Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015173/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00015173/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00018409/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025344 z dnia 2021-03-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ NA RZECZ ŻŁOBKA MIEJSKIEGO NR 2 W NOWYM SĄCZU”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W NOWYM SĄCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383634430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podhalańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mznowysacz@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mznowysacz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/mznowysacz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ NA RZECZ ŻŁOBKA MIEJSKIEGO NR 2 W NOWYM SĄCZU”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6273700-80d1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015173/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia na usługę społeczną jest świadczenie usługi cateringowej na rzecz Żłobka Miejskiego nr 2 w Nowym Sączu.2.Miejsce realizacji usługi: Żłobek Miejski Nr 2 w Nowym Sączu, ul. Podhalańska 38, 33-300 Nowy Sącz, zwany dalej „Żłobkiem”, który jest jednostką organizacyjną Zespołu Żłobków Miejskich w Nowym Sączu -miejskiej jednostki organizacyjnej Miasta Nowy Sącz utworzonej na mocy Uchwały Nr XIII/135/2019 Rady Miasta Nowego Sącza z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie zmiany nazwy i nadania statutu Żłobkowi Miejskiemu w Nowym Sączu, ul. Klasztorna 46, utworzenia Żłobka Miejskiego Nr 2 w Nowym Sączu i Żłobka Miejskiego Nr 3 w Nowym Sączu i nadania im statutów oraz utworzenia i nadania statutu Zespołu Żłobków Miejskich w Nowym Sączu (Dz. Urz. Woj. Małop. z dnia 28 maja 2019 r. Poz. 4173 ze zm.). 3.Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie tj. śniadanie, drugie śniadanie, obiad (dwa dania) i podwieczorek dla grupy 66 dzieci w okresie od dnia 01.04.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. Posiłki będą dostarczane w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega iż godziny wydania posiłków mogą ulec zmianie w szczególności obiadu w zależności od zadeklarowania przez rodziców czasu pobytu dziecka w Żłobku.4.Zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówione posiłki dwa razy dziennie, w godzinach:• 7.30-7.45 pierwsze i drugie śniadanie, • 10.45-11.00 obiad pierwsze i drugie danie oraz podwieczorek .5.Planowane wielkości dziennych dostaw mają charakter szacunkowy, w zależności od frekwencji dzieci lub zmiany deklaracji rodziców zgłaszających chęć żywienia dzieci i mogą ulec zmniejszeniu oraz nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Powyższe oznacza, że Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą, wg następujących zasad:1)Żłobek powiadomi Wykonawcę o ostatecznej ilości posiłków najpóźniej do godziny 13:00 dnia poprzedniego składając stosowne zamówienie telefonicznie lub mailem, uwzględniając w ogólnej liczbie dzieci 2)rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi ze Żłobkiem odbywać się będzie raz w miesiącu. 6.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości, zachowując jakość i estetykę wykonania zgodnie z normami HACCP oraz zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi.Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać zapisów art. 22 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3 (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 326 z póź. zm.) Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1. Jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potraw nie może powtarzać się w ciągu 10 dni, na jadłospisie winny być oznaczone substancje powodujące alergię lub wywołujące alergie oraz reakcję nietolerancji.2. W tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 3 razy obiad z drugim daniem mięsnym lub rybnym.3. Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych –konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, zmniejszenie zużycia soli na rzecz naturalnych przypraw ziołowych.4. W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone.5. W przypadku dań mięsnych należy unikać mięsa przetworzonego (mielone) na rzecz całych sztuk mięsa, wyklucza się używania produktów typu instant oraz gotowych produktów np.: mrożone pierogi, gołąbki, klopsy, używania produktów typu masłopodobnych, seropodobnych wędliny w swoim składzie mają zawierać powyżej 80% mięsa, nie mogą zawierać dodatków skrobi i soi, mięso nie może być MOM (mięso odkostnione mechanicznie).6. Wyklucza się stosowania produktów z glutaminianem sodu, produktów z zawartością barwników, konserwantów i zagęszczaczy szkodliwych dla zdrowia.7. Do przygotowania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz8. Jadłospis przygotowany i podpisany przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia i doświadczenie, tj. dietetyka lub technologa żywienia zbiorowego zatrudnionego na etacie Wykonawcy (umowa o pracę) lub będącego Wykonawcą w postaci osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą.9. W jadłospisie należy uwzględnić stosowanie diety: ogólnej, diety dla dzieci od 20 tygodnia życia, jarskiej, bezmlecznej, bezglutenowej oraz innych diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego.10. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy dostarcza: a) śniadanie -zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko –pochodne, kanapka z różnym rodzajem pieczywa, herbata w tym ziołowa lub owocowa, sok, wędlina, pasty w tym jajeczna, dżem, miód, sery, warzywa np. pomidor, ogórek itp.; b) drugie śniadanie -kaszka manna z sokiem, musy owocowe, jogurt naturalny z owocami, jogurty smakowe, sałatka owocowa, chrupki kukurydziane, biszkopty itp.c) obiad -zupa, drugie danie: ziemniaki, zamiennie ryż, różne rodzaje kasz, kopytka, makaron, dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, pierś z indyka, pulpety w tym rybne, kotlety z piersi z kurczaka, gulasz, ryba gotowana, pierogi, naleśniki, knedle itp., surówka, warzywa na parze, kompot, sok itp.;d) Podwieczorek -kanapka, ciasto, desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), herbata, napój mleczny, sok itp. a w przypadku ciepłych dań: kisiel, budyń, kakao, Itp. 11. Do obowiązków Żłobka realizowanych za pomocą personelu własnego należeć będzie porcjowanie i wydawanie posiłków dzieciom, oraz mycie naczyń, sprzątanie pomieszczeń, w których spożywane będą posiłki. 12. Pojemniki, w którym dostarczane są posiłki odbiera Wykonawca, który zobowiązany jest do ich mycia i dezynfekcji.13. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków, 55520000-1 Usługi dostarczania posiłków.14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5.15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.17. Miejsce realizacji zamówienia: Polska, woj. małopolskie, Nowy Sącz ul. Podhalańska 38. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w kuchni Wykonawcy, zwanej dalej „Kuchnią” z jego materiałów i środkami Wykonawcy, przez zatrudnionych przez niego pracowników. 18. Polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywania działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100) na wszystkie i na jedno zdarzenie, obejmujące w szczególności odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe wskutek zakażeń np. salmonellą, czerwonką i innymi zakażeniami pokarmowymi oraz zatruć pokarmowych;19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157659,96
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158400
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157659,96
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Catermed S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jol-Mark Sp. z o. o.
7.3.3) Ulica: Traktorowa 126 lok. 201
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-204
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12,44
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostępna przestrzeń publiczna -zwiększenie poziomu dostępności, likwidacja barier architektonicznych poprzez wymianę drzwi i nawierzchni w ciągach komunikacyjnych w budynku Stowarzyszenia "Nadzieja"
- Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - Łęka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- Dostawa samochodu elektrycznego
- BZP.271.18.2025 "Centrum Aktywnego Wypoczynku na osiedlu Wólki przy ul. Ogrodowej - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach BO".
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 123.2025 wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi cateringowej dla uczestników czterech (4) spotkań, które odbędą się w ramach projektu NAWA
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Usługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały Szpitalne
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowych, stacjonarnych ćwiczeń cyberbezpieczeństwa w formule Table Top Exercise (TTX)
- Wykonanie usługi cateringowej
- "USŁUGI CATERINGOWE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.