Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00568933/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa ciepłego posiłku dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie oraz dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690010308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 168
1.5.2.) Miejscowość: Świlcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops.swilcza@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gops.swilcza.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa ciepłego posiłku dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie oraz dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5ba2de3-9ff9-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt. „Rozwój stacjonarnych usług opiekuńczych w Gminie Świlcza"finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.26.40.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przygotowanie i dostawa ciepłego posiłku do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianiedla uczestników/uczestniczek Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie – 36-071 Trzciana 193 c.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 1 określa:
1) Załącznik nr 4a – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 1,
2) Załącznik nr 3 – Wzór umowy;
Na zamówienie pn.: Przygotowanie i dostawa ciepłego posiłku do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie dla uczestników/uczestniczek Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy złożył wniosek o dofinansowanie działalności Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie w okresie od 1.01.2024 roku do 31.12.2025 roku w ramach projektu pt. „Rozwój stacjonarnych usług opiekuńczych w Gminie Świlcza" (dalej: Projekt), składanego w ramach konkursu zamkniętego (dalej: Konkurs) numer FEPK.07.18-IP.01-001/23 programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, PRIORYTET 7 FEPK.07, Kapitał ludzki gotowy do zmian, DZIAŁANIE 07.18 - Usługi społeczne i zdrowotne świadczone
w społeczności lokalnej. Projekt w chwili prowadzenia niniejszego postępowania podlega ocenie formalnej i merytorycznej. W przypadku negatywnego rozstrzygnięcia Konkursu i nie otrzymania dofinansowania, usługa finansowana będzie ze środków własnych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy i realizowana będzie w ilości do 25 osób w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 100800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przygotowanie i dostawa ciepłego posiłku do Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach dla uczestników/uczestniczek Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach - 36-055 Bratkowice 400.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 2 określa:
1) Załącznik nr 4b – Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części nr 2,
2) Załącznik nr 3 – Wzór umowy;
Na zamówienie pn.: Przygotowanie i dostawa ciepłego posiłku do Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach dla uczestników/uczestniczek Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy złożył wniosek o dofinansowanie działalności Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach w okresie od 01.01.2024 roku do 31.12.2025 roku w ramach projektu pt. „Rozwój stacjonarnych usług opiekuńczych w Gminie Świlcza" (dalej: Projekt), składanego w ramach konkursu zamkniętego (dalej: Konkurs) numer FEPK.07.18-IP.01-001/23 programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, PRIORYTET 7 FEPK.07, Kapitał ludzki gotowy do zmian, DZIAŁANIE 07.18 - Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej. Projekt w chwili prowadzenia niniejszego postępowania podlega ocenie formalnej i merytorycznej. W przypadku negatywnego rozstrzygnięcia Konkursu i nie otrzymania dofinansowania, usługa finansowana będzie ze środków własnych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy i realizowana będzie w ilości do 30 osób w okresie od 15.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 116640,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTW CATERING Barbara Tomkiewicz-Węglarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131256419
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BTW Catering BARBARA TOMKIEWICZ-WĘGLARZ
jakie przetargi wygrała firma
BTW Catering BARBARA TOMKIEWICZ-WĘGLARZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTW CATERING Barbara Tomkiewicz-Węglarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131256419
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BTW Catering BARBARA TOMKIEWICZ-WĘGLARZ
jakie przetargi wygrała firma
BTW Catering BARBARA TOMKIEWICZ-WĘGLARZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11,5 miesiące
INNE PRZETARGI ŚWILCZA
więcej: przetargi ŚWILCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej pn. "Człowiek w gospodarce i społeczeństwie 5.0. nowe wyzwania edukacyjne i zawodowe w czasach rozwoju AI"
- Usługi cateringowe w ramach obchodów jubileuszu 70-lecia Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Usługi kompleksowej organizacji pięciu spotkań na terenie województwa pomorskiego tj. w Gdańsku i w Słupsku.
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.