Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00001672/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
- 2024/BZP 00095771/01 - Wynik z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja i przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak, oraz Jeleniewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SUWALSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670846
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Świerkowa 60
1.4.2.) Miejscowość: Suwałki
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.4.7.) Numer telefonu: 875659200
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@powiat.suwalski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025267
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00001672
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 1 „Remont drogi powiatowej nr 1120B Bakałarzewo – Raczki w km 7+666 – 9+390”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 1 „Remont drogi powiatowej nr 1120B Bakałarzewo – Raczki w km 7+666 – 9+390”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
c.d. wg SWZ IV. Opis przedmiotu zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 2 „Remont drogi powiatowej nr 1092B Filipów – Przerośl – granica województwa w km 10+835 – 12+090”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 2 „Remont drogi powiatowej nr 1092B Filipów – Przerośl – granica województwa w km 10+835 – 12+090”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
c.d. wg SWZ IV. Opis przedmiotu zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 3 „Remont drogi powiatowej nr 1094B Olszanka – Błęda – Przełomka – Mierkinie – Okliny – Rogożajny w km 14+030 – 18+030”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 3 „Remont drogi powiatowej nr 1094B Olszanka – Błęda – Przełomka – Mierkinie – Okliny – Rogożajny w km 14+030 – 18+030”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
c.d. wg SWZ IV. Opis przedmiotu zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 4 „Remont drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny – Ejszeryszki – Rutka Tartak w km 11+970 – 12+980”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 4 „Remont drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny – Ejszeryszki – Rutka Tartak w km 11+970 – 12+980”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
c.d. wg SWZ IV. Opis przedmiotu zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 5 „Remont drogi powiatowej nr 1138B Jeleniewo – Wołownia – Przejma – Becejły w km 0+358 – 2+458”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Modernizacja układu komunikacyjnego sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Raczki, Przerośl, Wiżajny, Rutka Tartak oraz Jeleniewo. Część nr 5 „Remont drogi powiatowej nr 1138B Jeleniewo – Wołownia – Przejma – Becejły w km 0+358 – 2+458”. W zakres prac dla każdej z części wchodzi w szczególności wykonanie: nawierzchni jezdni z mieszanek AC 16W, AC 11S dla obciążenia ruchu KR2. Wykonawcy w zakresie realizacji poszczególnych części mają dostarczyć i zamontować tablice informacyjne przed rozpoczęciem robót zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają – przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
c.d. wg SWZ IV. Opis przedmiotu zamówienia
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie, że Wykonawca wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające
na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie drogi (ulicy) publicznej lub wewnętrznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022., poz. 1518) o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż:
• 831 770,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 1 „Remont drogi powiatowej nr 1120B Bakałarzewo – Raczki w km 7+666 -9+390”,
• 544 375,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 2 „Remont drogi powiatowej nr 1092B Filipów – Przerośl – granica województwa w km 10+835 – 12+090”,
• 1 653 430,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 3 „Remont drogi powiatowej nr 1094B Olszanka – Błęda – Przełomka – Mierkinie – Okliny – Rogożajny w km 14+030 – 18+030”,
• 433 605,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 4 „Remont drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny – Ejszeryszki – Rutka Tartak w km 11+970 – 12+980”,
• 1 041 635,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 5 „Remont drogi powiatowej nr 1138B Jeleniewo – Wołownia – Przejma – Becejły w km 0+358 – 2+458”.
z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, konieczne będzie wykazanie doświadczenia na wartość wyliczoną jako suma minimalnych wymagań dla każdej części zamówienia z osobna, obliczona w oparciu o podane powyżej wartości.
b) posiadanie lub zapewnienie dostępu do materiałów i sprzętu wymaganego do wykonania zamówienia: wytwórnię mas bitumicznych z komputerową bieżącą kontrolą dozowania składników produkowanej masy, w odległości umożliwiającej prawidłowe rozłożenie i zagęszczenie masy mineralno-bitumicznej o wymaganej temperaturze, układarkę z możliwością wstępnego zagęszczenia;
c) dysponowanie osobą na stanowisku kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń z co najmniej 2-letnim doświadczeniem jako kierownik robót w tej branży.
Przez ww. uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z póź. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831).
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest wykazanie, że Wykonawca wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zadanie polegające
na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie drogi (ulicy) publicznej lub wewnętrznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022., poz. 1518) o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż:
• 831 770,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 1 „Remont drogi powiatowej nr 1120B Bakałarzewo – Raczki w km 7+666 -9+390”,
• 544 375,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 2 „Remont drogi powiatowej nr 1092B Filipów – Przerośl – granica województwa w km 10+835 – 12+090”,
• 1 653 430,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 3 „Remont drogi powiatowej nr 1094B Olszanka – Błęda – Przełomka – Mierkinie – Okliny – Rogożajny w km 14+030 – 18+030”,
• 433 605,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 4 „Remont drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny – Ejszeryszki – Rutka Tartak w km 11+970 – 12+980”,
• 1 041 635,00 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie na realizację Części nr 5 „Remont drogi powiatowej nr 1138B Jeleniewo – Wołownia – Przejma – Becejły w km 0+358 – 2+458”.
z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, konieczne będzie wykazanie doświadczenia na wartość wyliczoną jako suma minimalnych wymagań dla każdej części zamówienia z osobna, obliczona w oparciu o podane powyżej wartości.
b) posiadanie lub zapewnienie dostępu do materiałów i sprzętu wymaganego do wykonania zamówienia: wytwórnię mas bitumicznych z komputerową bieżącą kontrolą dozowania składników produkowanej masy, w odległości umożliwiającej prawidłowe rozłożenie i zagęszczenie masy mineralno-bitumicznej o wymaganej temperaturze, układarkę z możliwością wstępnego zagęszczenia;
c) dysponowanie osobą na stanowisku kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń z co najmniej 2-letnim doświadczeniem jako kierownik robót w tej branży.
Przez ww. uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z póź. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831).
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.
c.d. wg SWZ VIII. Warunki udziału w postępowaniu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie,
że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Po zmianie:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie,
że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
c.d. wg. SWZ X. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. Ponadto do oferty należy załączyć:
1.1.1. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
1.1.2. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
1.1.3. oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy)
1.1.4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Po zmianie:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. Ponadto do oferty należy załączyć:
1.1.1. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
1.1.2. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
1.1.3. oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy)
1.1.4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
c.d. wg SWZ XIV. Opis sposobu przygotowania ofert oraz wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa implantów mocujących stawu kolanowego i biodrowego z udostępnieniem instrumentarium
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny - Ejszeryszki - Rutka Tartak, Gmina Wiżajny
- Dostawa mieszanki gazu płynnego propan-butan (w proporcji 50%/50%) na cele grzewcze dla potrzeb Pralni Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym ul.Utrata od ul.Waryńskiego do ul.Łąkowej wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU MEGATRON S4, SOCZEWEK OKULISTYCZNYCH
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą i transportem butli dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja węzłów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.