Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00056954/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00067785/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00127862/01 - Wynik z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodników przy drodze wojewódzkiej nr 887 oraz przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rymanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rymanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A
1.5.2.) Miejscowość: Rymanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodników przy drodze wojewódzkiej nr 887 oraz przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rymanów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ec01959-9254-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010557/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa chodników przy drodze wojewódzkiej nr 887 oraz przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rymanów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ec01959-9254-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e- Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@rymanow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji Postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e- Zamówienia ani logowania.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Ustawy, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 Ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 2070 ze zm.).
7. Komunikacja w Postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. Możliwość korzystania w Postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e- Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e- Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w Postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e- Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@rymanow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
13. W sytuacji awarii lub błędów lub niedostępności Platformy zakupowej uniemożliwiających komunikację Wykonawcy z Zamawiającym poprzez Platformę zakupową, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ten fakt Zamawiającemu za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@rymanow.pl, pod rygorem utraty prawa powoływania się na konsekwencje awarii lub błędów lub niedostępności Platformy zakupowej w toku niniejszego Postępowania.
14. W korespondencji związanej z niniejszym Postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem Postępowania: RIN.271.3.2023
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Rymanowie,
Ul. Mitkowskiego 14A, 38-480 Rymanów.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Rymanowie jest Pan Sylwester Litwin, kontakt: adres e-mail: iod@rymanow.pl, tel.: 13 43 555 006 w. 217.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Budowa chodników przy drodze wojewódzkiej nr 887 oraz przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rymanów” o numerze RIN.271.3.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji o jakim mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIN.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 887 w miejscowości Rymanów-Zdrój.
Zakres robót obejmuje budowę chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 887 po prawej Stronie. Chodnik na całej długości projektuje się o szerokości 2,0 m.
W km 26+991,40 – 27+047,40 projektuje się zatokę autobusową po stronie prawej o szerokości 3,0m w miejscu istniejącego przystanku autobusowego. Organizacja ruchu w rejonie projektowanej zatoki nie ulega zmianie. Regulacji wysokościowej podlega wiata przystankowa wraz z oznakowaniem pionowym. Wzdłuż zatoki projektuje się peron o szerokości 1,5m obramowany obrzeżem, odcinkowo elementami typu L 180x99 wraz z barierką U-11a.
Od zjazdu w km 26+936,64 do końca opracowania projektuje się barierkę U-11a za chodnikiem w celu ochrony pieszych w związku z dużą różnicą wysokości oraz dużym pochyleniem skarp. Wzdłuż istniejącego przepustu w km 26+909 rozbiórce podlega bariera
zlokalizowana wzdłuż jezdni i projektuje się ustawienie bariery U-11b na długości 32m za chodnikiem. Projektuje się remont istniejącego przepustu w km 27+211 na długości 1,0m wraz z remontem ścianki czołowej.
Wzdłuż przepustu rozbiórce podlega istniejąca bariera wraz z ustawieniem bariery U-11b długości 12 m za chodnikiem. Przebudowie podlegały będą zjazdy indywidualne.
Projekt nie obejmuje rozbiórki obiektów kubaturowych. Projekt obejmuję rozbiórkę ogrodzeń kolidujących z projektowanym chodnikiem. Projekt obejmuje wycinkę 37 drzew owocowych i ozdobnych.
Jezdnia na łukach w km 26+926,83 – 26+975,88 i 27+047,09 – 27+085,58 ukształtowana jest w spadku poprzecznym jednostronnym w kierunku rowu po stronie lewej.
Projektuje się wpusty uliczne z osadnikiem po stronie prawej z odprowadzeniem wody do istniejącego rowu rurą HDPE fi300 (podwiert).
Na całej długości remontowi podlegają umocnienia istniejącego rowu po stronie lewej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
44132000-4 - Elementy przepustów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnienie warunków określonych w SWZ na podstawie złożonych dokumentów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 887 miejscowości w Ladzin.
Zakres robót obejmuje budowę chodnika przy krawędzi jezdni wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 887 po prawej stronie oraz zatoki autobusowej, a także przebudowę rowu otwartego na rów kryty.
W km 19+460 – 15+515 projektuje się poszerzenie zatoki autobusowej do szerokości 3,0m z chodnikiem o szerokości 1,5m. Pochylenie poprzeczne na poszerzeniu zatoki autobusowej należy dostosować do pochylenia istniejącej jezdni. Lokalnie projektuje się palisadę i 18x18x120 cm wraz z barierą U-11a na długości palisady. Lokalizację palisady podano na planie sytuacyjnym.
Na całym odcinku projektuje się budowę chodnika przy jezdni o szerokości 2,0 m z miejscowymi zawężeniami spełniającymi wymagania Dz. U. nr 43. Za chodnikiem zlokalizowana jest opaska ziemna o szerokości 0,5 m.
