eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZAPEWNIENIE OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU TEATRU SYRENA.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAPEWNIENIE OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU TEATRU SYRENA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Syrena

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Litewska 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-589

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 48 221011601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@teatrsyrena.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrsyrena.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://teatrsyrena.pl/index/zamowienia-publiczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPEWNIENIE OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU TEATRU SYRENA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d081e346-7614-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00025427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033178/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zapewnienie ochrony osób i mienia w budynku Teatru Syrena

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TS/3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 608415,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu bezpośredniej ochrony fizycznej budynku Teatru Syrena oraz osób i mienia znajdującego się w tym obiekcie.

W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie 20 544 roboczogodzin
(z zastrzeżeniem, że 1 roboczogodzina = 60 minut). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia łącznej ilości roboczogodzin do liczby 18 000. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do żądania wynagrodzenia lub odszkodowania za niezrealizowany zakres przedmiotu zamówienia.

Wykonywanie usługi ochrony fizycznej będzie się odbywało w ramach pełnienia dyżurów ochroniarskich przez wyznaczonych pracowników ochrony na dwóch posterunkach zlokalizowanych w obiekcie zamawiającego oraz poprzez zapewnienie – w razie potrzeby – przyjazdu patrolu interwencyjnego na każde wezwanie pracownika ochrony.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ.

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnej przez okres trwania umowy polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnoprawnej w zakresie właściwym dla prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł (jeden milion złotych).
Umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej co najmniej powinna obejmować swoim zakresem odpowiedzialność za szkody w mieniu oraz na osobie, a także czyste straty finansowe (w tym czyste straty finansowe obejmujące odpowiedzialność Wykonawcy na co najmniej 100 tyś. złotych) wyrządzone Zamawiającemu związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 636781,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678728,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 636781,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Safety Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364049814

7.3.3) Ulica: Antoniego Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Cześć usług ochrony fizycznej, Monitorowanie sygnałów alarmowych, Działania grupy interwencyjnej. Podwykonawcy nie są znani na dzień składania ofert.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 636781,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-14 do 2025-01-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamówienie stanowi jedną całość, która ze względów organizacyjnych i charakter obiektu, jakim jest teatr - powinna być realizowana w tym zakresie bez podziału na części. Osoba pełniąca dyżur ochroniarski na posterunku nr 1 (portiernia) wykonuje swoje czynności głównie w tym pomieszczeniu, gdzie są zlokalizowane wszystkie centrale zarządzające systemami bezpieczeństwa i p.poż. w teatrze, stąd wszystkie obowiązki na tym posterunku wykonuje jednocześnie ta jedna osoba - co wyklucza możliwość podziału zamówienia w tym zakresie. Z kolei osoba pełniącą dyżur ochroniarski na posterunku nr 2 (kasy biletowe) powinna ścisłe współpracować z osobą na posterunku nr 1, a podział zmówienia w tym zakresie mogły doprowadzić do zaburzenia tej współpracy, co ostatecznie mogłoby wpłynąć negatywnie na poziom bezpieczeństwa osób przebywających w teatrze.
2. Jedynym kryterium oceny ofert była cena. Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert określając w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu świadczonej usługi - łącznie do 18 000 roboczogodzin w trakcie trwania umowy. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie w wysokości proporcjonalnej do zakresu faktycznie świadczonych usług w związku ze zmniejszeniem zapotrzebowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.