eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik"Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Kurzętnik"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Kurzętnik”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURZĘTNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 39

1.5.2.) Miejscowość: Kurzętnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-306

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kurzetnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Kurzętnik”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5fd99f2-f06b-495f-b53d-51e0a9950bee

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00025423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029705/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Kurzętnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649301

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.45.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Kurzętnik
4.2 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących czynności:
1) sporządzenie planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13 g, 13 i, 13 j, 13 k, 13m, ustawy w tym:
a) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń:, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komuni-katów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych,
b) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej,
c) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne,
d) udziału w spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przy-jętymi w projekcie planu w ramach wybranej formy prowadzonych konsultacji społecz-nych,
e) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoan-kiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecz-nych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy,
f) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwią-zań przyjętych w projekcie, podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - archi-tektonicznej oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gmi-ny oraz sesjach),
g) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodaro-waniu przestrzennym,
h) opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych eta-pach opracowania planu),
i) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowi-sko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112),
j) wykonanie opracowania ekofizjograficznego,
k) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtó-rzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę).,
l) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za prawidłowe sporządzenie i skompleto-wanie dokumentacji planistycznej zgodnie z ustawą u.p.z.p., do przedstawienia wojewo-dzie w celu oceny zgodności z prawem i ogłoszeniu uchwały w wojewódzkim dzienniku urzędowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 12.12.2024r. przekazano ogłoszenie o zamówieniu publicznym pn. „Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Kurzętnik”. W trybie podstawowym bez negocjacji na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych opublikowano ogłoszenie o zamówieniu Nr 2024/BZP 00649301/01 z dnia 12.12.2024r. oraz ogłoszenie zostało zamieszczone na platformie zakupowej https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html od dnia 12.12.2024 r. do 20.12.2024 r. W wyznaczonym terminie do 20.12.2024 r. do godz. 11:30 nie wpłynęła żadna oferta, dopiero wpłynęła 1 oferta o godzinie 11:30:08.

Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone:

Oferta Nr 1 złożona przez Wykonawcę:
Konsorcjum firm:
Szymon Czyża Karol Szuniewicz Bartosz Kucharczyk Michał Ogrodniczak SKB GIS Sp. c.
Ul. Złota 14/25
10-698 Olsztyn
Rożen & Rożen Pracownie Autorskie Urbanistyki i Architektury
Ul. Sarnowskiego 3/1
10-115 Olsztyn

Powody odrzucenia
Podstawa prawna odrzucenia

Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w odrzuca ofertę, która została złożona po terminie składania ofert, złożoną przez firmę Konsorcjum firm: Szymon Czyża Karol Szuniewicz Bartosz Kucharczyk Michał Ogrodniczak SKB GIS Sp. c. Ul. Złota 14/25 10-698 Olsztyn Rożen & Rożen Pracownie Autorskie Urbanistyki i Architektury Ul. Sarnowskiego 3/1, 10-115 Olsztyn

Podstawa faktyczna odrzucenia
Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp odrzuca ofertę złożoną przez firmę Konsorcjum firm: Szymon Czyża Karol Szuniewicz Bartosz Kucharczyk Michał Ogrodniczak SKB GIS Sp. c. Ul. Złota 14/25, 10-698 Olsztyn, Rożen & Rożen Pracownie Autorskie Urbanistyki i Architektury Ul. Sarnowskiego 3/1, 10-115 Olsztyn. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żądał w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w Rozdziale 16.1 „Ofertę wraz z wymagalnymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.logintrade.pl pod adresem: https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html do dnia 20.12.2024 roku, do godz. 11:30. Oznacza, że wskazał konkretny punkt czasowy Zamawiający i każda sekunda po tym punkcie świadczy o jego przekroczeniu, a więc o złożeniu oferty po terminie składania ofert.

Ofert w/w Wykonawcy wpłynęła (data i godzina): 2024-12-20 11:30:08, czyli 8 sekund po terminie składania ofert. Zamawiający informuje, że nie było żadnej awarii systemu, a więc opóźnienie było wynikiem zaniedbania ze strony wykonawcy, dlatego zamawiający ma prawo odrzucić taką ofertę. Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie składania ofert.

Uzasadnienie prawne:
Do przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwaną dalej ustawą Pzp., czyli „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania pn. „Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Kurzętnik”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.