eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jutrosin" Edukacja zdalna w Oddziałach Branżowej Szkoły w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Jutrosinie"-zakup i dostawa sprzętu ICT w trybie zamówienia z wolnej ręki



Ogłoszenie z dnia 2021-03-31

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026008 z dnia 2021-03-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Edukacja zdalna w Oddziałach Branżowej Szkoły w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Jutrosinie”-zakup i dostawa sprzętu ICT w trybie zamówienia z wolnej ręki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jutrosin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Jutrosin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@jutrosin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jutrosin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.jutrosin.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Edukacja zdalna w Oddziałach Branżowej Szkoły w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Jutrosinie”-zakup i dostawa sprzętu ICT w trybie zamówienia z wolnej ręki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f7d8a20-81a7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010469/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „ Edukacja zdalna w Oddziałach Branżowej Szkoły w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Jutrosinie”-zakup i dostawa sprzętu ICT w trybie zamówienia z wolnej ręki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa 8: Edukacja Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015874/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp (ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia). Zamawiający winien udzielić zamówienia i otrzymać sprzęt do 31.03.2021 r. Rygor czasowy- konieczność zrealizowania dostaw i przeprowadzenia postepowania, na podstawie którego zakupiony sprzęt zostanie wykorzystany do nauki zdalnej. Zamówienie prowadzone jest w odpowiedzi na złożony wniosek o przyznanie pomocy, który jest prowadzony w trybie konkursowym oraz trybie nadzwyczajnym w zakresie zwalczania epidemii COVID-19.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚIGN.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 225203

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu ICT dla Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Jutrosinie, dla którego organem prowadzącym jest Gmina Jutrosin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237240-3 - Kamera internetowa

30237450-8 - Tablety graficzne

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225203

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225203

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225203

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIP Inwest Radosław Kos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 763 203 01 40

7.3.3) Ulica: ul. Radomska 46

7.3.4) Miejscowość: Huta

7.3.5) Kod pocztowy: 64-708

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276999,69

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-03-30
2021-03-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.