Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzenie Składowiskiem Odpadów Komunalnych w Chróścicach przy ul.Polnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzeń Wielki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 44
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzeń Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-081
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkurtz@dobrzenwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzenie Składowiskiem Odpadów Komunalnych w Chróścicach przy ul.Polnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5aa822d-7c4f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331227/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zarządzanie Składowiskiem Odpadów komunalnych w Chróścicach przy ulicy Polnej w 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust.1 pkt.13 ustawy z dnia 11 września 2019r.Prawo zamówień publicznych( Dz. U. z 2022r. poz. 1710 z póź. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ( in – house) jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego , o którym mowa w art. 4 i art.5 ust 1 pkt.1 osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający wspólnie z innymi zamawiającymi , o których mowa w art.4 i art.5 ust.1 pkt.1, sprawuje nad dana osobą prawną kontrolę ,która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, przy czym wspólne sprawowanie kontroli ma miejsce, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki :
CD. w Informacjach dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.431.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest powierzenie zadania własnego Gminy z zakresu zaspokajania zbiorowych potrzeb wspólnoty, to jest zadań z zakresu wysypisk i unieszkodliwienia odpadów komunalnych, a polegającym na zarządzaniu składowiskiem odpadów.
Przedmiot umowy świadczony będzie w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90531000-8 - Usługi zarządzania wysypiskami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324483,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324483,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324483,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROWOD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541000021
7.3.3) Ulica: Rynek 4
7.3.4) Miejscowość: Kup
7.3.5) Kod pocztowy: 46-082
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324483,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOBRZEŃ WIELKI
więcej: przetargi DOBRZEŃ WIELKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.