Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00643899/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Dynów w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. J. Ożoga 2
1.5.2.) Miejscowość: Dynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 230 01 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminadynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dynow.zetopzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Dynów w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb7cc6fc-b132-4cda-a9a1-2e333409da09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00025174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006713/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Dynów w 2025 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643899
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 220/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 192111,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi
Przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków ( zupa bądź drugie danie ) w ramach prowadzonego dożywiania uczniów szkół gminy Dynów w uzgodnieniu z dyrektorami danej szkoły.
Wykaz szkół w których uczniowie są objęci dożywianiem:
Szkoła Podstawowa w Bachórzu
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Harcie
Szkoła Podstawowa w Łubnie
Szkoła Podstawowa w Pawłokomie
Szkoła Podstawowa w Dylągowej
Szkoła Podstawowa w Ulanicy
Ogólna liczba uczniów objętych dożywianiem - 114 uczniów.
Liczba uczniów objętych dożywianiem może ulec zmianie w trakcie trwania umowy (do 10 %).
Opis przedmiotu zamówienia.
Dożywianie dzieci w szkołach ma polegać na przygotowaniu i dostarczaniu gorących posiłków jednodaniowych dzieciom w w/w szkołach własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, spełniającym przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne i we własnych termosach (zapewniających właściwą ochronę i temperaturę) + naczynia jednorazowego użytku (opakowanie + sztućce). O czystość termosów zadba Wykonawca zapewniając mycie, wyparzanie oraz odbiór termosów po wydaniu posiłku. Gorące posiłki jednodniowe powinny być przemienne tj. zupy z wkładką mięsną i chleb - dwa razy w tygodniu (dwa razy dania mięsne i jeden raz danie rybne lub jarskie). Rodzaj posiłku nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Wykonawca w pierwszym dniu każdej dekady będzie dostarczał do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dynowie oraz do wiadomości dyrektorów poszczególnych szkół 10 dniowy jadłospis, uwzględniając wytyczne Zamawiającego. Godzina wydawania posiłków w szkołach zostanie ustalona przez Wykonawcę indywidualnie dla każdej placówki bezpośrednio z dyrekcją szkoły. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki we własnym zakresie zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przygotowanie.
Obowiązek pobierania i przechowywania próbek potraw będzie spoczywał na Wykonawcy.
Zamawiający wymaga aby skład posiłków był opiniowany przez dietetyka.
Za wydanie posiłków dzieciom odpowiedzialny jest dyrektor szkoły.
Skład i waga dostarczanych dziennych posiłków w ciągu tygodnia (5 dni roboczych w czasie trwania nauki w szkole) z zastrzeżeniem, że w piątek danie jarskie lub rybne.
a) 2 dni - danie mięsne 100g porcja po przygotowaniu, w tym np. kotlet mielony, kotlet schabowy, udko z kurczaka pieczone, kotlet z piersi kurczaka, indyka, gołąbki z mięsem, pulpety w sosie, itp.
Do dania mięsnego następujące dodatki :
- 200 gram porcja po przygotowaniu w tym np. ziemniaki ,makaron, ryż, kasza, kluski śląskie itp.
- sos
- surówka, warzywa gotowane itp. 100 gram po przygotowaniu
Drugim daniem nie może być kiszka.
b) 1 dzień - danie rybne 100g po przygotowaniu, w tym filet rybny, kotlet rybny itp. (zastrzega się by ryba była bez ości)
Do dań rybnych następujące dodatki :
- surówka, warzywa gotowane itp. 100 gram po przygotowaniu.
200 gram porcja po przygotowaniu w tym : ziemniaki itp.
lub
danie jarskie 300 gram : pierogi, naleśniki ze śmietaną, sosem owocowym, krokiety, spaghetti, itp.
c) 2 dni zupa - jedna porcja zupy powinna mieć objętość 400 ml + kromka chleba.
Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia ( 5 dni ).
Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do dokonywania badań sprawdzających jakość zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174333,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185536,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174333,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samozdrowe.pl Marcin Błotnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952024767
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Sikorskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Dynów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-065
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SamoZdrowe.pl MARCIN BŁOTNICKI
jakie przetargi wygrała firma
SamoZdrowe.pl MARCIN BŁOTNICKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174333,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI DYNÓW
więcej: przetargi DYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 80 IM. TYSIĄCLECIA WROCŁAWIA WE WROCŁAWIU
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 43 "KOLOROWE" WE WROCŁAWIU
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu
- Wybór wykonawcy usługi żywienia na rzecz dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 22 w skład, którego wchodzi Szkoła Podstawowa nr 66 oraz Przedszkole nr 27 we Wrocławiu
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i przedszkolaków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 26 we Wrocławiu
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat uczęszczających do Przedszkola nr 259 "Leśna Bajka" w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.