Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00537543/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Socjalizacyjnych w Miechowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjne do Obsługi Placówek Socjalizacyjnych im. J. Korczaka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356901635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej15
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ddkorczaka@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80e4da6d-94e4-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa ekonomiczno – administracyjna i organizacyjna Placówek Socjalizacyjnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Socjalizacyjnych w Miechowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80e4da6d-94e4-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056078/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa cateringowa na 2024 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku składającego się z zupy, drugiego dania oraz kompotu do Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Socjalizacyjnych w Miechowie.
1) Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć 38 obiadów, co rocznie daje 13 870 obiadów. Posiłki muszą posiadać wartość odżywczą i energetyczną zgodnie z normami żywienia dzieci i młodzieży, powinny być sporządzane zgodnie z zasadami sztuki kulinarnej oraz przepisami dotyczącymi żywienia zbiorowego, a także powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.
Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków dziennie, a tym samym rocznie. Dostawa obiadów odbywać się będzie we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli w zbiorczych termosach ze stali nierdzewnej z podziałem na trzy placówki po 10, 14 i 14 porcji każdy.
2) Zamówienie musi zostać zrealizowane na terenie Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Socjalizacyjnych w Miechowie.
3) Wykonawca musi zapewnić posiłki wg ułożonego jadłospisu, o odpowiedniej gramaturze i wartościach odżywczych według wymogów żywienia młodzieży w wieku 13-18 lat.
4) Szczegóły dotyczące ilości, jakości oraz organizacji dostarczanych potraw zawiera załącznik nr 6 do SWZ zwany Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedłożenia kalkulacji z wyszczególnieniem ceny jednostkowej za obiad. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapłaty wynagrodzenia dziennego za faktyczną ilość dostarczonych posiłków.
6) Wszelkie dostarczane posiłki wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych oraz spełniać wymogi dotyczące żywienia szkół i przedszkoli zgodnych z wytycznymi sanepid w szczególności:
− Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 8 października 2020r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022r. poz. 2132);
− Rozporządzenie (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. L 139 z 30.04.2004r., str. 1);
− Rozporządzenie Komisji (UE) 2021/382 z dnia 3 marca 2021r. zmieniające załączniki do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie higieny środków spożywczych w odniesieniu do zarządzania alergenami pokarmowymi, redystrybucji żywności i kultury bezpieczeństwa żywności (Dziennik Urzędowy UE L 74/3 z 04.03.2021r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228855,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ MADEJ "MAD-MAR" PRACE WYSOKOŚCIOWE, FIRMA TRANSPORTOWA J.G. MADEJ s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120782120
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem.
- Remont drogi gminnej 140241K ulica Bema w km od 0+000 do km 0+438 w miejscowości Miechów, gm. Miechów
- Remont (modernizacja) dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Miechów
- Wymiana stolarki okiennej w Pałacu Myszkowskich w Książu Wielkim - etap 2
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Wielkie Oczy
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 81 WE WROCŁAWIU
- Usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej nr 4 im. Adama Mickiewicza w Kwidzynie
- Usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Władysława Gębika w Kwidzynie
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.