Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00296818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b088e212-535c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001396/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.33.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Remont dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna".
2. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych obejmujących remont dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna na dz. nr 860, 861 położonych w m. Muszyna gm. Muszyna.
Zakres planowanych robót budowlanych obejmuje:
- demontaż elementów dachu, tj.: pokrycia dachu z blachy, anten, rur spustowych, rynien i innych obróbek,
- wymiana uszkodzonych elementów drewnianych konstrukcji dachu lub jej wzmocnień,
- uzupełnienie ocieplenia dachu,
- wykonanie przemurowania kominów,
- montaż instalacji odgromowej,
- wykonanie nowego pokrycia dachu oraz obróbek blacharskich.
Informacje dodatkowe:
- Prace budowlane należy prowadzić w sposób umożliwiający bezproblemowe funkcjonowanie Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna. Prace należy wykonać przy zastosowaniu odpowiednich zabezpieczeń osób znajdujących się w budynku oraz w jego otoczeniu.
- Wykonawca zobowiązany jest skuteczne zawiadomić o zakończeniu robót budowlanych objętych przedmiotem umowy.
- Harmonogram prowadzenia prac budowlanych należy uzgodnić z Zamawiającym.
- Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
- Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
- Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
- Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
- Wykonawca nie później niż na dzień podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego.
- Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476858,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 811485,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476858,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana SOPATA Zbigniew Sopata 33-342 Barcice 149
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7342732589
7.3.4) Miejscowość: Barcice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "SOPATA" Zbigniew Sopata
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "SOPATA" Zbigniew Sopata
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476858,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Muszyna w okresie od stycznia do czerwca roku szkolnego 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie (od 01.01.2025r. do 30.06.2025 r.)
- Kompleksowe odpłatne pełnieni obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap II - budowa ogrodu chińskiego"
- Kompleksowe ubezpieczenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna wraz z jednostkami podległymi
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap II - budowa ogrodu chińskiego
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.