Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy środków czystości, środków higieny i przedmiotów służących do czyszczenia i sprzątania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 17-go Stycznia 28
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655468500
1.5.8.) Numer faksu: 655454266
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rawicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy środków czystości, środków higieny i przedmiotów służących do czyszczenia i sprzątania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ed0556b-f0b8-499e-ab35-0f9bcd831f20
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ed0556b-f0b8-499e-ab35-0f9bcd831f203.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny w Rawiczu, 63-900 Rawicz, ul.17-go Stycznia 28;2. dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail iodo_zk_rawicz@sw.gov.pl, telefon 65 546 85 00; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy środków czystości, środków higieny i przedmiotów służących do czyszczenia i sprzatania", numer sprawy: D/KW.2232.2.2025.SW prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan: 1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu: 1)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/KW.2232.2.2025.SW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Dostawy środków czystości i przedmiotów służących do czyszczenia i sprzątania
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wcchodza następujące artykuły:
1 Mydło dezynfekujące - 5kg o silnym działaniu bakteriobójczym. szt. 100;
2 Pasta do obuwia czarna, bezbarwna w puszce 50 ml. szt. 20;
3 Krem do rąk w tubce, 50 ml glicerynowy. Nawilża, wygładza i chroni skórę dłoni, ma przyjemny zapach, nie pozostawia uczucia lepkości. szt. 100;
4 Preparat dezynfekcyjny na bazie aktywnego chloru o szerokim zakresie działania: bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym, prątkobójczym i sporalobójczym, produkt w tabletkach. Opakowanie 320 szt. w pojemniku
szt. 100;
5 Preparat do dezynfekcji powierzchni w służbie zdrowia, przemyśle spożywczym, dezynfekcji wody pitnej, dezynfekcji wody w basenach, dezynfekcji urządzeń mających kontakt z żywnością. Opakowanie - 5l. Zawiera 48g chlorku aktywnego w 1l. posiadający certyfikat CE litr 500;
6 Płyn do mycia i dezynfekcji powierzchni - 5l, spektrum biobójcze: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy, posiadający przyjemny zapach, nie pozostawia smug i osadów.
litr 100;
7 Preparat bakterio i grzybobójczy przeznaczony do mycia i dezynfekcji różnego rodzaju powierzchni, a także rąk stóp i butów. Zawiera IV rzędowe sole amoniowe. Opakowanie 5l. szt. 100;
8 PŁYN DO MYCIA PANELI - pojemność: 750 ml, Składniki: < 5 % anionowe środki powierzchniowo czynne, niejonowe środki powierzchniowo czynne, środek konserwujący szt. 400;
9 Uniwersalny środek do usuwania KAMIENIA I RDZY. Pojemność 450 ml, preparat otwierany za pomocą nakrętki. <5%: niejonowe środki powierzchniowo czynne, kompozycja zapachowa szt. 300;
10 Środek do udrażniania rur w GRANULKACH - 560g, skład: m. in. wodorotlenek sodu. szt. 100;
11 Środek do udrażniania w ŻELU rur 500g, zwalcza zatory, niwelują nieprzyjemne zapachy, bezpieczny dla metali, rur i emalii. szt. 150;
12 Kostka zapachowa do WC 40g (różne zapachy) z koszyczkiem. kpl. 600;
13 Punktowy żel do WC z aplikatorem (tubka) 260 spłukań, różne zapachy, 12 aplikacji w jednej tubie, pojemność 100 ml, antybakteryjny, nie rysuje powierzchni. Opakowanie 1 szt. szt. 300;
14 Pianka/spray przeciw kurzowi, masa 300 ml, czyszczenie i pielęgnacja. szt. 400;
15 Odświeżacz powietrza w ŻELU 150 g, stojący. W celu uwolnienia zapachu zerwać naklejony plaster. Zapach intensywny. szt. 300;
16 Odświeżacz powietrza w SPRAYU 300ml, opakowanie szczelne – oryginalnie zamknięte, zapach intensywny. szt. 400;
17 Rękawice z mankietem gumowe, posiadają znak bezpieczeństwa CE, Kolor: różowy, zielony lub żółty, różne rozmiary, zastosowanie: ochrona przed chemikaliami i detergentami. para 50;
