Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00014676/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
- 2024/BZP 00097648/01 - Wynik z dnia 2024-02-08
- 2024/BZP 00260800/01 - Wynik z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00279669/01 - Wynik z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa odbioru i utylizacji odpadów wytwarzanych przez 10 Brygadę Logistyczną.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 10 Brygada Logistyczna
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532213882
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. ks. Bolesława Domańskiego 68
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-820
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 10blog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10blog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025303
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00014676
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał:
dla części nr 1:
• aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami będącymi przedmiotem zamówienia tj: zezwolenia na zbieranie i/lub przetwarzanie w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587)
• wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie oraz transportu zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 poz. 1587)
dla części nr 2:
• aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu;
• aktualną decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej nr identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów kat. III (tj. Ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego)
• zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami w zakresie zbierania, przetwarzania odpadów o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587)
• wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie transportu zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 poz. 1587)
dla części nr 3:
• aktualną decyzję (pozwolenie, zezwolenie) wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji odpadów medycznych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587)
• wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie transportu zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 poz. 1587)
UWAGA
W przypadku przedłożenia decyzji w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadu wydanych przed dniem 05.09.2018 r. Należy dołączyć oświadczenie informujące, że w terminie do 05.03.2020 r. Został przedłożony do właściwego organu wniosek o zmianę tych decyzji lub należy dołączyć kopię wniosku złożonego do właściwego organu. Powyższe jest niezbędne w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ponieważ zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018 poz. 1592 z późn. zm.) jeżeli do 05.03.2020 r. nie został złożony wniosek o zmianę zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów (pozwolenia zintegrowanego lub pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego takie zezwolenie) to decyzje w zakresie gospodarki odpadami wygasają.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Po zmianie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał:
dla części nr 1:
• aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami będącymi przedmiotem zamówienia tj: zezwolenia na zbieranie i/lub przetwarzanie w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587)
• wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie oraz transportu zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 poz. 1587)
dla części nr 2:
• aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu;
• aktualną decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej nr identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów kat. III (tj. Ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego)
dla części nr 3:
• aktualną decyzję (pozwolenie, zezwolenie) wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji odpadów medycznych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587)
• wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie transportu zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 poz. 1587)
UWAGA
W przypadku przedłożenia decyzji w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadu wydanych przed dniem 05.09.2018 r. Należy dołączyć oświadczenie informujące, że w terminie do 05.03.2020 r. Został przedłożony do właściwego organu wniosek o zmianę tych decyzji lub należy dołączyć kopię wniosku złożonego do właściwego organu. Powyższe jest niezbędne w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ponieważ zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018 poz. 1592 z późn. zm.) jeżeli do 05.03.2020 r. nie został złożony wniosek o zmianę zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów (pozwolenia zintegrowanego lub pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego takie zezwolenie) to decyzje w zakresie gospodarki odpadami wygasają.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie
z Załącznikiem nr 9 do SWZ.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie
z Załącznikiem nr 8 do SWZ.
3. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
dla części nr 1:
• aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami będącymi przedmiotem zamówienia tj: zezwolenia na zbieranie i/lub przetwarzanie w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587)
• wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie oraz transportu zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 poz. 1587)
dla części nr 2:
• aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu;
• aktualną decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej nr identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów kat. III (tj. Ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego)
• zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami w zakresie zbierania, przetwarzania odpadów o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587)
• wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie transportu zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 poz. 1587)
dla części nr 3:
• aktualną decyzję (pozwolenie, zezwolenie) wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji odpadów medycznych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587)
• wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie transportu zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 poz. 1587)
UWAGA
W przypadku przedłożenia decyzji w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadu wydanych przed dniem 05.09.2018 r. Należy dołączyć oświadczenie informujące, że w terminie do 05.03.2020 r. Został przedłożony do właściwego organu wniosek o zmianę tych decyzji lub należy dołączyć kopię wniosku złożonego do właściwego organu. Powyższe jest niezbędne w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ponieważ zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018 poz. 1592 z późn. zm.) jeżeli do 05.03.2020 r. nie został złożony wniosek o zmianę zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów (pozwolenia zintegrowanego lub pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego takie zezwolenie) to decyzje w zakresie gospodarki odpadami wygasają.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców.
Po zmianie:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie
z Załącznikiem nr 9 do SWZ.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie
z Załącznikiem nr 8 do SWZ.
3. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
dla części nr 1:
• aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami będącymi przedmiotem zamówienia tj: zezwolenia na zbieranie i/lub przetwarzanie w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587)
• wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie oraz transportu zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 poz. 1587)
dla części nr 2:
• aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu;
• aktualną decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej nr identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów kat. III (tj. Ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego)
dla części nr 3:
• aktualną decyzję (pozwolenie, zezwolenie) wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji odpadów medycznych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1587)
• wpis do BDO (Bazy Danych o odpadach) w zakresie transportu zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2023 poz. 1587)
UWAGA
W przypadku przedłożenia decyzji w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadu wydanych przed dniem 05.09.2018 r. Należy dołączyć oświadczenie informujące, że w terminie do 05.03.2020 r. Został przedłożony do właściwego organu wniosek o zmianę tych decyzji lub należy dołączyć kopię wniosku złożonego do właściwego organu. Powyższe jest niezbędne w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ponieważ zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018 poz. 1592 z późn. zm.) jeżeli do 05.03.2020 r. nie został złożony wniosek o zmianę zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów (pozwolenia zintegrowanego lub pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego takie zezwolenie) to decyzje w zakresie gospodarki odpadami wygasają.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
- Usługa w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi na terenie nieruchomości zarządzanych przez Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/4/2025
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości CBA na terenie Polski.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.