Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013896/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025920 z dnia 2021-03-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Niepołomicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13
1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122509413
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomic.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.niepolomice.eu, https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Niepołomicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a929d29-7d9e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001431/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Niepołomicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013896/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206492 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych Dostawa pieczywa i pozostałych produktów z oferty, odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice. Pieczywo powinno być świeże, nie gumiaste, miękkie, chrupiące.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 A pn: Formularze asortymentowo - cenowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 10167 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów sypkich, tłuszczów i dżemów Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice. Produkty - po otwarciu świeży zapach, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji, makaron sporządzony z najwyższej jakości mąki, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 B pn: Formularze asortymentowo - cenowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 32957 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów wędliniarskich Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice.Dostarczone wędliny - konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1C pn: Formularze asortymentowo - cenowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 14079 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice.Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1D pn: Formularze asortymentowo - cenowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 22474 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa świeżych warzyw owoców Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice.Owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skórka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, produkty o intensywnym kolorze, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ o odpowiednim kolorze, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste - bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1E pn: Formularze asortymentowo - cenowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 58882 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nabiału i przetworów mleczarskich Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice.Produkty powinny posiadać cechy: świeżość, po otwarciu dobry smak, sery niezbrylone , jogurty gęste.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1F pn: Formularze asortymentowo - cenowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 24549 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa świeżych i mrożonych ryb oraz przetworów rybnych, mrożonek warzywnych i owocowych Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice.Artykuły mrożone świeże, odpowiednio całe , po rozmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury SHP.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1G pn: Formularze asortymentowo - cenowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 35235 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów garmażeryjnych Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 Niepołomice.Artykuły będące przedmiotem zamówienia w momencie ich dostawy muszą być świeże, z bieżącej produkcji, maksymalnie 24 godziny od momentu zrobienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1H pn: Formularze asortymentowo - cenowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 5565 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jajek kurzych Opis: Dostawa towaru odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 7:00 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. T. Kościuszki 23, 32-005 NiepołomiceJaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1I pn: Formularze asortymentowo - cenowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 2582 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania częściowego nr 1 została złożona jedna oferta. Wykonawca po wyborze oferty zrezygnował z realizacji zadania częściowego nr 1. Z uwagi na brak ofert zadania częściowe nr 1 unieważniono.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16413,28
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16413,28
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35894,91
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35894,91
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35894,91
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kłusek Sklep Ogólnospożywczy „U Ani”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831097749
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35894,91
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11481,63
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14473
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14473
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kłusek Sklep Ogólnospożywczy „U Ani”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831097749
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KŁUSEK SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY "U ANI", DELIKATESY MIĘSNE K&K
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KŁUSEK SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY "U ANI", DELIKATESY MIĘSNE K&K
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14473,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22540,54
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24558,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23766
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciechem Kajta Firma Handlowo Usługowa WOJMAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781498103
7.3.3) Ulica: ul. Brzeska 12A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-988
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KŁUSEK SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY "U ANI", DELIKATESY MIĘSNE K&K
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KŁUSEK SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY "U ANI", DELIKATESY MIĘSNE K&K
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23766,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63313,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63313,4
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63313,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kłusek Sklep Ogólnospożywczy „U Ani”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831097749
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH KAJTA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WOJMAR
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH KAJTA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WOJMAR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63313,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23574,71
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26215,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26215,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kłusek Sklep Ogólnospożywczy „U Ani”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831097749
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KŁUSEK SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY "U ANI", DELIKATESY MIĘSNE K&K
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KŁUSEK SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY "U ANI", DELIKATESY MIĘSNE K&K
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26215,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25989,9
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35552,3
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35552,3
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kłusek Sklep Ogólnospożywczy „U Ani”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831097749
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KŁUSEK SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY "U ANI", DELIKATESY MIĘSNE K&K
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KŁUSEK SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY "U ANI", DELIKATESY MIĘSNE K&K
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35552,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5854,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7718,43
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5854,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marrk Bystrowski Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa „BYSTRWOSCY”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831046172
7.3.3) Ulica: Lipnica Murowana 280
7.3.4) Miejscowość: Lipnica Murowana
7.3.5) Kod pocztowy: 33-724
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KŁUSEK SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY "U ANI", DELIKATESY MIĘSNE K&K
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KŁUSEK SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY "U ANI", DELIKATESY MIĘSNE K&K
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5854,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1820
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2730
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2730
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kłusek Sklep Ogólnospożywczy „U Ani”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831097749
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 14
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MAREK BYSTROWSKI FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWA "BYSTROWSCY"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2730,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-312021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI NIEPOŁOMICE
- Dostosowanie stadionu MKS "Puszcza" Niepołomice do wymogów rozgrywek ekstraklasowych - remont trybun
- Kompleksowa obsługa w zakresie ratownictwa wodnego Krytej Pływalni w Niepołomicach
więcej: przetargi NIEPOŁOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.