eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RząśniaPostępowanie na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i tłoczniami dla części miejscowości Biała, Gawłów, Rekle i Suchowola - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-03-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025119 z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Postępowanie na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i tłoczniami dla części miejscowości Biała, Gawłów, Rekle i Suchowola – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rząśnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 631 71 22

1.5.8.) Numer faksu: 44 631 71 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzasnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzasnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rzasnia.eobip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Samorządu Terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i tłoczniami dla części miejscowości Biała, Gawłów, Rekle i Suchowola – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ecb47c1-7b2f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012294/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UGB.271.3.2021.PC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230362,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową oczyszczalni ścieków w m. Biała wraz z budową kanalizacji sanitarnej, przykanalikami i tłoczniami dla części miejscowości Biała, Gawłów, Rekle i Suchowola – Etap II.2. Zakres zamówienia obejmuje następujący zakres robót podlegający nadzorowaniu: a) Część III zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gawłów i Rekle w zakresie:- Kanalizacja grawitacyjna o długości około 6812,0 m - Kanalizacja ciśnieniowa o długości około 3.915,2m- Tłocznia ścieków 6kpl.- Odtworzenia nawierzchnib) Część IV zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biała Pęciaki i Biała Działy w zakresie:- Kanalizacja grawitacyjna o długości około 3365,8m- Kanalizacja ciśnieniowa o długości około 1343,8m - Tłocznia ścieków 4kpl.- Odtworzenia nawierzchni c) Część V zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biała – Przysiółek i Biała-Ameryka wraz z terenem PKP w zakresie:- Kanalizacja grawitacyjna o długości około 2427,2m- Kanalizacja ciśnieniowa o długości około 828,3m - Tłocznia ścieków 3kpl.- Odtworzenia nawierzchni 3. Usługi nadzoru inwestorskiego będą pełnione w branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej. Zakres obowiązków inspektora nadzoru określony został w projekcie umowy. Wymaga się aby inspektor w branży sanitarnej (koordynator) przebywał na terenie budowy minimum 2 dni w tygodniu.4. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowaniu określają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Dokumentacja projektowa określająca zakres robót budowlanych do wykonania zostanie udostępniona w oryginale wszystkim zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego. Dokumentacja projektowa dotycząca robót jest również udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce przetargi w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych. Postępowanie pod linkiem https://www.rzasnia.eobip.pl/bip_rzasnia/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=11&layout=1&page=0

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257070,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288585,68

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257070,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WZIR sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732413170

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 69/11P

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257070,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30
2021-03-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.