Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00025347 z dnia 2025-01-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Usługa obsługi ruchu turystycznego prowadzona na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. w Kopalni Soli "Wieliczka"”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Usługa obsługi ruchu turystycznego prowadzona na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. w Kopalni Soli "Wieliczka"”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31acb570-e371-4776-92c8-547e6319a3bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00025347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z treścią art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp, zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
Ciąg dalszy uzasadnienia znajduje się w informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/PW/133
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 73605601,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Operator zobowiązuje się do zapewnienia obsługi ruchu turystycznego odbywającego się na terenie Kopalni Soli „Wieliczka” (na powierzchni i w wyrobiskach podziemnych), a Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Operatorowi wynagrodzenia.
2. W ramach zapewnienia obsługi ruchu turystycznego w Kopalni Soli „Wieliczka”, Operator jest zobowiązany do:
1) obsługi obiektów służących turystom (Rozdział II),
2) pełnienia nadzoru nad działalnością handlowo - usługową podmiotów zewnętrznych (Rozdział III),
3) obsługi turystów (Rozdział IV),
4) wykonywania, na zlecenia Zamawiającego, usług w wyrobiskach podziemnych związanych z organizacją imprez lub innych wydarzeń (Rozdział V).
3. Obsługa turystów w zakresie udostępniania wyrobisk podziemnych Kopalni Soli „Wieliczka” winna odbywać się przez 7 dni w tygodniu (z wyjątkiem 1 stycznia, pierwszego dnia Świąt Wielkanocnych, 1 listopada oraz 24 i 25 grudnia) w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego, nie krócej niż przez:
1) w zakresie udostępniania wyrobisk Trasy Turystycznej:
a) 6 godzin w dniach od poniedziałku do piątku, oraz 8 godzin w soboty i niedziele i święta – w okresie od stycznia do marca oraz od listopada do grudnia,
b) 8 godzin – w okresie od kwietnia do czerwca oraz od września do października,
c) 10 godzin w okresie od lipca do sierpnia,
2) w zakresie udostępniania wyrobisk Trasy Górniczej – 5 godzin,
3) w zakresie udostępniania Tężni Solankowej oraz wodnego placu zabaw – 6 godzin, z wyłączeniem okresów, w których Tężnia Solankowa jest nieczynna dla zwiedzających z uwagi na warunki atmosferyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63514000-5 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
63513000-8 - Usługi informacji turystycznej
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami
79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
63511000-4 - Organizacja wycieczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kopalnia Soli "Wieliczka" Wsparcie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831705025
7.3.3) Ulica: Park Kingi 10
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" WSPARCIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" WSPARCIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89589725,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Umowa zostaje zawarta na czas określony 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem 1 stycznia 2025 roku.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawy materiałów budowlanych - część 2 - dostawy zapraw betonowych, cementowych"
- "Dostawa i wdrożenie nowego urządzenia Next Generation Firewalls wraz z migracją danych w Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2027K Wieliczka -Myślenice od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1953K do granicy powiatu w miejscowościach Gorzków i Byszyce Gmina Wieliczka, Powiat Wielicki"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część IV - jodek potasu".
- Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce, na cele regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg powiatowych oraz podział działek
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa usługa sprzątania budynku "B" od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku "A" w soboty, niedziele i święta w PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów. "
- 23.2025 Remont dachu wraz z modernizacją wentylacji zgodnie z zaleceniami z przeglądów okresowych budynku przy ul. Kochanowskiego 14 (OBRL).
- Na sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.