Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008700/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025490 z dnia 2021-03-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931963210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 52C
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713981667
1.5.8.) Numer faksu: 713981667
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdp-olesnica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pełnienie funkcji zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3b6f788-6617-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005325/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 prze Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008700/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DT.272.1.1.2021.MM-B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 591950 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy. Teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy Część I (Zadanie nr 1):250 godz. praca piaskarkiSamochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97. Ładowność powyżej 15 ton lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PDP-A2700. Ładowność powyżej 15 ton lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Samochód ciężarowy z piaskarką o pojemności minimalnej 5,0 m3 oraz pługiem o szerokości odśnieżania 2,7 - 3,2 m, które są w dyspozycji Wykonawcy wraz z praca kierowcy Ładowarka o pojemności łyżki min. 1,5 m3 – załadunek piaskarek mieszanką zabezpieczoną przez Zamawiającego po stronie Wykonawcy. Koszt załadunku wliczony w cenę pracy piaskarki.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 220000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy. Teren działania obwodu drogowego w Sycowie Część II (Zadanie nr 2) 70 godz praca Samochód ciężarowy z piaskarką o pojemności minimum 3,5 m3 , który jest w dyspozycji Wykonawcy do pługa PJ-30 stanowiącego własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy. Teren działania obwodu drogowego w Sycowie Część III (Zadanie nr 3) 70 godz praca Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi z piaskarką o pojemności minimum 5,0 m3, który jest w dyspozycji Wykonawcy do pługa PO97SL stanowiącego własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy. Teren działania obwód drogowy w SycowieCzęść IV (Zadanie nr 4) 70 godz praca Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności minimum 5,0 m³, który jest w dyspozycji Wykonawcy do pługa PDP stanowiącego własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w OleśnicyTeren działania obwodu drogowego w Sycowie70 godz pracaSamochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności powyżej 6 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania 2,7-3,2 m, który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą kierowcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w OleśnicyTeren działania obwodu drogowego w Sycowie 70 godz pracaSamochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności powyżej 6 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania 2,7-3,2 m, który jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą kierowcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy.Teren działania obwodu drogowego w SycowieCzęść VII (Zadanie nr 7) 100 godz praca50 godz dyżurŁadowarka czołowa lub koparko ładowarka o pojemności łyżki min. 0,8 m3, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Wykorzystywana do załadunku materiałów, wykonywania mieszanki na bazie obwodu drogowego oraz w razie konieczności do odśnieżania dróg.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 14950 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy.Część VIII (Zadanie nr 8)Maksymalna ilość usług:wyjazdy w ilości do 20 (10 odśnieżanie i posypywanie5 samo posypywanie5 samo odśnieżanie) Miasto i Gmina Oleśnica - drogi powiatowe Odśnieżanie mechaniczne chodników, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na chodnikach poprzez użycie mieszanki piasku i soli o stężeniu 10%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg i ulic: Miasto Oleśnica: - ul. Wileńska, ul. Wrocławska, ul. Dobroszycka, ul. Wiejska, ul. Wały Jagiellońskie, ul. Moniuszki, ul. Wojska Polskiego- ul. Kolejowa, ul. Południowa, ul. Ludwikowska, - chodniki w obrębie skrzyżowań ulic: 11 Listopada - Lwowska, 11 Listopada - Hallera, - chodniki w obrębie rond: ul. 3 Maja, ul. Lwowska, ul. Hallera, - Gmina Oleśnica: Bystre ul. Ludwikowska, droga 1473D Spalice do Ośrodka Zdrowia, Spalice ul. Warszawska, ul. Wileńska do cmentarza.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnickie - Zarząd Dróg Powiatowych w OleśnicyCzęść IX (Zadanie nr 9)Maksymalna ilość usług:Wyjazdy w ilości do 20(10 odśnieżanie i posypywanie5 samo posypywanie5 samo odśnieżanie) Miasto Oleśnica - drogi wojewódzkieOdśnieżanie mechaniczne chodników i ścieżek rowerowych, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na chodnikach i ścieżkach rowerowych poprzez użycie mieszanki piasku i soli o stężeniu 10%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg i ulic: - droga wojewódzka nr 451: ul. Klonowa, Sudoła, Krzywoustego (bez nowej ścieżki rowerowej w ciągu ul. Krzywoustego w Oleśnicy)4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w OleśnicyCzęść X (Zadanie nr 10)Maksymalna ilość usług:wyjazdy w ilości do 20 (10 odśnieżanie i posypywanie5 samo posypywanie5 samo odśnieżanie)Miasto Syców - drogi powiatoweOdśnieżanie mechaniczne chodników, ścieżek rowerowych, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na chodnikach poprzez użycie mieszanki piasku i soli o stężeniu 10%, wg poniższego wykazu ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz ulic: Miasto Syców: ul. Oleśnicka, ul. Kolejowa, ul. Daszyńskiego, ul. Komorowska, ul. Polna, Nowy Dwór: ul. Oleśnicka.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w OleśnicyCzęść XI (Zadanie nr 11)Maksymalna ilość usług:wyjazdy w ilości do 20 (10 odśnieżanie i posypywanie5 samo posypywanie5 samo odśnieżanie)Miasto Syców – drogi wojewódzkieOdśnieżanie mechaniczne chodników ścieżek rowerowych, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na chodnikach i ścieżkach rowerowych poprzez użycie mieszanki piasku i soli o stężeniu 10%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg i ulic: - droga wojewódzka nr 448: Nowy Dwór, - droga wojewódzka nr 449: ul. Szosa Kępińska, ul. Kępińska, ul. Kaliska.