Skarpy o pochyleniu większym niż 1:1.5 zostaną umocnione płytami ażurowymi 60x40x8 cm zakończone krawężnikiem oporowym.
Na całym odcinku projektuje się poszerzenie jezdni po stronie prawej o 0,5-1,5 m – do szerokości pasa ruchu 3,20-4,0m od strony chodnika i zatoki.
Przebudowie podlegały będą zjazdy indywidualne.
Projekt nie obejmuje rozbiórki obiektów kubaturowych oraz ogrodzeń.
Na potrzeby dokumentacji projektowej wykonano sondy do głębokości 1,0 m w ilości 2 szt./km chodnika i stwierdzono występowanie gruntów twardoplastycznych tj. glin pylastych oraz pyłów. Zgodnie z KTNPiP z 2014 r. podłoże gruntowo zakwalifikowano do gruntów G4.
Na przedmiotowym odcinku przebudowie podlega rów otwarty na rów kryty o średnicach Φ 300, 500 PP. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z drogi, zatoki i chodnika będzie poprzez wpusty uliczne zlokalizowane przy krawężniku i na krawędzi jezdni zatoki.
Rów po stronie lewej pozostaje bez zmian.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
44132000-4 - Elementy przepustów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnienie wymagań określonych w SWZ na podstawie złożonych dokumentów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rymanów.
W zakres zadania wchodzi:
a) Przebudowa drogi w Głębokim (przez wieś na odcinku gminnym na dz. o nr. ewid. gr. 167/2, od km 0+005 do km 1+004).
Charakterystyczne parametry - wewnętrzna droga dojazdowa:
- Długość (drogi/jezdni) sumarycznie odcinki: 999,00 mb.
- Szerokość: jezdni: od km 0+005 do km 0+460: 4,50 m; od km 0+460 do km 1+004: 4,00 m.
- Przekrój poprzeczny jezdni: zachowanie istniejącego przekroju (daszkowego) dwustronnego zgodnie z istniejącą rzeźbą wysokościową terenu z obydwóch stron jezdni.
- Przekrój podłużny/niweleta drogi : istniejąca trasa niwelety/jezdni.
b) Przebudowa drogi wewnętrznej (dojazdowej) w miejscowości RYMANÓW na dz. o nr. ewid. 2618 od km 0+045 do km 0+742.
Charakterystyczne parametry :
- Długość (drogi/jezdni): 697,00 mb (w tym mijanki po ~ 18,00 mb x 3 szt.: w km
~0+240, ~0+340, ~0+440).
- Szerokość: istniejąca jezdnia 3,00 m + istniejące pobocze obustronne 0,30 m +
istniejące mijanki jednostronne ~ 2,00 m.
- Przekrój poprzeczny jezdni: zachowanie istniejącego przekroju (daszkowego)
dwustronnego zgodnie z istniejącą rzeźbą wysokościową terenu z obydwóch
stron jezdni.
- Przekrój podłużny/niweleta drogi: istniejąca trasa niwelety/jezdni.
c) Przebudowa drogi gminnej Nr G130455R w KM 0+763 - 1+617.
Przedmiotowa droga znajduje się na terenie m. Klimkówka i Rymanów pośród terenów użytkowanych rolniczo, łączy luźno rozmieszczone budynki mające charakter zagrodowy.
Dane techniczne:
– kategoria ruchu KR1,
– prędkość projektowa 30km/h,
– proj. szerokość jezdni 3.50m,
– proj. szerokość poboczy 2x0.75m i 0.75+0.50m,
– długość drogi 0.85km.
Wyjaśnienie do zakresu opracowania objętego zgłoszeniem robót budowlanych pn. „Przebudowa drogi gminnej Nr G130455R w KM 0+763 - 1+617.”
(Adres inwestycji: gm. Rymanów, dz. 4291/24, 4131/1, 4185/6, 4183/1, 4183/2, 4185/7, 4184, 4166/5, 4163/1, 4162/5 ob. Klimkówka, 2566, 2574/2, 2593/4, 2593/6 ob. Rymanów).
W zrealizowanym w 2021 roku zakresie ‘’Przebudowa drogi w miejscowości Klimkówka - I etap’’; zostały wykonane roboty budowlane związane z wykonaniem: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie, kanał technologiczny, podbudowy, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, inwentaryzacja powykonawcza.
Realizacja pozostałej części opracowania została ujęta w planowanym obecnie zakresie
‘’Przebudowa drogi w miejscowości Klimkówka od km 0+763 do km 1+617 - etap II’’ związanym z ułożeniem warstw z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych wraz z robotami towarzyszącymi.
d) Przebudowa ciągu jezdnego gminnego - zakres drogowy części ul. Grunwaldzkiej (dz. ewid. gr. o nr 3065, 3062/1, 3063) w Rymanowie.
