Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00162226/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00174457/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-08
- 2021/BZP 00177141/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00181269/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pyskowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32707551-070e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000066/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Bankowa obsługa Gminy Pyskowice i jej jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162226/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.029.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek organizacyjnych. Wykaz jednostek organizacyjnych, na rzecz których będzie świadczona usługa znajduje się poniżej.
Dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać oddział, placówkę, filię bądź przedstawicielstwo na terenie Miasta Pyskowice lub musi je otworzyć najpóźniej w dniu 01.03.2022 r.. Warunek musi pozostać spełniony przez cały okres realizacji zamówienia tj. od 01 marca 2022 r. do 30 czerwca 2025 r.
Wykaz jednostek organizacyjnych powiązanych z budżetem Gminy Pyskowice (zwane dalej jednostkami organizacyjnymi), dla których prowadzone są rachunki wchodzące w zakres bankowej obsługi budżetu.
1. Urząd Miejski w Pyskowicach,
2. Dzienny Dom „Senior +” w Pyskowicach,
3. Miejski Żłobek w Pyskowicach,
4. Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Pyskowicach,
5. Ośrodek Pomocy Społecznej w Pyskowicach,
6. Przedszkole Nr 1 w Pyskowicach,
7. Przedszkole Nr 2 w Pyskowicach,
8. Przedszkole Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Pyskowicach,
9. Przedszkole Nr 4 w Pyskowicach,
10. Przedszkole Nr 5 w Pyskowicach,
11. Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Noblistów Polskich w Pyskowicach,
12. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Pyskowicach,
13. Szkoła Podstawowa Nr 5 w Pyskowicach,
14. Szkoła Podstawowa Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Pyskowicach,
15. Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pyskowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66112000-8 - Usługi depozytowe
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325780,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325780,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325780,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738
7.3.3) Ulica: Puławska 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-515
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325780,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-01 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Żabia Wola oraz jej jednostek organizacyjnych.
- Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 3.000.000 złotych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Świdnickiego i jednostek organizacyjnych wraz z obsługą kasową
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w kwocie 6 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie występującego w ciągu roku 2025 przejściowego deficytu budżetu Gminy Bodzentyn
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 100 000,00zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy na rok 2025"
- PROWADZENIE OBSŁUGI BANKOWEJ GMINY MIEJSKIEJ BOLESŁAWIEC
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.