Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216865/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Puławach: Usługi ścinki poboczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,157646,cb833d2aebc200c9e298ce9b4fe0b0cf.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Puławach: Usługi ścinki poboczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfbfa214-d23b-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00025457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.33 RDW w Puławach Usługi ścinki poboczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216865
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R6.ST.372.16.2024.sj
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Usługa ścinki poboczy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 874Lokalizacja usługi:
− od km 12+700 do km 12+800 strona lewa i prawa szer. 1,5 m
− od km 13+400 do km 15+450 strona lewa i prawa szer. 1,5 m
− od km 16+800 do km 17+500 strona lewa i prawa szer. 1,5 m
− od km 24+500 do km 24+800 strona lewa szer. 1,0 m
− od km 27+200 do km 27+700 strona lewa szer. 1,0 m
− od km 27+700 do km 30+300 strona lewa i prawa szer. 1,5 m
− od km 30+300 do km 30+600 strona lewa szer. 1,0 m
− od km 32+000 do km 33+200 strona lewa i prawa szer. 1,0 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 73734,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Usługa ścinki poboczy na drodze wojewódzkiej Nr 755 , 759 i 854Lokalizacja usługi:
DW 755
− od km 0+700 do km 1+100 strona prawa szer. 1,0 m
− od km 2+000 do km 3+850 strona lewa i prawa szer. 1,0 m
DW 759
− od km 0+700 do km 2+400 strona prawa szer. 1,0 m
− od km 2+400 do km 4+400 strona lewa i prawa szer. 1,0 m
− od km 4+700 do km 5+100 strona lewa i prawa szer. 1,0 m
DW 854
− od km 0+335 do km 2+725 strona lewa szer. 1,5 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 49202,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30275,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73246,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30275,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Tawexim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132097342
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Druga
7.3.5) Kod pocztowy: 23-114
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
jakie przetargi wygrała firma
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30275,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26171,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55832,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26171,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Tawexim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132097342
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Druga
7.3.5) Kod pocztowy: 23-114
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
jakie przetargi wygrała firma
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26171,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania kolonii letnich dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- ZZP.260.1.12.2025 - Świadczenie usługi obsługi ratowniczej kompleksu basenów odkrytych "Słoneczny Wrotków" nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w jednostkach Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej, w Chełmie i w Lublinie - 15 części.
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.