Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453122/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
- 2023/BZP 00472031/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00474141/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg powiatowych nr: 2920C, 2929C oraz 2935C, z podziałem na 3 części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁOCŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cyganka 28
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54) 230 46 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cce12868-6e79-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg powiatowych nr: 2920C, 2929C oraz 2935C, z podziałem na 3 części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cce12868-6e79-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032183/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Przebudowa dróg powiatowych nr: 2920C, 2929C oraz 2935C z podziałem na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4647911,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2920C Kowal – Dobrzelewice – Baruchowo na odcinku od 2+260 do km 3+255”.Roboty budowlane na drodze powiatowej nr 2920C Kowal – Dobrzelewice – Baruchowo, prowadzone będą w miejscowości Bogusławice na odcinku od km 2+260 do km 3+255. Droga ta jest drogą jednojezdniową, dwukierunkową, dwupasową. Posiada obustronne pobocza gruntowe na odcinku objętym dokumentacja projektową. Ruch pojazdów pomiędzy miejscowościami zlokalizowanymi przy drodze, a także docelowy do posesji. Droga stanowi alternatywne połączenie dla drogi wojewódzkiej nr 265. Odcinek objęty opracowaniem położony jest poza obszarem zabudowanym. Zaprojektowano jezdnię dostosowaną do istniejącej nawierzchni bitumicznej (4.8 m-5.2m). Od km 2+332 do km 3+255 zaprojektowano chodnik lewostronny szerokości 2.15m, z prawej strony przewidziano pobocze z kruszywa szer. 1m i oczyszczenie z regulacją istniejącego rowu. Zaprojektowano także przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i wjazdów na posesje na istniejącym przepuście w km 2+417 zaprojektowano przebudowę (polegającą na dobudowaniu ścian czołowych) przepustu drogowego pod koroną drogi powiatowej i budowę przepustów drogowych. Wody opadowe i roztopowe będą spływać poprzez wpust i ścieki podchodnikowe do przebudowywanych rowów przydrożnych. Z części jezdni przeciwległej do chodnika odwodnienie zapewnione będzie w istniejący sposób – powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych. Istniejący przepust drogowy o średnicy 30cm i długości 9,25 w km 2+595 będzie zlikwidowany. Drzewa kolidujące z przebudową drogi będą wycięte. Planuje się dokonanie nasadzeń zastępczych. Roboty obejmują również budowę oświetlenia chodnika i przejścia dla pieszych. W pasie realizacji robót występują sieci uzbrojenia terenu: napowietrzna linia energetyczna, sieć wodociągowa, przyłącza wodociągowe, kanalizacja sanitarno-deszczowa, kable telekomunikacyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ.
Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt wykonawczy.
UWAGA: Przedmiar robót (kosztorys ofertowy ślepy) ma charakter pomocniczy.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.
Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 2a do SWZ dla Części Nr 1.
Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465, t.j.) tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, przygotowawcze, ziemne, konstrukcyjne, brukarskie, bitumiczne, montażowe.
Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
Zadanie inwestycyjne umieszczone na „Liście zadań rekomendowanych do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg” – województwo kujawsko-pomorskie – nabór 3/2023/RFRD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1327613,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2929C Osiecz Wielki – Chodecz na odcinku od km 10+250 do km 10+475”.Roboty budowlane, na drodze powiatowej nr 2929C Osiecz Wielki – Chodecz, prowadzone będą w miejscowości Chodecz na odcinku od km 10+250 do km 10+475 (tj. odcinek ulicy Aleja Zwycięstwa pomiędzy drogą wojewódzką nr 269 (ulica Warneńczyka), a Placem Tadeusza Kościuszki. Droga powiatowa łączy drogę wojewódzką nr 269 z Rynkiem w Chodczu i zapewnia dojazd do budynków mieszkalnych i usługowych. Jest drogą jednojezdniową, dwukierunkową, dwupasową. Ruch pieszy odbywa się w chwili obecnej po drodze dla pieszych z obu stron jezdni, o szerokości ok. 2,5m. Istniejąca jezdnia bitumiczna jest o szerokości 6,00-6,40m. Zaprojektowano nakładkę na istniejącą jezdnię, z zawężeniem jezdni do 5,5m. Po stronie zachodniej (prawej zgodnie z kierunkiem pikietaża) zaprojektowano drogę dla pieszych i rowerów o szerokości 3m, oddzieloną od jezdni krawężnikiem 15x30cm. Po stronie wschodniej (lewej zgodnie z kierunkiem pikietaża) zaprojektowano drogę dla pieszych o szerokości 2,5m z lokalnym przewężeniem do 1,8m. Wzdłuż drogi zaprojektowano miejsca postojowe o wymiarach 2,5m x 6m w ilości 6 sztuk. Odprowadzenie wód opadowych z istniejącej nawierzchni projektuje się do projektowanej kanalizacji deszczowej, z włączeniem do istniejącej komory deszczowej, zlokalizowanej w pasie drogi wojewódzkiej 269 dz.312/2 (ul. Warneńczyka). Drzewa kolidujące z przebudową drogi, będą wycięte. Planuje się dokonanie nasadzeń zastępczych. W pasie realizacji robót występują uzbrojenie terenu: napowietrzna linia energetyczna, telekomunikacyjna, sieć wodociągowa, przyłącza wodociągowe, kanalizacja sanitarnodeszczowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ.
Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt wykonawczy.
UWAGA: Przedmiar robót (kosztorys ofertowy ślepy) ma charakter pomocniczy.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.
Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 2b do SWZ dla Części Nr 2.
Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465, t.j.) tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, przygotowawcze, ziemne, konstrukcyjne, brukarskie, bitumiczne, montażowe. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). Zadanie inwestycyjne umieszczone na „Liście zadań rekomendowanych do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg” – województwo kujawsko-pomorskie – nabór 3/2023/RFRD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 862166,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2935C Chodecz – Kaliska – Lubień Kujawski na odcinku od km 8+665 do km 9+662”.Roboty budowlane, na drodze powiatowej nr 2935C Chodecz – Kaliska – Lubień Kujawski, prowadzone będą w miejscowości Lubień Kujawski dz. nr 323/1, 372, 457, 458 na odcinku od km 8+665 do km 9+662 (tj. od początku terenu zabudowanego do drogi krajowej nr 91). Droga powiatowa łączy drogę powiatową nr 2938C z drogą krajową nr 91 i zapewnia dojazd do pól uprawnych i budynków mieszkalnych i usługowych. Jest drogą jednojezdniową, dwukierunkową, dwupasową. Ruch kołowy i pieszy odbywa się w chwili obecnej po drodze bitumicznej o szerokości 6,00-7,00m. Wzdłuż drogi powiatowej zlokalizowany jest chodnik lewostronny do km 8+830, od tego miejsca chodnik usytuowany jest po obu tronach drogi. Jest to odcinek o nawierzchni bitumicznej. Zaprojektowano jezdnię dostosowaną do istniejącej nawierzchni bitumicznej (6 m-6,20m). Od km 8+665,00 do km 8+830,00 zaprojektowano chodnik lewostronny szerokości 2m, z prawej strony przewidziano pobocze z kruszywa szer. 1m i oczyszczenie z regulacją istniejącego rowu. Od km 8+830,00 do km 9+100,00 zaprojektowano chodnik obustronny szer. 2m. Od km 9+100,00 do km 9+520,00 zaprojektowano chodnik obustronny szer. min. 2m. z opaskami szer. 1,00 – 1,5m. Od km 9+520,00 do km 9+644,51 zaprojektowano chodnik prawostronny szer. min. 2m. z opaską szer. 1,00 – 1,8m. Drzewa kolidujące z przebudową drogi będą wycięte. Planuje się dokonanie nasadzeń zastępczych. W pasie realizacji robót występują sieci uzbrojenia terenu: napowietrzna linia energetyczna, sieć wodociągowa, przyłącza wodociągowe, kanalizacja sanitarno-deszczowa, sieć gazowa, kable telekomunikacyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ.
Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt wykonawczy.
UWAGA: Przedmiar robót (kosztorys ofertowy ślepy) ma charakter pomocniczy.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.
Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 2c do SWZ dla Części Nr 3.
Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465, t.j.) tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, przygotowawcze, ziemne, konstrukcyjne, brukarskie, bitumiczne, montażowe.
Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
Zadanie inwestycyjne umieszczone na „Liście zadań rekomendowanych do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg” – województwo kujawsko-pomorskie – nabór 3/2023/RFRD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 2458131,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1463920,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1791166,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1463920,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Inżynieryjno Drogowa "DROGTOM" Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KRIS-BUD Krzysztof Świerczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911356269
7.3.3) Ulica: Krzywa Góra 8/10
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1463920,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 986380,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1136520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 986380,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsięiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910911958
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 7
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 87-853
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 986380,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2270291,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2730236,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2270291,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090501628
7.3.3) Ulica: Budowlana 38
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2270291,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- "Ogólnomiejska Ścieżka Zdrowia na osiedlu Michelin" (Budżet Obywatelski z 2021 r.)
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Poradni Okulistycznej w Powiatowym Centrum Zdrowia - Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MMA-111, MAG-135, TIG-141, MIG-131
- Dostawy materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- Świadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.