Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484093/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usł. schronienia wraz z wyżywieniem, zapewnienie niezb. ubrania i niezb. warunków socj. osobom bezdomnym skierowanym przez OPS w Swarzędzu z uwzgl. indywidualnej sytuacji osób kierowanych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631000187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 25
1.5.2.) Miejscowość: Swarzędz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-020
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 616512650
1.5.8.) Numer faksu: 616512654
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@opsswarzedz,pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsswarzedz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usł. schronienia wraz z wyżywieniem, zapewnienie niezb. ubrania i niezb. warunków socj. osobom bezdomnym skierowanym przez OPS w Swarzędzu z uwzgl. indywidualnej sytuacji osób kierowanych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c24d0c84-766f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00025745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020069/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem, zapewnienie niezbędnego ubrania i niezbędnych warunków socjalnych osobom bezdomnym skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.OR.341.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 524735,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
udzielenie schronienia w schronisku wraz z usługami opiekuńczymi oraz wyżywieniem bezdomnym mężczyznom i kobietom skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu [tzn.: umożliwienie całodobowego przebywania w schronisku osobom bezdomnym, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 °C z trzema posiłkami dziennie (w tym jeden ciepły – zupa i drugie danie), 7 dni w tygodniu, całą dobę, 365 dni w roku 2023; zapewnienie usług opiekuńczych w wydzielonym pomieszczeniu lub w pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną] oraz niezbędnego ubrania i podstawowych środków higieny osobistej i czystości w ilości umożliwiającej utrzymywanie czystości, takich jak: proszek do prania, mydło, szampon, jednorazowe maszynki do golenia, papier toaletowy, art. higieniczne dla kobiet itp.; standard podstawowych usług świadczonych w placówce dla osób bezdomnych powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018 r. poz. 896);Dodatkowe wymagania: stała współpraca z Zamawiającym, prowadzenie rejestru osób przebywających w placówce, Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19 zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi oraz do zapewnienia środków ochrony osobistej podopiecznemu.
Zamawiający przewiduje, że prognozowana liczba osobodób w okresie obowiązywania umowy wynosić będzie do 1095. 3.Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), tj.: osoby wykonujące pracę pracownika socjalnego.
4. Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 93075 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
udzielenie schronienia w schronisku z trzema posiłkami, w tym jednym ciepłym posiłkiem (zupa i drugie danie) lub trzema posiłkami, w tym jednym ciepłym posiłkiem (drugie danie) z możliwością skorzystania z dodatkowego posiłku w postaci owoców, słodyczy czy jogurtów, bezdomnym mężczyznom skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu (tzn.: umożliwienie całodobowego przebywania w schronisku osobom bezdomnym, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 °C), 7 dni w tygodniu, przez całą dobę, 365 dni w roku 2023 oraz zapewnienie niezbędnego ubrania i podstawowych środków higieny osobistej i czystości w ilości umożliwiającej utrzymywanie czystości, takich jak: proszek do prania, mydło, szampon, jednorazowe maszynki do golenia, papier toaletowy, art. higieniczne i środków czystości i higieny osobistej (mydło, szampon, papier toaletowy, jednorazowa maszynka do golenia, proszek do prania itp.), standard podstawowych usług świadczonych w placówce dla osób bezdomnych powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018 r. poz. 896). Dodatkowe wymagania: stała współpraca z Zamawiającym, prowadzenie rejestru osób przebywających w placówce, Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19 zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi oraz do zapewnienia środków ochrony osobistej podopiecznemu.Zamawiający przewiduje, że prognozowana liczba osobodób w okresie obowiązywania umowy wynosić będzie do 5110.
3. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), tj.: osoby wykonujące pracę pracownika socjalnego.
4. Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 283605,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
udzielenie schronienia w schronisku z trzema posiłkami, w tym jednym ciepłym posiłkiem (zupa i drugie danie) lub trzema posiłkami w tym jednym ciepłym posiłkiem (drugie danie) z możliwością skorzystania z dodatkowego posiłku w postaci owoców, słodyczy czy jogurtów, bezdomnym kobietom skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu (tzn.: umożliwienie całodobowego przebywania w schronisku osobom bezdomnym, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 °C), 7 dni w tygodniu, przez całą dobę, 365 dni w roku 2023 oraz zapewnienie niezbędnego ubrania i podstawowych środków higieny osobistej i czystości w ilości umożliwiającej utrzymywanie czystości, takich jak: proszek do prania, mydło, szampon, jednorazowe maszynki do golenia, papier toaletowy, art. higieniczne dla kobiet itp.; środków higieny osobistej (mydło, szampon, papier toaletowy, jednorazowa maszynka do golenia, proszek do prania, środki higieny osobistej dla kobiet itp.), standard podstawowych usług świadczonych w placówce dla osób bezdomnych powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018 r. poz.896); Dodatkowe wymagania: stała współpraca z Zamawiającym, prowadzenie rejestru osób przebywających w placówce, Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19 zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi oraz do zapewnienia środków ochrony osobistej podopiecznemu.Zamawiający przewiduje, że prognozowana liczba osobodób w okresie obowiązywania umowy wynosić będzie do 1095.
3. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), tj.: osoby wykonujące pracę pracownika socjalnego.
4. Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 60772,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
udzielenie schronienia w schronisku z wyżywieniem bezdomnym kobietom z dziećmi i mężczyznom z dziećmi, skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu (tzn.: umożliwienie całodobowego przebywania w schronisku osobom bezdomnym, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 °C) z trzema posiłkami dziennie (w tym jeden ciepły - zupa i drugie danie) lub trzema posiłkami w tym jednym ciepłym posiłkiem (drugie danie) z możliwością skorzystania z dodatkowego posiłku w postaci owoców, słodyczy czy jogurtów, 7 dni w tygodniu, przez całą dobę, 365 dni w roku 2023 oraz zapewnienie niezbędnego ubrania i podstawowych środków higieny osobistej i czystości w ilości umożliwiającej utrzymywanie czystości, takich jak: proszek do prania, mydło, szampon, jednorazowe maszynki do golenia, papier toaletowy, art. higieniczne dla kobiet itp. standard podstawowych usług świadczonych w placówce dla osób bezdomnych powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018 r. poz. 896). Dodatkowe wymagania: stała współpraca z Zamawiającym, prowadzenie rejestru osób przebywających w placówce, Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19 zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi oraz do zapewnienia środków ochrony osobistej podopiecznemu.Zamawiający przewiduje, że prognozowana liczba osobodób w okresie obowiązywania umowy wynosić będzie do 915.
3. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), tj.: osoby wykonujące pracę pracownika socjalnego.
4. Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 50782,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zapewnienie tymczasowego schronienia w formie noclegowni dla bezdomnych kobiet i mężczyzn. Przedmiot zamówienia obejmuje również osoby chore lub/i niepełnosprawne, m.in. poruszające się na wózkach inwalidzkich, zdolne do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce. Świadczenie usług schronienia obejmuje osoby bezdomne, dla których właściwą miejscowo według przepisu art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej jest Gmina Swarzędz. Standard świadczonych usług:a) noclegownia czynna jest przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu: od 1 stycznia do 31 marca i od 1 października do 31 grudnia w godzinach od 18.00 do 8.00, w okresie od 1 kwietnia do 30 września w godzinach od 20.00 do 8.00;
b) tymczasowe schronienie w postaci miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20°C;
c)umożliwienie spożycia posiłku i zapewnienie gorącego napoju; d) umożliwienie skorzystania z prysznica oraz wymiany odzieży;
e) zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany;
f) zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w placówce. Standardy obiektu określone są w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 896).
Dodatkowe wymagania: stała współpraca z Zamawiającym, prowadzenie rejestru osób przebywających w placówce, Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19 zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi oraz do zapewnienia środków ochrony osobistej podopiecznemu.
Zamawiający przewiduje, że prognozowana liczba noclegów w okresie obowiązywania umowy wynosić będzie do 730.
3. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), tj.: osoby wykonujące pracę pracownika socjalnego.
4. Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 36500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Monar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261038205
7.3.3) Ulica: Nowolipki 9b
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-151
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60225,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60225,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60225,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie MONAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261038205
7.3.3) Ulica: Nowolipki 9b
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-151
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60225,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50325,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50325,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50325,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Monar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261038205
7.3.3) Ulica: Nowolipki 9b
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-151
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50325,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z SWARZĘDZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- Konsultacje specjalistyczne dla dzieci w celu uzyskania diagnozy funkcjonowania dziecka oraz zalecenia dalszej pracy.
- Profilaktyka zdrowia psychicznego
więcej: przetargi w Swarzędzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Klucze.
- Świadczenie usług w formie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu w roku 2025
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem osobom bezdomnym (kobiet i mężczyzn) z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2025
- Świadczenie usług schronienia oraz usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasto Zgierz.
- Zapewnienie tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Chęciny na rok 2025
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.