18 Płyn do nabłyszczania stali nierdzewnej, opakowanie 1l atomizer, powinien usuwać kurz, tłuszcz, a także ślady palców, delikatnie nabłyszczać mytą powierzchnię, bez pozostawiania smug. szt. 25;
19 Uniwersalny płyn czyszczący w sprayu do TŁUSZCZU I SMUG, opakowanie 750ml, posiada dysze „ON/OFF”, skład: mniej niż 5% anionowe środki powierzchniowo czynne. szt. 500;
20 UCHWYT DO NAKŁADEK 40 cm wyposażonych w kieszeniowy system mocowania ze specjalnym paskiem pozwalającym na bezdotykowe wyciskanie nakładki. Nakładki mocowane są, poprzez umieszczenie końców stelaża w kieszeniach nakładki oraz włożenie paska w specjalny otwór mocujący. Posiada jeden przegub oraz przycisk nożny umożliwiający bezdotykowe zamaczanie oraz wymianę nakładek. Posiada 2 wyjmowane zaczepy, każdy z 2 otworami, służącymi do mocowania ścierki. szt. 20;
21 DRĄŻEK ALUMINIOWY, dł. 140 cm do mocowania uchwytów do nakładek. Możliwość mocowania uchwytów w 2 zakresach (otwory o średnicy 6,3 mm umieszczone odległości 1,7 i 2,8 cm od końca drążka). Drążek zakończony rączką wykonaną z tworzywa sztucznego. Rączka posiada otwór o średnicy 1,5 cm, umożliwiający zawieszenie drążka na haku. szt. 10;
22 NAKŁADKA Z MIKROFAZY PĘTELKOWA 40 cm, 80% poliester, 20% poliamid, wymiary: nakładka 40x14cm, pasek mocujący: 20x6cm, kieszeń: 5x12cm. szt. 40;
23 Środek do dezynfekcji w formie sprayu do WYBIELANIA I HIGIENY, 750 ml, posiada przekręcaną dysze „ON/OFF”, usuwa brud, pleśń oraz inne zabrudzenia. szt. 500;
24 Tusz do znakowania tkanin, opakowanie – 1000 ml, opakowanie oryginalnie zamknięte. szt. 2;
25 Zamiatacz przemysłowy – 60 cm, drewniany, włosie syntetyczne, musi posiadać przytwierdzone do konstrukcji drewnianej mocowanie z gwintem w celu przykręcenia kija. szt. 20;
26 Szczotka plastikowa do WC z podstawką, kolor dowolny. kpl. 200;
27 Wapno chlorowane, masa 5 - 50 kg, opakowanie szczelne – oryginalnie zamknięte. kg 100;
28 Mop paskowy do czyszczenia podłóg - długość sznurka: ok. 20cm (+/-3cm).Wymagania: część myjąca musi być wykonana z bawełnianych pasków o ok. 2 cm szerokości. Opakowanie: foliowe. szt. 1000;
29 Kij drewniany do mopa lub miotły, długość min: 120cm, drewniany, z gwintem umożliwiającym zamocowanie do mopa lub miotły. szt. 150;
30 Kij z tworzywa sztucznego do mopa lub miotły, długość min: 120cm, z gwintem umożliwiającym zamocowanie do mopa lub miotły. szt. 150;
31 Szczotka do szorowania podłóg – ręczna, sztywne włosie przytwierdzone do konstrukcji, wymiary: ok. 25cm (+/ 3cm). szt. 100;
32 Papier toaletowy do dozownika, biały lub szary, co najmniej jednowarstwowy, średnica zewnętrzna 23cm średnica tulei 6 cm, opakowanie zbiorcze 6 szt. szt. 1300;
33 Zmiotka + szufelka – z tworzywa sztucznego, uchwyt zmiotki dopasowany do uchwytu szufelki, aby można było elementy połączyć w komplet. Szufelka musi posiadać pasek gumowy. Kolor każdy, z wyjątkiem jasnych
i jaskrawy. kpl. 500;
34 Mazak do obuwia, uchwyt drewniany - lakierowany, włosie naturalne, szt. 10;
35 Szczotka do polerowania obuwia, oprawa drewniana lakierowana. Długość niemniej niż 15cm. Włosie naturalne. szt. 10;
36 Szczotka ulicówka dł. 24cm -30cm, włosie grube, sztywne, sztuczne PET o długości 170mm , drewniana lakierowana oprawa z gwintem w drewnie do mocowania kija. szt. 20;
37 Szczotka ulicówka – dł. 50cm, włosie syntetyczne sztywne. Oprawa drewniana. Do oprawy drewnianej przytwierdzony uchwyt metalowy z gwintem. szt. 20;
38 Końcówka miotły – dł. 30-40 cm (drewniana), mocowanie kija na gwint. szt. 100;
39 Końcówka miotły – dł. 30-40 cm (tworzywo sztuczne) mocowanie kija na gwint. szt. 200;
40 Szczotka do szorowania na kij - dł. 20 cm, oprawa drewniana, włosie sztywne. Do oprawy drewnianej przytwierdzony uchwyt metalowy z gwintem. szt. 100;
41 Wiadro plastikowe z wyciskaczem, pojemność 12l, kształt – okrągłe lub prostokątne. szt. 100;
42 Miednica plastikowa o poj. 20 l +/- 2 l, okrągła, kolor dowolny. Szt. 100;
43 Kosz na śmieci z klapką uchylną - plastikowy o poj. 20-35 l. szt. 100;
44 Zmywak profilowany – ( 7x12cm). szt. 800;
45 Ręczniki papierowe jednoazowe składane "ZZ" wymiary listka: 230 mm x 250 mm, wkład - 200 szt. Kolor szary, biały lub zielony. Opakowanie zbiorcze w kartonie - 20 wkładów. szt. 10000;
