eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiepołomiceSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Niepołomicach



Ogłoszenie z dnia 2021-03-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025920 z dnia 2021-03-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Niepołomicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122509413

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomic.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.niepolomice.eu, https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Niepołomicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a929d29-7d9e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001431/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Niepołomicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013896/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206492 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych Dostawa pieczywa i pozostałych produktów z oferty, odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice. Pieczywo powinno być świeże, nie gumiaste, miękkie, chrupiące.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 A pn: Formularze asortymentowo - cenowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 10167 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów sypkich, tłuszczów i dżemów Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice. Produkty - po otwarciu świeży zapach, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji, makaron sporządzony z najwyższej jakości mąki, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 B pn: Formularze asortymentowo - cenowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 32957 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów wędliniarskich Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice.Dostarczone wędliny - konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1C pn: Formularze asortymentowo - cenowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 14079 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mięsa Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice.Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1D pn: Formularze asortymentowo - cenowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 22474 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa świeżych warzyw owoców Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice.Owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skórka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, produkty o intensywnym kolorze, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ o odpowiednim kolorze, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste - bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1E pn: Formularze asortymentowo - cenowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 58882 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nabiału i przetworów mleczarskich Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice.Produkty powinny posiadać cechy: świeżość, po otwarciu dobry smak, sery niezbrylone , jogurty gęste.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1F pn: Formularze asortymentowo - cenowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 24549 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa świeżych i mrożonych ryb oraz przetworów rybnych, mrożonek warzywnych i owocowych Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice.Artykuły mrożone świeże, odpowiednio całe , po rozmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury SHP.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1G pn: Formularze asortymentowo - cenowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 35235 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów garmażeryjnych Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice.Artykuły będące przedmiotem zamówienia w momencie ich dostawy muszą być świeże, z bieżącej produkcji, maksymalnie 24 godziny od momentu zrobienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1H pn: Formularze asortymentowo - cenowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 5565 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jajek kurzych Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 NiepołomiceJaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1I pn: Formularze asortymentowo - cenowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 2582 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie zadania częściowego nr 1 została złożona jedna oferta. Wykonawca po wyborze oferty zrezygnował z realizacji zadania częściowego nr 1. Z uwagi na brak ofert zadania częściowe nr 1 unieważniono.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16413,28

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16413,28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35894,91

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35894,91

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35894,91

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kłusek Sklep Ogólnospożywczy „U Ani”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831097749

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35894,91

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11481,63

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14473

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14473

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kłusek Sklep Ogólnospożywczy „U Ani”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831097749

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14473,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22540,54

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24558,2

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23766

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciechem Kajta Firma Handlowo Usługowa WOJMAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781498103

7.3.3) Ulica: ul. Brzeska 12A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-988

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23766,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63313,4

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63313,4

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63313,4

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kłusek Sklep Ogólnospożywczy „U Ani”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831097749

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63313,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23574,71

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26215,5

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26215,5

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kłusek Sklep Ogólnospożywczy „U Ani”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831097749

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26215,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25989,9

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35552,3

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35552,3

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kłusek Sklep Ogólnospożywczy „U Ani”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831097749

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35552,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5854,4

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7718,43

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5854,4

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marrk Bystrowski Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa „BYSTRWOSCY”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831046172

7.3.3) Ulica: Lipnica Murowana 280

7.3.4) Miejscowość: Lipnica Murowana

7.3.5) Kod pocztowy: 33-724

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5854,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1820

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2730

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2730

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kłusek Sklep Ogólnospożywczy „U Ani”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831097749

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2730,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31
2021-03-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.