Charakterystyczne parametry:
- Ciąg jezdny: wewnętrzna droga dojazdowa + wewnętrzne place postojowe:
- Długość (drogi/jezdni) sumarycznie odcinki: ~ 270,00 mb.
- Szerokość: jezdni: od 4,00 do 8,00 m.
- Przekrój poprzeczny jezdni : zachowanie istniejącego przekroju (daszkowego) dwustronnego zgodnie z istniejącą rzeźbą wysokościową terenu z obydwóch stron jezdni.
- Przekrój podłużny/niweleta drogi : istniejąca trasa niwelety/jezdni.
e) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce 164/2 w miejscowości Wisłoczek.
Parametry techniczne:
- Przekrój: szlakowy, szer. pasów ruchu: 2,50m, szerokość jezdni 3,5m
szerokość poboczy 2x0,75m,
Pobocze: z kruszywa o szerokości 0,75 m.
W ramach robót budowlanych przewiduje się sfrezowanie istniejącej nawierzchni na całym odcinku objętym zakresem inwestycji. Przewiduje się wykonanie podbudowy z użyciem destruktu z frezowania nawierzchni i użyciem stabilizatora (zalecane użycie środka EN-1).
Konstrukcja jezdni:
w-wa ścieralna z MMA dla KR 3-4 gr. 5 cm
w-wa wiążąca z MMA dla KR 3-4 gr. 6 cm
w-wa podbudowy górnej z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10cm
w-wa podbudowy MC - recykling głęboki na zimno z użyciem cementu i środka EN-1 lub zastosowaniem środka wiążącego (typu Silment CQ-25, Tefra, Terramix, Gruntar, lub środka jonowymiennego np NASCON lub innego o równoważnych parametrach) z użyciem recyklera z automatycznym dozowaniem - gr. warstwy 40 cm. RM=2,5-5,0 MPa
W ramach przedmiotowego zadania przewiduje się wykonać odmulenie rowów oraz wyczyścić istniejący system odwodnienia - przepusty.
Przewiduje się wykonanie wymiany uszkodzonych elementów przepustów pod drogą i zjazdami
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnienie wymagań określonych w SWZ na podstawie złożonych dokumentów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj.:
8.1. Spełniają warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Określenie wymagań: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
8.2 Spełniają warunek dotyczący wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Określenie wymagań:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
8.3. Spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Określenie wymagań:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
8.4. Spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Określenie wymagań:
a) Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/zakończył w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:
- w części nr 1 zamówienia - 1 roboty budowlanej polegającej na budowie chodnika ciągu pieszego placu lub parkingu wykonanych z kostki brukowej - o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto.
- w części nr 2 zamówienia - 1 roboty budowlanej polegającej na budowie chodnika ciągu pieszego placu lub parkingu wykonanych z kostki brukowej - o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto.
- w części nr 3 zamówienia - 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek, musi spełnić przynajmniej jeden z konsorcjantów. Okres lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
W przypadku gdy wartość zrealizowanej roboty budowlanej/usługi, dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia roboczego przed dniem publikacji.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek, musi spełnić przynajmniej jeden z konsorcjantów.
b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy w branży drogowej (wymóg ten dotyczy każdej części zamówienia), posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek odnośnie osób mogą spełnić łącznie.
Zamawiający informuje, że posiadane przez wskazane osoby, uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1646).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (zgodny z wymaganiami w pkt VIII.8.4b SWZ), uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:a) część nr 1 zamówienia: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych),
b) część nr 2 zamówienia: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych),
c) część nr 3 zamówienia: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2022 poz. 2080).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Rymanowie o numerze: 38 8636 0005 2001 0000 0475 0070 z dopiskiem "Wadium – Nr postępowania RIN.271.2.2023 część nr………………………zamówienia".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą ( z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości 5 % wynagrodzenia należnego Wykonawcy, nie później niż w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzględnieniem przepisów art. 108a ust. 1a ustawy o podatku od towarów i usług i będzie zawierała adnotację „mechanizm podzielonej płatności”. Zapłacona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu całości zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 6 doSWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e- Zamówienia, dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI RYMANÓW
więcej: przetargi RYMANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- "Przebudowa drogi gminnej w Starym Polichnie nr 004626F (ul. Wodna)"
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 153R od km 0+480 do km 0+560 w miejscowości Czermin;
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Bobrówka i Tarnawa wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr 7120/12 obręb 00075 Wystok, jednostka ewidencyjna 055 Torzym
- Dostosowanie do wymogów ppoż. Budynku A WS SP ZOZw Nowej Soli przy ul. Chałubińskiego 7 wraz z budową schodów zewnętrznych przy budynku A"
więcej: Urządzenia do znakowania dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.