46 Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady HDPE, worki małe w kolorze czarnym lub niebieskim, o poj. 35 litrów, 50x60 cm. grubość min. 0,010 mm. Ilość worków w rolce: min. 50. rol. 300;
47 Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady HDPE, worki średnie, w kolorze czarnym lub niebieskim, o poj. 60 litrów., 60x71cm., grubość min. 0,010 mm. Ilość worków w rolce: min. 50. rol. 900;
48 Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady LDPE, worki duże, „grube”, w kolorze czarnym lub niebieskim, o poj. 120 litrów, 70x110 cm., grubość min. 0,03 mm. +/-5%,. Ilość worków w rolce: min. 25. rol. 700;
49 Worki z tworzywa sztucznego na odpady LDPE, worki duże, w kolorze czarnym lub niebieskim, o poj. 160 litrów, 90x110 cm., grubość min. 0,03 mm. +/-5%, Ilość worków w rolce: min. 25. rol. 500;
50 Spray do dezynfekcji urządzeń (np. maszynek do włosów) - pojemność 1000 ml, nie zawierający etanolu, aldehydów i fenoli. Bezpieczny w stosowaniu z powierzchniami z akrylu, plastiku, stali szlachetnej. Chroni przed rdzewieniem. szt. 20;
51 Płyn do mycia naczyń - Opakowanie 5L. Płyn przeznaczony jest do mycia naczyń, powierzchni kuchennych takich jak szafki, blaty kuchenne, zlewozmywaki, kuchenki, a także inne powierzchnie zmywalne. Biodegradowalny, skutecznie usuwający tłuszcz, gęsta konsystencja, pH neutralne dla skóry, zawiera wyciąg z aloesu. szt. 600;
52 Rękawice nitrylowe bezpudrowe, kolor niebieski, pakowane po 100 szt. w kartoniku. Rozmiar S op. 10;
53 Rękawice nitrylowe bezpudrowe, kolor niebieski, pakowane po 100 szt. w kartoniku. Rozmiar M op. 30;
54 Rękawice nitrylowe bezpudrowe, kolor niebieski, pakowane po 100 szt. w kartoniku. Rozmiar L op. 200;
55 Rękawice nitrylowe bezpudrowe, kolor niebieski, pakowane po 100 szt. w kartoniku. Rozmiar XL op. 600;
56 Uniwersalny środek do usuwania KAMIENIA I BRUDU. Pojemność 750 ml, opakowanie 750ml, posiada dysze „ON/OFF”. Skład: mniej niż 5% niejonowe środki powierzchniowo czynne. szt. 500;
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin reklamacji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Dostawy środków higieny dla osadzonych oraz środków do sprzątania cel mieszkalnych i pomieszczeń
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące artykuły:
1 Proszek do prania - Opakowanie 200g. Proszek przeznaczony do prania ręcznego, do prania białego i koloru, usuwający zabrudzenia w temp. 40 °C, zawierający środki powierzchniowo czynne, związki wybielające oraz kompozycję zapachową. Przebadany dermatologicznie. szt. 11 000;
2 Szampon do włosów - Opakowanie 100g. Szampon przeznaczony do mycia włosów, do codziennego użytku. Przebadany dermatologicznie. szt. 11 000;
3
Płyn do mycia naczyń - Opakowanie 200ml. Płyn przeznaczony do mycia naczyń, o przyjemnym zapachu, skutecznie rozpuszczający tłuszcze, wytwarzający aktywną pianę i nadający połysk. szt. 11 000;
4 Płynny środek wybielający - opakowanie 10L środek wybielający do tkanin na bazie chloru. litr 200;
5 Proszek do prania tkanin białych i kolorowych - opakowanie 10kg. Proszek do prania ręcznego tkanin oraz w pralkach automatycznych i w pralkach wirnikowych w temperaturze od 30° - 95°C dla tkanin bawełnianych, lnianych i włókien mieszanych z wyjątkiem wełny i jedwabiu w jednostkach instytucjonalnych. kg. 1 600;
6 Płyn uniwersalny - opakowanie 500ml. Środek przeznaczony do mycia i pielęgnacji wszelkich zmywalnych powierzchni. Skutecznie usuwający zabrudzenia, nie pozostawiający smug, pozostawiający długotrwały przyjemny zapach. szt. 4000;
7 Płyn uniwersalny - opakowanie 1000ml. Środek przeznaczony do mycia i pielęgnacji wszelkich zmywalnych powierzchni. Skutecznie usuwający zabrudzenia, nie pozostawiający smug, pozostawiający długotrwały przyjemny zapach. szt. 2000;
8 Płyn do WC - opakowanie 500ml. Płyn przeznaczony do mycia: muszli, umywalek, płytek ceramicznych oraz urządzeń przemysłowych. Szybko i skutecznie usuwający kamień i rdzę, pozostawiający miły, świeży zapach. Działanie dezynfekujące, neutralizuje wszelkie bakterie. szt 1 500;
