Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00289877/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - wywrotki na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych ,,USKOM” Sp. z o.o. z siedzibą w Kożuchowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "USKOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970397667
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elektryczna 9
1.5.2.) Miejscowość: Kożuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uskom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskom.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8fe7769-5110-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka komunalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wodociągi i kanalizacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - wywrotki na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych ,,USKOM” Sp. z o.o. z siedzibą w Kożuchowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8fe7769-5110-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289877/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWiK-wywrotka/2021 – Postępowanie 2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 337510,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego - Kożuchów 67-120 ul. Elektryczna 9, woj. lubuskie, Polska fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - wywrotki o parametrach szczegółowo opisanych w TOM-ie III OPZ.
2. Termin dostawy przedmiotu zamówienia maksymalnie 31.03.2022 r.– kryterium oceny oferty
3. Gwarancja wynosi minimum 24 miesiące licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy-–kryterium oceny oferty.
4. Wykonawca zapewni serwis w okresie gwarancyjnym.
5. Serwis: w odległości max. 100 km od siedziby Zamawiającego.
Maksymalny czas usuwania awarii w okresie gwarancyjnym - do 48 godzin od momentu zgłoszenia.
6. Szkolenie: zapewnienie przeszkolenia pracowników obsługujących pojazd, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie max. 3 dni od daty dostawy.
7. Wymagania techniczne dotyczące pojazdu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OPZ – TOM III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337510,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377203,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337510,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SG Equipment Leasing Polska Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261740388
7.3.3) Ulica: ul. Marszałkowska 111
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa, serwis i gwarancja pojazdu Kamaz,
Autobagi Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Górze Libertowskiej 27, 30-444 Libertów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SG EQUIPMENT LEASING POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"SG EQUIPMENT LEASING POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337510,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-25PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Zakup samochodu dostawczego
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Gminy Brańsk
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Gminy Brańsk
- Zakup samochodu dostawczego dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.