Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00480442/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja wieży ratuszowej w Bierutowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@um.bierutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8433031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja wieży ratuszowej w Bierutowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95c03306-7d54-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035671/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rewitalizacja wieży ratuszowej w Bierutowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.25.2023.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Rewitalizacja wieży ratuszowej w Bierutowie.
2.Zakres inwestycji obejmuje przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku:
1)prace rozbiórkowe i przygotowawcze wraz z przeprowadzeniem niezbędnych badań architektonicznych, archeologicznych i konserwatorskich;
2)prace murowe;
3)prace konstrukcyjne: prac naprawcze murów, wykonanie stalowej konstrukcji wsporczej zwieńczenia wieży, wykonanie konstrukcji drewnianych stropów i schodów drewnianych wewnętrznych, wykonanie konstrukcji drewnianej dachu i impregnacja elementów drewnianych;
4)remont elewacji, remont pokrycia dachu, naprawa tarasu zewnętrznego oraz odtworzenie schodów zewnętrznych;
5)dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
6)prace remontowe wewnątrz wieży;
7)zagospodarowanie terenu wokół wieży w celu odsłonięcia historycznych reliktów murów dawnego ratusza;
8)wykonanie zasilania instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych; oraz pozostałe prace przewidziane w dokumentacji projektowej.
Przeprowadzenie prac konserwatorskich zabytkowej wieży, historycznego elementu rynku zapewni temu obiektowi odzyskanie dawnej świetności, przywróci odpowiedni stan techniczny, zahamuje przebieg coraz intensywniejszych procesów destrukcji. W wyniku przeprowadzonej inwestycji zostanie odtworzona funkcja społeczno-kulturowa oraz historyczna obiektu. Mieszkańcy rozpoczną identyfikować rynek jako miejsce atrakcyjne i bezpieczne. Wieża ratuszowa stanie się wizytówką miasta.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 11 do SWZ.
4.Projekt budowlany został opracowany przez Autorską Pracownię arch. Macieja Małachowicza, ul. Parafialna 16, 52-233 Wrocław.
5.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych.
6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2271141,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2739066,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2271141,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ALTA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361008016
7.3.3) Ulica: ul. Grota Roweckiego 168
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-214
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace elektryczne - MAT Kazimierz Matuszko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2271141,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zadanie pn. „Rewitalizacja wieży ratuszowej w Bierutowie” dofinansowano z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Naprawy pojazdów służbowych będących w zasobie Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
- Zakup używanego pożarniczego samochodu specjalnego z drabiną mechaniczną dla OSP w Bierutowie
- "SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZAŃCÓW MIASTA I GMINY BIERUTÓW - 4 DZIECI"
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.