9 Mydło w płynie - opakowanie 5000ml. Nie wysuszające skóry, nie powodujące uczuleń, powinno zawierać środki natłuszczające o przyjemnych zapachu, przebadane dermatologicznie. szt. 200;
10 Proszek do szorowania - opakowanie 300g. Do czyszczenia urządzeń sanitarnych, kuchennych, emaliowanych i porcelanowych naczyń oraz silnie zabrudzonych powierzchni. szt. 2 500;
11 Proszek do szorowania - opakowanie 600g. Do czyszczenia urządzeń sanitarnych, kuchennych, emaliowanych i porcelanowych naczyń oraz silnie zabrudzonych powierzchni. szt. 1 000;
12 Proszek do szorowania - opakowanie 5000g. Do czyszczenia urządzeń sanitarnych, kuchennych, emaliowanych i porcelanowych naczyń oraz silnie zabrudzonych powierzchni. szt. 10;
13 Mleczko do czyszczenia - opakowanie 750 ml. Produkt przeznaczony jest do czyszczenia powierzchni przedmiotów porcelanowych, emaliowanych, zlewów, umywalek, garnków szt. 200;
14 Płyn do mycia szyb z rozpylaczem - opakowanie 500 ml. Płyn do mycia okien i innych powierzchni ze szkła ze spryskiwaczem, nie pozostawiający smug, nadający połysk, szybkoschnący, szt. 1 000;
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39830000-9 - Środki czyszczące
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin reklamacji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej do należytego wykonania zamówienia – Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
3. Zamawiający dokona oceny, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na
dzień ich złożenia (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp) tj.:.
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli Zamawiający może ten dokument uzyskać z pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (§ 13 rozp. o którym mowa w art. 128 ust. 6 ustawy Pzp);
2) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020, poz. 1076 ze zm.) – wzór oświadczenia załącznik nr 5 do SWZ; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki.
3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129) - wzór oświadczenia załącznik nr 6 do SWZ; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:1) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 462 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację dostaw;
4) działania siły wyższej (rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy, której w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub przezwyciężyć, oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy;
5) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
6) działań osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu umowy, za które Wykonawca lub Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności;
7) zmiany w zakresie podatku VAT – Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT w tym przypadku nie wymaga się aneksowania umowy;
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony, pod rygorem
nieważności. W przypadku konieczności dokonania jakiejkolwiek zmiany, o której mowa w ust. 3, po stronie wnoszącego propozycję zmian leży uzasadnienie powstałej okoliczności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-21 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postepowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-zamówienia. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-21 09:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-20
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 18 miesięcy.
- SUKCESYWNE DOSTAWY CHEMII GOSPODARCZEJ, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ ŚRODKÓW PIORĄCYCH I DEZYNFEKUJĄCYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE NA 2025 ROK
- Sprzedaż i dostawa środków czystości oraz artykułów kuchennych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (3 pakiety
- Dostawy środków czystości i chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
- Dostawa środków do mycia i higieny oraz worków
- "Sukcesywne dostawy środków czystości w podziale na osiem pakietów".
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.