Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286062/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00294001/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00304093/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 634 42 66
1.5.8.) Numer faksu: 12 633 52 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spwk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f43c5e3-4d46-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002895/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286062/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TG.1610.2.34.2021.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie i jego filii w 2022 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 22600000-6 - Tusz
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30192113-6 - Wkłady drukujące
30192340-6 - Taśmy do faksów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348800,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406183,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348800,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-10-20-624
7.3.3) Ulica: Wólczańska
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-516
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348800,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa obiektywu dla WIMiC - DE-dzp.272-212/25
- dostawa układu do pomiarów mikro mechanicznych dla ACMiN AGH - DE-dzp.272-214/25
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa mocznika do Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa modernizacja Oddziału Neurologii wraz z Pododdziałem Leczenia Udarów Mózgu w budynku Szpitala przy ul. Skarbowej 1" (II)
- Dostawa energii elektrycznej dla WSO w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do risografów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.