eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWycinka drzew i krzewów na terenie nieruchomości przy ul. Praskiej 25 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka drzew i krzewów na terenie nieruchomości przy ul. Praskiej 25 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wycinka drzew i krzewów na terenie nieruchomości przy ul. Praskiej 25 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c43eac88-59bf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310453/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.56.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wspólny Słownik Zamówień: Usługi wycinki drzew CPV - 77211400-6.
2. Przedmiotem umowy jest wycinka drzew i krzewów wraz z korzeniami zlokalizowanych na nieruchomości przy ul. Praska 25, 30-329 Kraków, działka nr 19/2 obręb 8, jednostka ewidencyjna Podgórze oraz montaż 3 budek lęgowych dla szpaka. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wyrównanie, uporządkowanie i oczyszczenie terenu. Szczegółowy zakres robót określają:
1) Przedmiar robót w zakresie wycinki,
2) Mapa zagospodarowania terenu – inwentaryzacja dendrologiczna, wycinka drzew.
3. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do zapisów określonych w decyzjach:
a) Numer OP.6401.302.2021.KW/GZ Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie z dnia 8 września 2021 r.
b) Numer 577/K/2020, Znak OK/470/195/2021/ZP Marszałka Województwa Małopolskiego z dnia 18.10.2021 r.
c) Numer 576/K/2020, Znak OK/470/195/2021/ZP Marszałka Województwa Małopolskiego z dnia 18.10.2021 r.
d) Numer 575/K/2020, Znak OK/470/195/2021/ZP Marszałka Województwa Małopolskiego z dnia 18.10.2021 r.
e) Numer 1534/6740.1/2021 znak AU-01-5.6740.1.833.2021.JGA z dnia 23 listopada 2021 r. – o pozwoleniu na budowę.
4. Szczegółowe warunku realizacji zamówienia znajdują, poza w/w dokumentami, się w załączniku nr 2 do SWZ pn.: „wzór umowy”.
5. Rozpoczęcie robót oraz przekazanie placu budowy: do 7 dni od daty zawarcia umowy. zakończenie robót do dnia 17.02.2022 r.
6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawcy Zamawiający ustala następujące warunki udziału podwykonawcy przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca nie może zmienić podwykonawcy bez pisemnej zgody Zamawiającego. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu pisemny wniosek wraz z określeniem nazwy podwykonawcy części zamówienia, którego wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy. Do wniosku Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty, o których mowa w pkt 4 poniżej.
2) Wykonawca oświadczy, że wszyscy podwykonawcy posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia stosownych dokumentów fakt ten poświadczających przed przystąpieniem podwykonawców do wykonywania przedmiotu zamówienia.
3) W każdym wypadku korzystania z usług podwykonawcy Wykonawca nałoży na niego obowiązek przestrzegania zasad i reguł określonych w umowie, którą zawarł z Zamawiającym w zakresie, w jakim odnosić się one będą do zakresu czynności zleconych podwykonawcy, pozostając jednocześnie podmiotem odpowiedzialnym za działania i zaniechania swojego podwykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania podwykonawcy jak za działania lub zaniechania własne.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy z Zamawiającym projektu umowy o podwykonawstwo o charakterze odpłatnym oraz pisemnej zgody podwykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy przedłożonym Zamawiającemu. Przez dzień roboczy należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo, a także do projektu jej zmiany w terminie do 2 dni roboczych od dnia doręczenia projektu umowy lub projektu jej zmiany zamawiającemu. Ponadto Zamawiającemu przysługuje, w terminie zakreślonym w zdaniu poprzedzającym, prawo wniesienia sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo do jej zmian. Niezgłoszenie przez Zamawiającego zastrzeżeń lub sprzeciwu do projektu umowy o podwykonawstwo lub do jej zmian w terminach wyżej wskazanych oznacza ich akceptację.
5) Wykonawca i podwykonawca zobowiązani będą przedłożyć Zamawiającemu odpowiednio uwierzytelnione kserokopie umów o podwykonawstwo, a także ewentualnych aneksów do umów w terminie do 7 dni roboczych od daty ich zawarcia. W przypadku zmian w treści zawartej i zaakceptowanej przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo postanowienia pkt 3 i 4 powyżej stosuje się odpowiednio.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209961,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GardenWork Artur Szczudło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365004127

7.3.3) Ulica: os. Wandy 32/33c

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-907

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.