Kolbiarze, Kozaki, Jędrzejaki, Pod Kościołem, Ornaty, Kumosie, Słowiaki, Na Potoku, Pod Kotoniem, Muniaki, Mocarny, Jantosy, Płoszczyce, Figuły, Zagroda, Kubonie, Bodzichy, Gracze, Góreccy, Rejesty, Pierony, Godawówka, Madoń, Nychówka, Śliwakowo, Szustkowo, Mosnowno, Klaklino, Klubowno, Dział, Protasowo, Niedźwiedziowo, Sularzowo, Orawinowo, Matlakowo, Młynarczykowo, Grabkowa, Kowalikowa, Bieńkowa, Jaroszowa, Stopkowa, Sołtysowa, Gorylowa, Zagrody Słoneczne, Ostafinowa, Oskwarkowa, Błachutowa, Bystroniowa, Malinowa, Leśniowa, Ligęzowa, Kowalowa, Woźnicowa, Skrzeczkowa, Kęsoniowa, Garbieniowa, Burtanowa, Pabisowa, Sufletowa, Ferdasówka, Rydzowa, Matysowa, Dymakowa, Chorwatowa, Chorwacikowa, Jasubowa, Ziajowa, Krzystkowa, Bochniowa, Francuzowa, Łatasowa, Balinkowa, Wnękowa, Bylicowa, Zagrody Zapaczne, Kuligowa, Hodurkowa, Cusiowa, Wronowa, Dziobkowa, Jeleniowo, Jopkowo, Firkowo, Żabowo Górne, Żabowo Dolne.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 240000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 Pcim, Stróża prawa strona Raby do Małej Gromady tj. Mała Gromada, Wójcikowo, Matlakowo, Spyrkowo, Metelowo, Marytowo, Kowalowo, Moskalowo, Wątorowo, Klubowo, Swachtówka, Poddziele, Mirkówka, Witkówka, Totowo, Mleczkowo, Jamrozówka, Klimasowo, Górniakowo, Niwa, Ziębowo, Hajduki, Cupiny, Tyrpuły, Wierciakowo, Słowikówka, Hajdamaki, Zagroda, Druzgały, Raźniaki, Chałupniki, Szarkówka, Korzeniowscy, Szewcówka, DPS, Kozaki, Leksandry, Pieruniaki, Gancarze, Kolbiarze, Krawcy, Warmuzy, Gojsce, Uchacze, Mała Bania, Kubose, Raj, Wielka Bania, Pietry, Flaziki, Małe Ulmany, Dupadki, Padoły , Kudłacze, Solawy, Tupty, Gałgany, Marszałki, Przedupy, Olejarze, Chabeidy, Sragi, Kuce, Bryle, Kalisze, Kocury, Itkowce.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 240000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3. Pcim Krzywica, Stara Zakopianka od granicy z Gminą Lubień do skrzyżowania na Krzczonówce oraz drogi gminne i wewnętrzne: Pod Gromkami, Gromki, Mizery, Zagroda, Kolby, Kubice, Łopaty, Koźmice, Wielkie Ulmany, Obajtki, Ciapały, Zięby, Padoły, Koźmice, Liski, Dyrdy, Pabiski, Kozaki, Dziadki, Świątki, Kocia Górka, Marchówka, Folisnikówka, Pod Spornami, Spórny4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Tomasz Mleczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 681-203-96-79
7.3.3) Ulica: Stróża 703
7.3.4) Miejscowość: Stróża
7.3.5) Kod pocztowy: 32-431
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Mleczek Firma Handlowo - Usługowa " MLECZEK " .
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Mleczek Firma Handlowo - Usługowa " MLECZEK " .
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Roman Janicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 681-108-44-36
7.3.3) Ulica: Pcim 1140
7.3.4) Miejscowość: Pcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-432
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Pcim w sezonie 2022 dla zadania nr 3 Pcim Krzywica, Stara Zakopianka od granicy z Gminą Lubień do skrzyżowania na Krzczonówce oraz drogi gminne i wewnętrzne nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń odwadniających na drogach powiatowych na terenie powiatu legionowskiego
- Wykoszenie chwastowisk i utrzymanie porządku na terenie zieleni nieurządzonej.
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
- Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.