Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy multimedialnych dla dzieci słabo widzących i niewidomych - monitor multimedialny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pomocy multimedialnych dla dzieci słabo widzących i niewidomych - monitor multimedialny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9319a4bd-9255-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00025841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt RPLD.11.01.03-10-0009/20-00 pn. „Bliżej nas” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 213 art. i 214 ust. I pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022, poz. 1710 ze zm.) wskazuje tryb udzielenia zamówienia.
Wybrany tryb udzielenia zamówienia publicznego wynika z faktu, że część 6 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa pomocy dla słabo widzących i niewidomych tj. edukacyjnych, multimedialnych, brajlowskich, sensorycznych, do rehabilitacji” numer DSR-ZP-III.271.115.2022 została unieważniona z powodu braku złożonych ofert.
Pierwotne warunki zamówienia, które były ustalone w postępowaniu przetargowym nie zostały przez Zamawiającego w istotny sposób zmienione.
W związku z powyższym zachodzi podstawa do udzielenia przedmiotowego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-59419d41-5f53-11ed-9171-f6b7c7d59353
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.134.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8881,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[Nr zgodna z SWZ] 4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup i dostawa monitora multimedialnego. Pomoc będzie wykorzystana przez nauczycieli rehabilitantów do pracy z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo, umysłowo, słabo widzącymi i niewidomymi na zajęciach specjalistycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPYDREAM Krzysztof Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322175051
7.3.3) Ulica: Łagiewnicka nr 56A
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk
- Dostawa i montaż urządzeń z zakresu cyberbezpieczeństwa w związku z realizacją projektu pn. Zaawansowane usługi cyfrowe w Gminie Sulęczyno
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.