eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urawicaRozbudowa dworku w ¯urawicy Górnej - ETAP I stan surowy otwarty



Og³oszenie z dnia 2022-01-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa dworku w ¯urawicy Górnej – ETAP I stan surowy otwarty

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯urawica

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina¯urawica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ojca ¦w. Jana Paw³a II 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯urawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuragmina@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zurawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa dworku w ¯urawicy Górnej – ETAP I stan surowy otwarty

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6e0256f6-784b-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00025170

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023503/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Rozbudowa dworku w ¯urawicy Górnej – ETAP I stan surowy otwarty

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem platformy miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl,
Elektronicznej Platformy Us³ug Administracji Publicznej – „platforma ePUAP” lub „ePUAP”:
https://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej zamawiaj±cego: zuragmina@wp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnego na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl oraz regulaminie ePUAP dostêpnym na stronie https://pz.gov.pl/pz/regulations. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem
dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
W przypadku przekroczenia dopuszczalnego rozmiaru nale¿y plik podzieliæ i przes³aæ z kolejnymi numerami. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formie elektronicznej pod rygorem niewa¿no¶ci i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem
zaufanym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³
w Regulaminie korzystania z miniPortalu. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytu³u nabycia kwalifikowanego
podpisu elektronicznego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy ¯urawica;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: daneosobowe@zurawica.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. "Rozbudowa dworku w ¯urawicy Górnej – ETAP I stan surowy otwarty”.
2. Projektowany obiekt s³u¿yæ bêdzie celom o¶wiatowym oraz konsumpcyjno – szkoleniowym. W sk³ad przedmiotu zamówienia wchodzi odbudowa budynku zabytkowego dworu – rz±dcówki w ¯urawicy Górnej wpisanego do rejestru zabytków wraz z jego przebudow± i rozbudow±.
Zakres prac okre¶lony zosta³ w nastêpuj±cych dzia³ach przedmiaru robót:
1) Rozbiórki wraz z wywozami
2) Prace geodezyjne – pomiary przy wykopach fundamentowych
3) Zdjêcie warstwy ziemi urodzajnej, z wywozem
4) Wykopy obiektowe z odwozem gruntu z wykopu
5) Wykopy obiektowe na odk³ad
6) Zasypki wykopów obiektowych – grunt z odk³adu
7) Konstrukcje budynku
8) Zbrojenie budynku
9) Izolacje fundamentów i ¶cian fundamentowych budynku
10) Okno do¶wietlaj±ce piwnicy
11) Szczelina dylatacyjna
12) ¦ciany budowa
13) Stropy
14) Kominy
15) Dach
16) Posadzki
17) Posadzki balkonu i tarasu
18) Cokó³ z ceg³y klinkierowej i p³ytek klinkierowych
19) Podjazd dla niepe³nosprawnych
20) Schody zewnêtrzne
21) Instalacja kanalizacji sanitarnej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262300-4 - Betonowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej; Zamawiaj±cy uzna przedmiotowy warunek za spe³niony
w odniesieniu do Wykonawcy, którzy:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie budynku mieszkalnego lub niemieszkalnego o warto¶ci co najmniej 1 600 000 z³otych brutto;
b) bêdzie dysponowaæ osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej, spe³niaj±c± warunek dla osób kieruj±cych robotami przy zabytkach nieruchomych, okre¶lony w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 r., poz. 710, ze zm.), tj. która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne podmiotowe dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z o¶wiadczeniem na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium w wysoko¶ci: 60000 z³

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegó³owe informacje dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie zosta³y okre¶lone w Dziale XII SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonywania zmian w umowie.
1) zmiany ogólne:
a) zmiana adresu / siedziby Zamawiaj±cego / Wykonawcy,
b) zmiana osób wystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego / Wykonawcy – w przypadkach choroby lub zwolnienia z pracy na osoby które spe³niaj± zakre¶lone warunki w swz,
c) zmiana Wykonawcy, na podstawie sukcesji generalnej, przekszta³cenia, dziedziczenia spó³ek handlowych zgodnie z KSH, sukcesji z mocy prawa.
2) zmiany terminu zakoñczenia umowy:
a) mo¿liwe jest przed³u¿enie terminu zakoñczenia umowy, je¿eli wyst±pi± poni¿sze okoliczno¶ci i bêd± mia³y wp³yw na termin realizacji umowy:
- przed³u¿aj±ca siê procedura przetargowa poprzedzaj±ca wy³onienie wykonawcy robót budowlanych w szczególno¶ci; wyst±pienie zmiany terminu sk³adania ofert,
- prace zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwe organy nadzoru budowlanego lub konserwatorskiego, wyd³u¿enie terminu o czas trwania wstrzymania,
- prace zosta³y wstrzymane z powodu wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, w tym; zmiana warunków geotechnicznych, konieczno¶ci wykonania prac archeologicznych na terenie budowy lub zamian wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy
i nieprzewidywalnych, wyd³u¿enie o czas niezbêdny na uzgodnienie, wprowadzenie zmian oraz zorganizowanie zmian zaopatrzenia materia³owego,
- protesty spo³eczne, maj±ce bezpo¶redni wp³yw na realizacjê inwestycji - o czas niezbêdny do wyja¶nienia i oddalenia sporu,
- wyst±pienia czynników zewnêtrznych, typu: po¿ar, powód¼, huragan, a tak¿e utrzymuj±ce siê niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót.
2) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w oparciu o zmianê stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), w przypadku dokonania takiej zmiany przez ustawodawcê – w tej sytuacji do ceny netto oferty zostanie dodana nowa warto¶æ podatku VAT wyliczona w oparciu o nowe przepisy,
3) Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonywania zmian postanowieñ umowy.
Sposób inicjowania zmian:
a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiaj±cego w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany,
b) Zamawiaj±cy wnioskuje do Wykonawcy w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany.
c) przyczyny dokonania zmian postanowieñ umowy oraz uzasadnienie takich zmian nale¿y opisaæ w stosownych dokumentach takich jak notatka s³u¿bowa, pismo Wykonawcy, protokó³ konieczno¶ci itp.
d) w rezultacie dokonania czynno¶ci opisanych w ust. 1 mo¿e doj¶æ do negocjacji miêdzy stronami i podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotowuje Zamawiaj±cy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-07 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.