Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00254472/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Chorzowie, ul. Cieszyńska 21 – II/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 24178452600000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieszyńska 21
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 241 44 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bobasy3@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole3.bip.chorzow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zefo.chorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Chorzowie, ul. Cieszyńska 21 – II/20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a739d31-3bf9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000214/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy żywności dla przedszkola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254472/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/P3/II/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 189866,30 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100566,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pieczywo – przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: bułek, chlebów pszennych, żytnich, wieloziarnistych, drożdżówek. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 11988,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Nabiał – przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: mleka, masła, jogurtów, sera, śmietany, jaj. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 14954,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Warzywa, owoce i przetwory – przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: warzyw i owoców krajowych, owoców cytrusowych, kiszonek, koncentratów warzywnych, dżemów, warzyw konserwowych itp. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1c do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 33743,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Produkty ogólnospożywcze – przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: przypraw, oleju, ryżu, mąki, kasz, cukru, makaronów itp. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1d do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 15845,31 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Mięso i wędliny – przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: mięsa drobiowego, udek z kurcząt, filetów z kurczaka i indyka, porcji rosołowych, mięsa wieprzowego, mięsa wołowego, wędlin drobiowych i wieprzowych, parówek. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1e do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15111100-0 - Wołowina
15112100-7 - Świeży drób
15113000-3 - Wieprzowina
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 17536,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6. Produkty głęboko mrożone – przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: warzyw i owoców mrożonych, filetów ryb mrożonych. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1f do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 6497,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9825,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9825,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9825,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółka Cywilna Andrzej Piecha, Justyna Piecha-Pierończyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Andrzej Piecha, Justyna Piecha-Pierończyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272296638
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 91
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ PIECHA, JUSTYNA PIECHA-PIEROŃCZYK
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ PIECHA, JUSTYNA PIECHA-PIEROŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9825,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16228,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16228,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16228,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILEZAUR Tomasz Rulka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272679871
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 69
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16228,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert w dniu 15.11.2021 r. okazało się, że w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 3 – Warzywa, owoce i przetwory została złożona tylko jedna oferta. W trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, gdyż zawiera błędy w obliczeniu ceny.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w ww. części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17878,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17878,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17878,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILEZAUR Tomasz Rulka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272679871
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 69
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17878,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15034,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15034,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15034,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Grażyna Umińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261547048
7.3.3) Ulica: Mochnackiego 11/5
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-907
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15034,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6144,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6144,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6144,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Idzikowska Hurtownia Mrożonek Śnieżynka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191002383
7.3.3) Ulica: Ślizów 93
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE GRAŻYNA UMIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE GRAŻYNA UMIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6144,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Baru na Kąpielisku Fala
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty stolarskie - paczka nr 1
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie na 2025 rok
- Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie
- "Zagospodarowanie terenu przy ul. ks. J. Czempiela 17 w Chorzowie w systemie 'zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.