Og³oszenie z dnia 2021-03-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00046807/01 - Wynik z dnia 2021-05-05
Og³oszenie nr 2021/BZP 00026014 z dnia 2021-03-31 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225720314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wum.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a8681414-91ea-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00026014
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004574/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.18 Sukcesywna dostawa papieru i wyrobów papierniczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Z uwagi na charakter niniejszego zamówienia (sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 12 miesiêcy), zamówienie mo¿e byæ czê¶ciowo realizowane w ramach projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków Funduszy Europejskich.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://wum.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu, komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XVII SWZ, przy u¿yciu platformy zakupowej „e-zamawiaj±cy” firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej „Platform±”, dostêpn± pod adresem:https://wum.ezamawiajacy.pl;2. Szczegó³owa instrukcja korzystania z Platformy dostêpna jest pod ww. adresem https://wum.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.Problemy w obs³udze Platformy nale¿y zg³aszaæ na adres: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pllub pod nr tel. + 48 22 257 22 23.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. ¯wirki i Wigury 61,02-091 Warszawa, reprezentowany przez Rektora WUM; 2. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 320; 3. Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXXII SWZ. 4. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, ¿e Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ i których dane przeka¿e Zamawiaj±cemu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje informacjami, o których mowa na wstêpie. 5. W ¶wietle powy¿szego Wykonawca, na druku Formularza ofertowego, stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ, zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie dot. wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-013/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby zosta³ okre¶lony w Formularzu asortymentowo-cenowym, o którym mowa w czê¶ci II SWZ, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22993000-7 - Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura
22993200-9 - Papier termoczu³y lub tektura
22993300-0 - Papier termograficzny lub tektura
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
30197620-8 - Papier do pisania
30199700-7 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyj±tkiem formularzy
37823800-1 - Papier wielowarstwowy i tektura
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie wybrana oferta z najni¿sz± ³±czn± cen± brutto. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w okre¶lonym terminie ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawca, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen/kosztu wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych ofertach
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ¦rodkiem dowodowym na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, jest o¶wiadczenie sporz±dzone, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:w odniesieniu do poz. 1, 2, 3, 4, 5, 48, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 Formularza asortymentowo-cenowego: kart katalogowych lub innych dokumentów wydanych przez producenta, potwierdzaj±cych zgodno¶æ deklarowanych parametrów technicznych z cechami okre¶lonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym, zawieraj±cych specyfikacje techniczne oferowanych papierów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Za³±czniku 2 do SIWZ. Zamawiaj±cy wymaga jednoznacznego wskazania, których pozycji tabeli dotycz± poszczególne dokumenty. Zamawiaj±cy dopuszcza wydruki ze stron internetowych producenta.Dokumenty, o których mowa powy¿ej, sk³adane s± w jêzyku polskim, a w przypadku innych jêzyków wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
W odniesieniu do poz. 1, 2, 3, 4, 5, 48, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 Formularza asortymentowo-cenowego: kart katalogowych lub inne dokumenty wydane przez producenta, potwierdzaj±ce zgodno¶æ deklarowanych parametrów technicznych z cechami okre¶lonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym, zawieraj±ce specyfikacje techniczne oferowanych papierów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Za³±czniku 2 do SIWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, z zastrze¿eniem, ze Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. 2. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców: 1. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby;2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Maj±c na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie:1) zmiany oferowanego produktu z zastrze¿eniem, i¿ zmiana ta nast±pi wy³±cznie w przypadku, gdy produkt zosta³ wycofany z dystrybucji i zosta³ zast±piony produktem nale¿±cym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak produkt oferowany, lub który zosta³ udoskonalony, z zastrze¿eniem, ¿e cena nie ulegnie zmianie;2) w przypadku, gdy produktu zosta³ wycofany z dystrybucji i nie zosta³ zast±piony przez producenta produktem nale¿±cym do tej samej linii produktowej, zmiany oferowanego produktu, na produkt posiadaj±cy co najmniej parametry takie jak produkt oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewnia uzyskanie korzystnej dla Zamawiaj±cego funkcjonalno¶ci lub lepszych parametrów pracy, za cenê nie wy¿sz± od ustalonej w umowie,3) z zachowaniem terminu okre¶lonego § 2, w przypadku gdy umowa nie zostanie zrealizowana w ujêciu warto¶ciowym, a w szczególno¶ci gdy umowa nie zostanie zrealizowana w co najmniej 70% warto¶ci okre¶lonej w § 4 ust. 1 lit. b). W takim przypadku dopuszczalnym jest wyd³u¿enie terminu obowi±zywania umowy, o okres ustalony przez strony. W przypadku odmowy przez Wykonawcê zawarcia aneksu do umowy na wyd³u¿ony okres, Wykonawca zwalnia Zamawiaj±cego z realizacji zakresu okre¶lonego w zdaniu pierwszym niniejszego punktu;4) w przypadku gdy przed up³ywem terminu okre¶lonego § 2 umowa zostanie zrealizowana w ujêciu warto¶ciowym. W takim przypadku dopuszczalnym jest zmiana jej warto¶ci, jednak nie wiêcej ni¿ o 20 % warto¶ci pierwotnej umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ na Platformie dostêpnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-11
2021-03-31 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giêtkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostêpu moczowodowego do giêtkich ureterorenoskopów z funkcj± odsysania (...) w podziale na 24 czê¶ci.
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych.
- Dostawa artyku³ów biurowych i materia³ów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa papieru kserograficznego i materia³ów biurowych na potrzeby Prokuratury Okrêgowej w Gdañsku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów papierniczych oraz artyku³ów biurowych dla GIG - PIB z podzia³em na czê¶ci: czê¶æ 1 - artyku³y papiernicze - papier ksero, czê¶æ 2 - materia³y biurowe
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Dolno¶l±skiego
wiêcej: Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.