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w OleśnicyCzęść XII (Zadanie nr 12)Maksymalna ilość usług:wyjazdy w ilości do 20 (10 odśnieżanie i posypywanie5 samo posypywanie5 samo odśnieżanie)Miasto Twardogóra - drogi powiatoweOdśnieżanie mechaniczne dróg i chodników, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na drogach i chodnikach poprzez użycie mieszanki piasku i soli: chodniki o stężeniu 10%, jezdnia o stężeniu 20%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg: - droga powiatowa nr 1470 D (ul. Oleśnicka, ul 1 Maja), - droga powiatowa 1480 D (ul. Wrocławska), - droga powiatowa nr 1479 D (ul. Leśna), - droga powiatowa 1451 D (ul. Trzebnicka).4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg PowiatowychCzęść XIII (Zadanie nr 13)Maksymalna ilość usług:wyjazdy w ilości do 30 (10 odśnieżanie i posypywanie5 samo posypywanie5 samo odśnieżanie)Miasto i Gmina Twardogóra - drogi wojewódzkieOdśnieżanie mechaniczne dróg i chodników, wspomagane ręcznie, likwidacja śliskości na chodnikach i ścieżkach rowerowych poprzez użycie mieszaki piasku i soli: chodniki o stężeniu 10%, jezdnia o stężeniu 20%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg i ulic: - droga wojewódzka nr 448: m. Moszyce, m. Twardogóra ul. Wielkopolska, ul. Ratuszowa, ul. 1go Maja, ul. Wojska Polskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki - Zarząd Dróg Powiatowych w OleśnicyCzęść XIV (Zadanie nr 14)Maksymalna ilość usług:wyjazdy w ilości do 20 (10 odśnieżanie i posypywanie5 samo posypywanie5 samo odśnieżanie)Gmina Twardogóra - drogi wojewódzkieOdśnieżanie mechaniczne ścieżki rowerowej, wspomagane ręcznym, likwidacja śliskości na ścieżce rowerowej poprzez użycie mieszaki piasku i soli o stężeniu 10%, wg poniższego wykazu dróg i ulic. Czas na wykonanie prac do 5 godzin od momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego lub zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia prac przez Wykonawcę. Czas reakcji do jednej godziny od otrzymania zlecenia lub akceptacji Zamawiającego. Wykaz dróg i ulic: - droga wojewódzka nr 448: od m. Goszcz do m. Moszyce.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert, tj. do dnia 26 lutego 2021r. do godziny 11.00, do Zamawiajacego nie wpłynęła żadna oferta (brak złożonych ofert dla zadania nr 1). W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52920,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52920,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52920,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mechanizacji w Stradomii Wierzchniej Sp. z o.o.
7.3.3) Ulica: Stradomia Wierzchnia 63
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52920,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.; zwana dalej „ustawą Pzp”), Zamawiający udostępnia informację o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „(…) wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu”. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 3 została złożona tylko jedna oferta przez Wykonawcę - Zakład Usługowo – Handlowy SOBINSTAL Syliwa Sobieraj Ślizów 68B 56-500 Syców. W związku z faktem, iż oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, koniecznym jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55188,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55188,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55188,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo Towarowe Arkadiusz Fuss
7.3.3) Ulica: Kraszów 7
7.3.4) Miejscowość: Międzybórz
7.3.5) Kod pocztowy: 56-513
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55188,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47950,06
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47950,06
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47950,06
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy Krzysztof Lentka
7.3.3) Ulica: ul. Broniewskiego 30
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47950,06
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47950,06
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47950,06
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47950,06
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Montażowy Krzysztof Lentka
7.3.3) Ulica: ul. Broniewskiego 30
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47950,06
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19803,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19803,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19803,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlano Sprzętowe BUD MAR Marcin Myszakowski
7.3.3) Ulica: ul. Komorowska 48E
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19803,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert, tj. do dnia 26 lutego 2021r. do godziny 11.00, do Zamawiajacego nie wpłynęła żadna oferta (brak złożonych ofert dla zadania nr 8). W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu otwarcia ofert, tj. do dnia 26 lutego 2021r. do godziny 11.00, do Zamawiajacego nie wpłynęła żadna oferta (brak złożonych ofert dla zadania nr 9). W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11340,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11340,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11340,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlano Sprzętowe BUD MAR Marcin Myszakowski
7.3.3) Ulica: ul. Komorowska 48E
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11340,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9990,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9990,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9990,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlano Sprzętowe BUD MAR Marcin Myszakowski
7.3.3) Ulica: ul. Komorowska 48E
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9990,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9066,33
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9066,33
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9066,33
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 15
7.3.4) Miejscowość: Twardogóra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9066,33
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4813,83
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4813,83
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4813,83
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 15
7.3.4) Miejscowość: Twardogóra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4813,83
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6998,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6998,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6998,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 15
7.3.4) Miejscowość: Twardogóra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6998,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-302021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Opracowanie planu ogólnego gminy Oleśnica.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Miejskiej Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Oleśnicy
- ZAKUP I DOSTAWA USG WRAZ Z AKCESORIAMI NA ODDZIAŁ POŁOŻNICTWA I GINEKOLOGII DLA POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
- Budowa dróg i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Oleśnica
- Organizacja i świadczenie usług ratownictwa wodnego na Basenie Krytym i Aquaparku Letnim Oleśnickiego Kompleksu Rekreacyjnego.
- Remont dachu papowego i remont kominów w Szkole Podstawowej nr 4 w Oleśnicy przy ul. Paderewskiego 2
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY NIEMCZA W SEZONIE 2024/2025
- Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług samochodami ciężarowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gmin Skarżysko-Kamienna, Łączna, Suchedniów oraz Skarżysko Kościelne w sezonie zimowym 2024/2025
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, ul. gen. Mariusza Zaruskiego 2
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.