eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onkaDostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem zgêszczeniem mechanicznym loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka



Og³oszenie z dnia 2021-03-30


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00025087 z dnia 2021-03-30

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem zgêszczeniem mechanicznym loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182611146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem zgêszczeniem mechanicznym loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-24ab2eca-9133-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00025087

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001701/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawy kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdzia³em 20 SWZ1. Niniejsze postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê wy³±cznie w jêzyku polskim2. Postêpowanie oznaczone jest przez zamawiaj±cego numerem RINT.271.1.4.2021. Wykonawcy we wszystkich kontaktach z zamawiaj±cym winni powo³ywaæ siê na ten numer3. Informacje ogólne.3.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawca odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi:• miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, • ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal Kontakt za po¶rednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu nale¿y wpisaæ "Urz±d Gminy Jab³onka"). Elektroniczna skrzynka podawcza/Identyfikator adresata: /29gw7qf1xt/skrytka• poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lub zpubliczne@jablonka.pl3.2 Zamawiaj±cy wyznacza do kontaktu z wykonawcami osoby wskazane w rozdziale 22 SWZ.3.3 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na platformie ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 3.5 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 3.6 Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.3.7 Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu oraz stanowi za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ.3.8 Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortaluZamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty, ani ¿adnego dokumentu czy o¶wiadczenia wskazanego w Rozdziale 24 ust. 3 SWZ sk³adanego wraz z ofert±, przy u¿yciu poczty elektronicznej.Szczegó³owe informacje ws. - ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz informacje o wymaganiachtechnicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zawiera Rozdzia³ 20 SWZ - sposobu udzielenia wyja¶nieñ tre¶ci SWZ, zmiany tre¶ci SWZ zawieraRozdzia³ 23 SWZ- sposób przygotowania oferty zawiera Rozdzia³ 24 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jab³onka, ul. 3 – go Maja 1, 34 – 480 Jab³onka;• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jab³onka kontakt: e-mail: iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie odstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nr RINT.271.1.4.2021 „Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem i zgêszczeniem mechanicznym loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka”.• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub d³u¿szym, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów;• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;• nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RINT.271.1.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy: Kruszywa wraz z rozplantowaniem zgêszczeniem mechanicznym loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka" - t³uczeñ kamienny frakcji 45-63 mm w ilo¶ci 130 [m3] - kliniec kamienny frakcji 8-31,5 mm w ilo¶ci 100 [m3]. Ilo¶ci szacowane: dopuszcza siê niewykonanie do 50% zamówienia. Kruszywo dostarczany bêdzie transportem wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego.2. Kruszywo dostarczany bêdzie sukcesywnie w okresie od zawarcia umowy do dnia 30 grudnia 2021 roku lub do wyczerpania ilo¶ci zamówienia w terminie okre¶lonym przez Wykonawcê w ofercie (w dniach roboczych) od dnia zawiadomienia (przekazanego wykonawcy telefonicznie lub mailem) zamawiaj±cego w ilo¶ci przez niego okre¶lonej.3. Zapotrzebowanie ilo¶ciowe na w/w kruszywo okre¶lone w pkt 1 stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wi±¿±ce dla Zamawiaj±cego. W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy ilo¶ci towaru okre¶lonego w pkt. 1 wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.4. Nazwa i kod okre¶lony we Wspólnym S³owniku ZamówieñG³ówny przedmiot: 14.21.00.00-6 ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa 5. Kruszywo powinno posiadaæ granulacjê od 0,1 – 1 mm zgodnie z wymogiem okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dn. 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz.1960). Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ na ¿±danie zamawiaj±cego aktualne badania laboratoryjne piasku o granulacji od 0,1-1 mm potwierdzaj±ce spe³nianie wymogów Ministra ¦rodowiska w zakresie materia³ów stosowanych na drogach publicznych w okresie zimowym na ¿±danie zamawiaj±cy oraz bêd± odpowiadaæ wymaganiom okre¶lonym norm±: PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równowa¿nym. Pod pojêciem równowa¿no¶ci zamawiaj±cy rozumie, ¿e kruszywa odpowiadaj± wymaganiom wymienionym w ww. normie w zakresie: Wymiaru ziarna, Uziarnienia, Zawarto¶æ py³ów, Jako¶æ py³ów, Wska¼nik piaskowy, Gêsto¶æ ziaren frakcji, Nasi±kliwo¶æ, Mrozoodporno¶æ, Wska¼nika kszta³tu, Wska¼nika p³asko¶ci, Zgorzel s³oneczna, Odporno¶ci na rozdrabnianie, Odporno¶ci na ¶cieranie kruszywa, Zawarto¶ci siarki, Siarczanów, Zanieczyszczenia organiczne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego kruszywa spe³niaj± wymagania normy ww. zakresie.6. W celu potwierdzenia prawid³owej realizacji umowy zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwa¿enia wyrywkowo wybranego samochodu dostarczaj±cego kruszywo przed roz³adunkiem i po roz³adunku, oraz prawo do laboratoryjnego przebadania dowolnej partii dostarczonego materia³u. W przypadku niezgodno¶ci dostawy z dokumentem dostawy wykonawca obowi±zany bêdzie dostarczyæ brakuj±c± ilo¶æ piasku w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego i zwróciæ Zamawiaj±cemu poniesione koszty wa¿enia. 7. Wymagania dotycz±ce dostaw: 1) wykonywanie ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego na zasadzie sukcesywnych, dora¼nych i bezgotówkowych dostaw. 2) wykonawca dostarcza³ bêdzie kruszywa w³asnym transportem sukcesywnie partiami, w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku), po uprzednim z³o¿eniu zamówienie przez zamawiaj±cego (pisemnie, e-mailem, faksem lub telefonicznie z nastêpczym potwierdzeniem e-mailem). 3) Wraz z dostaw± zamówionej partii kruszywa Wykonawca dostarczy wystawion± przez producenta kruszywa Deklaracjê W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych oraz dokument o dopuszczeniu kruszywa do stosowania w budownictwie, a tak¿e wymagane atesty i certyfikaty. 4) W przypadku w±tpliwo¶ci co do jako¶ci dostarczonej partii kruszywa (zgodno¶ci z wymaganiami normy), zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie zleciæ przeprowadzenie badan jako¶ci kruszywa w niezale¿nym o¶rodku badawczym dostarczonego celem weryfikacji jego zgodno¶æ z parametrami okre¶lonymi w SWZ i w umowie. 5) W razie, gdy wyniki badañ jako¶ci dostarczonego kruszywa potwierdz± jego niezgodno¶æ z warunkami okre¶lonymi w SWZ i w umowie, zamawiaj±cy mo¿e odmówiæ przyjêcia ca³ej partii kruszywa, a wykonawca bêdzie zobowi±zany do wymiany tej wadliwej partii kruszywa na wolne od wad w terminie do 24 godzin licz±c od momentu przekazania przez zamawiaj±cego wezwania w tym zakresie oraz bêdzie zobowi±zany do zap³aty zamawiaj±cemu kary umownej, a tak¿e do zwrotu zamawiaj±cemu kosztów wykonania badan jako¶ci kruszywa (tj. kosztów dostarczenia próby, transportu, przeprowadzenia badania i dostarczenia wyników do Zamawiaj±cego). Koszty te zamawiaj±cy mo¿e potr±ciæ z wynagrodzenia wykonawcy. 8. Sposób rozliczenia: 1) Rozliczenia dostaw kruszywa odbywaæ siê bêd± w formie bezgotówkowej, ka¿dorazowo na podstawie faktur wystawianych przez wykonawcê oddzielnie za ka¿d± odebran± przez zamawiaj±cego partiê kruszywa. 2) P³atno¶æ wynagrodzenia nast±pi ka¿dorazowo przelewem na konto wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury zamawiaj±cemu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14210000-6 - ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:a) Cena (Kc) – 60 pktb) Termin dostawy (Kt) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:1)Zobowi±zani s± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje siê,¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów 2)Pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawne; fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie zPe³nomocnikiem;2.Zasadysk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:2.1Wymaganeo¶wiadczenia wskazane w pkt. 3.1 Rozdzia³u 24 SWZ powinny byæ z³o¿one przez ka¿degowykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie.2.2 Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu alboPe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zawieraæw szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionegoPe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnieo udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione wew³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnikamo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty)zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formieorygina³ lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów)zawieraj±cego ustanowienie Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwiliudzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.)albo za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej z dnia 2lipca 2004 r. (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 584, ze zm.). Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.2.3Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lubwiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: a)Dokumenty, dotycz±cew³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy zwykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu. b)Dokumenty wspólne takie jaknp.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnikwykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.2.5 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.2.6 Wype³niaj±cformularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cychsiê o udzielenie zamówienia, a nie Pe³nomocnika tych wykonawców o¶wiadczenie o spe³nianiuwarunków udzia³u w postêpowaniu - o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u wpostêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawieart. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 i art. 109 ust. 1, pkt. 4, ustawy Pzp - w zakresie wskazanym przezZamawiaj±cego w Rozdziale14 ust. 1 i Rozdziale 15 ust 1 SWZ- o¶wiadczenie o niepodleganiuwykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy Strony bêd± dokonywaæ pod rygorem niewa¿no¶ci – na pi¶mie.2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy za wyj±tkiem zmian, wynikaj±cych z poni¿szych okoliczno¶ci oraz w niniejszej umowy:1) niezgodno¶ci dokumentacji zgromadzonej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni siê w toku realizacji przez Wykonawcê zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczno¶ci niezawinionych przez Zamawiaj±cego2) si³y wy¿szej, w wyniku, której nie jest mo¿liwe zachowanie przez Wykonawcê okre¶lonego umow± terminu realizacja zamówienia publicznego.3) zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej prze w³adzê ustawodawcz± w trakcie trwania umowy, wynikaj±cej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i us³ug oraz o podatku akcyzowym4) zmiana zapotrzebowania ilo¶ciowego na kruszywa stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wi±¿±ce dla Zamawiaj±cego5) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany ilo¶ci na kruszywa, w szczególno¶ci jego ograniczenia o nie wiêcej ni¿ 50%.6) wyst±pienie zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, powoduj±cych potrzeb wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiaj±cego, bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia.7) gdy zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia8) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego dotycz±cych zakresu ¶wiadczonych dostaw9) gdy zaistnieje niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze tron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków10) okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi - zmianie mo¿e ulec termin realizacji umowy oraz warto¶æ i zakres rzeczowy umowy;11) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy12) dzia³anie osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron13) w razie zmian bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, których tre¶æ oddzia³uje po¶rednio lub bezpo¶rednio na postanowienia umowy - poprzez dostosowanie tre¶ci umowy do tych zmian14) pozosta³e zmiany okre¶lone w umowie3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy bêd± odbywa³y siê za zgod± obydwu Stron, na pi¶mie – pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-12 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacjapomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawca odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi:• miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, • ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal Kontaktza po¶rednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu nale¿y wpisaæ "Urz±d GminyJab³onka"). Elektroniczna skrzynka podawcza/Identyfikator adresata:/29gw7qf1xt/skrytkapocztyelektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lub zpubliczne@jablonka.plOfertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegó³owe informacje zawiera Rozdzia³ 24 SWZ.Przedmiotem zamówienia s± dostawy sukcesywne - od dnia podpisania umowy do dnia 30.12.2021r. lub do wcze¶niejszego wyczerpania ilo¶ci wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (umowy) przed tym terminem. Szczegó³owe terminy oraz zakres dostaw ustalane bêd± w zleceniach przekazywanych Wykonawcy telefonicznie, mailem lub faksem).¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w dziale IX ustawy Pzpprzys³uguj± wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodêw wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy
2021-03-30 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.