Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007019/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
- 2021/BZP 00007019/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009718/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025720 z dnia 2021-03-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie bazy dydaktycznej w SP3 w pomoce dydaktyczne i sprzęt TIK.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897150118
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@biskupiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie bazy dydaktycznej w SP3 w pomoce dydaktyczne i sprzęt TIK.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-191f2eb4-6d05-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002941/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Doposażenie bazy dydaktycznej w SP3 w pomoce dydaktyczne i sprzęt TIK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Tytuł projektu: Czas na nas! Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 1.1 Program Operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 1.2 Numer i nazwa Osi priorytetowej: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007019/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BMA-ZP. 271.02 .2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204654,24
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca musi dostarczyć:15 sztuk laptopów z przeznaczeniem montażu w Szkole Podstawowej nr 3 w Biskupcu,15 sztuk systemów operacyjnych z przeznaczeniem instalacji ich oraz konfiguracji na laptopach, 15 licencji na oprogramowanie biurowe,9 sztuk Monitorów Interaktywnych,21 sztuk terminali tzw. Cienkich klientów,15 sztuk tabletów, 15 zestawów robotów edukacyjnych – zestaw podstawowy,15 zestawów robotów edukacyjnych– zestaw zaawansowany,1 sztukę drukarki 3D,10 sztuk filamentu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania odnośnie montażu, instalacji, konfiguracji, ilości, gwarancji i innych wymagań zawiera załącznik pn. 04 opis przedmiotu zamowienia SP3 (3).Długość trwania gwarancji producenta w niniejszym zamówieniu to min. 24 miesiące. Długość trwania gwarancji jaki oferuje Wykonawca należy podać w formularzu oferty. Długość trwania gwarancji w niniejszym zamówieniu jest jednocześnie kryterium oceny ofert i ocenie podlegać będzie przedział min. 24 miesięcy – max. 36 miesięcy. Niepodanie długości trwania gwarancji lub podanie przez Wykonawcę krótszego niż 24 miesięcy terminu trwania gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. Podanie przez Wykonawcę dłuższego niż 36 miesięcy terminu trwania gwarancji spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do obliczeń punktów w kryterium długość trwania gwarancji ilości 36 miesięcy.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych (podział na części zamówienia byłby z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych, i ze względu na jego niewielki zakres i specyfikę zamówienia bezzasadny. Dwóch i więcej Wykonawców, uzależnionych czy od dostawy sprzętu czy oprogramowania, dezorganizowałoby pracę każdego z nich co wpłynęłoby negatywnie na wykonanie zamówienia. Zamówienie jest dostosowane do MŚP.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231100-8 - Terminale komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196978,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285114
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196978,75
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923
7.3.3) Ulica: ul. Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196978,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- Usługa żywienia pacjentów
- REMONT DRÓG GMINNYCH NR 180084N I 180085N KROTOSZYNY-ZAWADA-WONNA
- REMONT SZKOŁY Z TERENU GMINY BISKUPIEC
- Naprawa dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Biskupiec w 2025 roku
- REMONT DROGI GMINNEJ NR 180022N PODLASEK - PODLASEK MAŁY
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno - asfaltową na gorąco.
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odnowienia wsparcia i licencji dla: 2 urządzeń Fortinet FortiGate 200F oraz dla 2 maszyn wirtualnych Fortinet i FortiGate.
- Zapewnienie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Fortinet
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.