Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00605730/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sandomierska 105
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-324
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.kielce@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3623eb5-df87-432e-a609-cc0a46edec001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3623eb5-df87-432e-a609-cc0a46edec00
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00025627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242120/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Badania profilaktyczne pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Kielcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2601-ILZ.260.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań specjalistycznych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Kielcach wykonujących pracę w jednostkach zlokalizowanych na terenie miasta Kielce.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 272640,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań specjalistycznych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Kielcach wykonujących pracę w jednostkach zlokalizowanych na terenie miast: Busko-Zdrój oraz Pińczów.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 44190,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań specjalistycznych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Kielcach wykonujących pracę w jednostkach zlokalizowanych na terenie miast: Jędrzejów oraz Włoszczowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 43810,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań specjalistycznych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Kielcach wykonujących pracę w jednostkach zlokalizowanych na terenie miasta Końskie.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 29780,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V zamówienia - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań specjalistycznych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Kielcach wykonujących pracę w jednostkach zlokalizowanych na terenie miast: Opatów oraz Ostrowiec Świętokrzyski.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 53990,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI zamówienia - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań specjalistycznych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Kielcach wykonujących pracę w jednostkach zlokalizowanych na terenie miast: Skarżysko-Kamienna oraz Starachowice.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 43340,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII zamówienia - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 badań specjalistycznych dla funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Kielcach.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 6186,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241164,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDYCYNA PRACY & MEDYCYNA RODZINNA SP.Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292876119
7.3.3) Ulica: ul K. Olszewskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres zamówienia, jaki wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom:
1. Konsultacje i badania psychologiczne
2. Badania laboratoryjne.
Podwykonawcy:
1. Pracownia Psychologiczna PSYCHOBALANCE Marta Pasternak – Herdy, 25-663 Kielce, ul. K. Olszewskiego 2
2. DIAGNOSTYKA S.A. – punkt pobrań, gabinet 09, 25-663 Kielce, ul. K. Olszewskiego 2
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDYCYNA PRACY & MEDYCYNA RODZINNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MEDYCYNA PRACY & MEDYCYNA RODZINNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część II zamówienia złożono jedną ofertę, podlegającą odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część III zamówienia złożono jedną ofertę, podlegającą odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23783,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23783,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23783,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OŚRODEK MEDYCYNY PRACY Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Anita Jankowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292653260
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 24
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.5) Kod pocztowy: 26-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres zamówienia, jaki wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom:
1. Badania laboratoryjne krwi.
Podwykonawcy:
1. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej „ Południowa ”Sp.zo.o. , ul. Południowa 1 , 26-200 Końskie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23783,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona na część V zamówienia oferta przewyższała kwotę, którą
zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy w Skarżysku – Kamiennej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000835532
7.3.3) Ulica: ul. Ekonomii 4
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach im. św. Jana Pawła II
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290391139
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-375
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach"
- Budowa budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Rejonowej w Staszowie.
- Usługa w zakresie kompleksowej obsługi cateringowej dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Modernizacja zaplecza sportowo-sanitarnego dot. Przebudowy Hali Sportowej ul. Krakowska 72
- Remont I Oddziału Chorób Wewnętrznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń, sal pacjentek oraz dostawy niezbędnego wyposażenia Kliniki Położnictwa i Ginekologii WSzZ w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 24/2025
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacyjne lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie.
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.