Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ełk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671099
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 28A
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876194500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@elk.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://elk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ełk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0193fff1-9b41-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044164/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ełk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 Ustawy z dnia 11września2019 r. Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zam. udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa wart.4 i art. 5 ust. 1pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie wszystkie warunki określone w art. 214 ust.1 pkt. 11 ppkt a-c ustawy Pzp:
1) Zamówienie udzielane jest przez zamawiającego Gminę Ełk, o którym mowa w art. 4 i art 5 ust.1 pkt. 1 Pzp, osobie prawnej – Zakładowi Usług Gminnych Gmina Ełk sp. z o.o. (ZUG Gmina Ełk sp. z o.o.)
2) Kontrolę prawną nad ZUG Gmina Ełk sp. z o. o. odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami sprawuje Gmina Ełk która posiada w niej 100%
udziałów
3) Ponad 90% działalności ZUG Gmina Ełk sp. z o.o. dotyczy zadań powierzonych przez Gminę Ełk i została ona powołana w celu realizacji zadań powierzonych przez Gminę Ełk
4) W ZUG Gmina Ełk sp. z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP.271.3.36.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ełk, polegające na:
1.1 Utrzymaniu czystości nawierzchni chodników, placów, podjazdów, mostów, zatok autobusowych, parkingów oraz innych miejsc będących własnością Gminy Ełk lub będących w utrzymaniu Gminy Ełk poprzez zamiatanie i usuwanie wszelkich nieczystości oraz porastającą zieleń wraz z zebraniem i wywiezieniem,
1.2 Uzupełnieniu ubytków w drodze masą mineralno-asfaltową którą zapewnia Zamawiający,
1.3 Montażu słupków pasa drogowego które zapewnia Zamawiający. Wykonawca otrzyma zlecenie wykonania na min. 2 dni przed planowanym montażem,
1.4 Montażu znaków drogowych lub barier olsztyńskich które zapewnia zamawiający,
1.5 Demontażu znaków drogowych lub barier olsztyńskich,
1.6 Wymiany uszkodzonego lub nieczytelnego oznakowania na zlecenie Zamawiającego oraz utylizacja wymienionych znaków,
1.6 Czyszczeniu znaków drogowych w ramach bieżącego utrzymania oznakowania,
1.7 Utrzymaniu czystości wiat przystankowych w tym czyszczenie siedzisk ławek, usuwanie ogłoszeń i plakatów wieszanych na przystankach lub wiatach bez zgody Zamawiającego a także usuwanie plakatów powieszonych w wiatach przez Zamawiającego po upływie terminu ich ekspozycji, wraz z usunięciem pozostałości kleju na szybach i taśmy klejącej, usuwanie napisów oraz innych zanieczyszczeń z wiat przystankowych (graffiti, naklejki, ogłoszenia, wlepki). Zabezpieczenie lub usunięcie zniszczonych w wyniku wandalizmu elementów konstrukcji wiat, które stwarzają zagrożenie. Umyciu i osuszeniu wiat przystankowych.
1.8. Czyszczenie studzienek deszczowych,
1.9. Udrażnianie przepustów drogowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Gminnych Gmina Ełk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481871071
7.3.3) Ulica: T. Kościuszki 28A
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG GMINNYCH GMINA EŁK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG GMINNYCH GMINA EŁK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawa akordeonów, wibrafonu, ksylofonu i instrumentów smyczkowych.
- Dostawa fortepianu i pianin
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocławia
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
- Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynków oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Nieruchomości - Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2025 r.
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Sprzątanie wybranych dróg będących w zarządzie Gminy Kępno w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.