eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Dostawa oprogramowania klasy ERP Kadry - Płace wraz z bazą danych, instalacją i wdrożeniem"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oprogramowania klasy ERP Kadry – Płace wraz z bazą danych, instalacją i wdrożeniem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 5/9

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-345

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rckikwroclaw.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oprogramowania klasy ERP Kadry – Płace wraz z bazą danych, instalacją i wdrożeniem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8d1e528-8e0a-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

oś priorytetowa: XI REACT-EU. DZIAŁANIE: 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia w zakresie wsparcia podmiotów funkcjonujących w obszarze publicznej służby krwi . Tytuł projektu „Unowocześnienie infrastruktury celem poprawy efektywności działania centrum krwiodawstwa oraz przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym Nr POIS.11.03.00-00-0174/22"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519945

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26/P/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nowoczesnego programu kadrowo-płacowego umożliwiającego obsługę kadrowo-płacową pracowników RCKIK we Wrocławiu zgodnie z obowiązującymi przepisami, strukturą organizacyjną Centrum, z możliwością łatwego przystosowania go do zmieniających się przepisów oraz współpracującego z czytnikami lub oprogramowaniem dodatkowym RCP, współpracującego z programem Płatnik, między innymi zapewniającego automatyczne dekretacje do programu F-K, obsługującego pożyczki pracownicze, wykorzystującego nowoczesne elektroniczne rozwiązania zwiększające automatyzację procesów oraz umożliwiające samoobsługę tzw rozszerzenie funkcjonalności tj:
1) umożliwiające pracę zarówno w formie stacjonarnej, jak i w warunkach pracy zdalnej;
2) umożliwiające kierownikom komórek organizacyjnych samodzielny wgląd w wybrane dane kadrowo-płacowe podległych pracowników, możliwość elektronicznego zatwierdzania wniosków pracowniczych, dostęp do narzędzi planowania i rozliczania czasu pracy stacjonarnie i zdalnie poza firmą z wykorzystaniem służbowych laptopów/komputerów.
3) umożliwiające samodzielny elektroniczny dostęp pracownikom do przeglądania własnych danych kadrowo-płacowych oraz samodzielne generowanie przez pracowników niektórych raportów kadrowych/płacowych , elektroniczne składanie wniosków ze swoich stanowisk pracy;
4. Zamawiający oczekuje w cenie oprogramowania zapewnienie 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone oprogramowania, w tym czasie oprogramowania będą:
4.1 aktualizowane pod względem zgodności z przepisami ,
4.2. aktualizowane pod kątem podniesienia wersji oprogramowani,
4.3 utrzymywane w pełnej sprawności dzięki usuwaniu wad i błędów w ramach serwisu gwarancyjnego, który będzie gwarantował 4 godzinny czas reakcji serwisu od zgłoszenia i będzie zawierał dodatkowo 8 godzin konsultacji miesięcznie w całym okresie gwarancji zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia.
W.w działana w okresie 36- miesięcznej gwarancji będą realizowane zgodnie z podpisana umową - nieodpłatne

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48443000-5 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 828933,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 828933,29 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.