Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059803/01 - Wynik z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026065 z dnia 2021-03-31 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1660K Ludźmierz-Pyzówka w km 8+677,00 w miejscowości Pyzówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarzad Dróg w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491931399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182662888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.pzd@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.nowotarski.org.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1660K Ludźmierz-Pyzówka w km 8+677,00 w miejscowości Pyzówka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26a45509-91f9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003225/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1660K Ludźmierz – Pyzówka w km 8+677,00 w miejscowości Pyzówka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_nowotarski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_nowotarski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca składa, w szczególności oświadczenia, dokumenty, podmiotowe środki dowodowe lub inne informacje na wezwanie Zamawiającego za pośrednictwem internetowej strony postępowania, z wykorzystaniem formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.2. Ofertę, wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem strony internetowej postępowania z wykorzystaniem dedykowanego formularza składania oferty, zgodnie z postanowieniami zawartymi w rozdziale XXII ust.4 SWZ. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem strony internetowej postępowania (platformy zakupowej) poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.4. Zaleca się aby Wykonawca sprawdzał komunikaty i wiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na internetowej stronie postępowania, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na internetowej stronie postępowania (platformie zakupowej): 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: a) pamięć min. 2 GB Ram, b) procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, c) jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimum wersja 10 0.;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;6) oznaczenie czasu odbioru danych przez internetową stronę postępowania (platformę zakupową) stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. Internetowa strona postępowania (platforma zakupowa) działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.7. Komunikacja za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej jest bezpłatna.8. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, o którym mowa w rozdziale I;2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego możliwy jest pod adresem iod@nowotarski.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z przepisami prawa; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO.2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art.10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich wniesienie. 3. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana dotyczących danych osobowych, z zastrzeżeniem ust.4;3) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), oraz ust.5;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. 3. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust.1-3 RODO Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 5. Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art.17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,2) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;3) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-ZP.261.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1660K Ludźmierz - Pyzówka w miejscowości Pyzówka w km 8+677 wraz z dojazdami od km 8+657 do km 8+677 oraz od km 8+707 do km 8+727 w miejscowości Pyzówka.2. W zakres zamówienia wchodzą: 1) roboty branży drogowej obejmujące:a) odtworzenie krawężnika betonowego,b) odtworzenie obrzeża betonowego,c) odtworzenie nawierzchni bezpiecznika na dojściach do obiektu,d) odtworzenie barier drogowych na dojeździe do obiektu,e) wymianę konstrukcji drogi na dojazdach,f) wycinkę krzewów,g) rekultywację terenu;2) roboty branży mostowej obejmujące:a) wymianę uszkodzonych elementów żelbetowej płyty pomostu,b) wymianę uszkodzonych elementów żelbetowych podpór (przyczółki, filary),c) odtworzenie powłok ochronnych stalowych elementów konstrukcyjnych (dźwigary główne, filary),d) odtworzenie izolacji płyty pomostu,e) odtworzenie nawierzchni bitumicznej - warstwa wiążąca,f) odtworzenie nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna,g) odtworzenie kap chodnikowych wraz z krawężnikiem kamiennym,h) odtworzenie powłok ochronnych na powierzchnia betonowych i żelbetowych,i) odtworzenie barieroporęczy mostowych,j) odtworzenie osłon przeciwporażeniowych nad trakcją kolejową,k) odtworzenie urządzeń dylatacyjnych,l) odtworzenie płyt przejściowych wraz z systemem drenażu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (minimum 3 lata) przewidzianego przez Zamawiającego – 40 %.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań;2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: wykonanie niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej ani specjalnych uprawnień;3) są w następującej sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań;4) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe w zakresie: a) doświadczenia, tzn. należycie wykonali w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną (wykonaną w ramach 1 zadania/umowy/zlecenia) obejmującą roboty związane z budową, odbudową, rozbudową, przebudową lub remontem obiektu mostowego o długości ustroju nośnego co najmniej 25m (słownie metrów: dwadzieścia pięć) i ciężarze pojazdów dopuszczonych do poruszania się po tym obiekcie co najmniej 300 kN (słownie kiloniutonów: trzysta; 30 ton) oraz wartości tej roboty nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy 00/100) brutto; nie można sumować zadań/umów/zleceń o mniejszej wartości, aby uzyskać wartość 300 000,00 zł; w przypadku rozliczeń za wykonane roboty w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych robót na PLN, należy stosować przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania; jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania;b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tzn. dysponują skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności (branży) mostowej lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie mostów.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. 3. Zamawiający nie korzysta z uprawnień, o których mowa w art.117 ust.1 ustawy.1. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z treści podmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda: oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale XV ust.1 SWZ (art.125 ust.1 ustawy), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art.108 ust.1 ustawy.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust.1, składa każdy z Wykonawców odrębnie.3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w rozdziale XIV SWZ (art.118 ustawy), przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust.1, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. 4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. 5. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w niniejszym rozdziale, aktualne na dzień ich złożenia, są składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w rozdziale XIII ust.1 pkt 4 SWZ, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień (podając nazwę uprawnień zgodnie z aktem/dokumentem je przyznającym, nr uprawnień i datę ich wydania), niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.2. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ust.1 pkt 1, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 4. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w niniejszym rozdziale, aktualne na dzień ich złożenia, są składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 3. Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN).4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania (data i godzina) na rachunku Zamawiającego.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do: 1) reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub 2) reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawcy, o których mowa w ust.1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. Wykonawcy, o których mowa w ust.1 wraz z ofertą składają oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIII ust.2 SWZ, z którego wynika, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzania zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, o którym mowa w ust.1. 2. Zmiana zawartej umowy może nastąpić również w przypadkach zaistnienia okoliczności, o których mowa w art.455 ust.1 pkt 2-4 i ust.2 ustawy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem strony internetowej postępowania (platformy zakupowej): https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_nowotarski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust.1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust.1, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 4. Przepis ust.3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Przepisy ust.1-3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w rozdziale XIV SWZ (art.118 ustawy). 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w ust.1, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów. 7. Na ofertę składa się wypełniony formularz oferty zawierający wypełnioną tabelę elementów rozliczeniowych (załącznik nr 4), w przypadku pominięcia którejkolwiek z pozycji tabeli (braku wyceny), oferta zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust.1 pkt 5 ustawy jako niezgodna z warunkami zamówienia, z zastrzeżeniem art.223 ust.2 pkt 3 ustawy.8. Wykonawca wraz z ofertą składa:1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XV SWZ: a) Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dot. zakresu, w jakim każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,b) podmiotu udostępniającego zasoby, przy czym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dot. zakresu, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby tego podmiotu udostępniającego – jeżeli dotyczy;2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy; 3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów udostępniających, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzający umocowanie osoby do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby;5) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika;6) dokumenty/oświadczenia dot. wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy;7) dokument ustanawiający wadium (gwarancja lub poręczenie), w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz.2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Targu na potrzeby stołówki prowadzonej przez Przedszkole nr 2 w Nowym Targu w okresie od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Dostawa sprzętu oraz aparatury medycznej
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.