eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice4WOG-1200.2712.56.2021 Odbiór i wywóz nieczystości wraz z dzierżawą pojemników oraz wywóz nieczystości płynnych wytwarzanych w kompleksach wojskowych 4 WOG w podziale na 9 części.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
4WOG-1200.2712.56.2021 Odbiór i wywóz nieczystości wraz z dzierżawą pojemników oraz wywóz nieczystości płynnych wytwarzanych w kompleksach wojskowych 4 WOG w podziale na 9 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

4WOG-1200.2712.56.2021 Odbiór i wywóz nieczystości wraz z dzierżawą pojemników oraz wywóz nieczystości płynnych wytwarzanych w kompleksach wojskowych 4 WOG w podziale na 9 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ccf52e7-4b8b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001849/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.4 Odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych i płynnych wraz z dzierżawą pojemników na 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280466/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.56.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1775655,29 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 296261,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
Odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników oraz wywóz nieczystości płynnych
z kompleksów wojskowych:
1) Kompleks wojskowy ul. Sobieskiego 35, Lubliniec – wywóz nieczystości stałych.
2) Kompleks wojskowy ul. ZHP 1,Lubliniec - wywóz nieczystości stałych.
3) Kompleks wojskowy Strzelnica Garnizonowa, Lubliniec - wywóz nieczystości stałych i płynnych.
4) Kompleks wojskowy (szkoleniowy) Krupski Młyn, Lubliniec - wywóz nieczystości stałych i płynnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 23040,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
Odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników z kompleksów wojskowych:
1) Kompleks wojskowy ul. Francuska 30, Katowice - wywóz nieczystości stałych.
2) Kompleks wojskowy ul. M. Curie Skłodowskiej 20, Katowice- wywóz nieczystości stałych.
3) Kompleks wojskowy ul. Kilińskiego 9 - wywóz nieczystości stałych.
4) Kompleks wojskowy ul. 75 Pułku Piechoty 3 Chorzów – wywóz nieczystości stałych
5) Kompleks wojskowy ul. Kościuszki 32, Będzin – wywóz nieczystości stałych
6) Kompleks wojskowy ul. Piłsudskiego 2, Rybnik – dzierżawa pojemników- wywóz nieczystości stałych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 11032,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
Odbiór i wywóz nieczystości płynnych oraz wywóz nieczystości
stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników
z kompleksów wojskowych:
1) Kompleks wojskowy ul. Domańskiego 68, Opole - wywóz nieczystości stałych.
2) Kompleks wojskowy ul. Niemodlińska 88, Opole - wywóz nieczystości stałych.
3) Kompleks wojskowy ul. Kościuszki 45, Opole - wywóz nieczystości stałych.
4) Kompleks wojskowy ul. Domańskiego 84, Opole - wywóz nieczystości stałych.
5) Kompleks wojskowy ul. Zbożowa 29, Opole – wywóz nieczystości stałych i płynnych.
6) Kompleks wojskowy ul. Wawrzynka Winów k. Opola - wywóz nieczystości stałych.
7) Kompleks wojskowy ul. Ochodzka 3 Komprachcice – wywóz nieczystości stałych.
8) Kompleks wojskowy Polska Nowa Wieś – wywóz nieczystości stałych
i płynnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 95478,21 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4
Wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz
z dzierżawą pojemników oraz wywóz nieczystości płynnych
z kompleksów wojskowych:
1) Kompleks wojskowy ul. Bardowskiego 3, Bielsko-Biała – wywóz nieczystości stałych i nieczystości płynnych.
2) Kompleks wojskowy ul. Przedwiośnie, ul. Zorzy, Bielsko-Biała wywóz nieczystości stałych.
3) Kompleks wojskowy ul. Piastowska 14, Bielsko-Biała – wywóz nieczystości stałych.
4) Kompleks wojskowy ul. Broniewskiego 27, Bielsko-Biała – wywóz nieczystości stałych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 51843,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5:
Odbiór i wywóz nieczystości płynnych oraz wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników
z kompleksów wojskowych:
1) Kompleks wojskowy ul. Czarnieckiego 12, Bytom – wywóz nieczystości stałych.
2) Kompleks wojskowy ul. Oświęcimska 33, Bytom – wywóz nieczystości stałych.
3) Kompleks wojskowy ul. Oświęcimska 36, Bytom – wywóz nieczystości stałych.
4) Kompleks wojskowy Radzionków ul. Knosały, Bytom - wywóz nieczystości stałych i płynnych.
5) Kompleks wojskowy (zlokalizowany w lesie), Toszek - wywóz nieczystości stałych i płynnych.
6) Kompleks wojskowy, Przezchlebie (zlokalizowany w Gliwicach
ul. Ziemięcicka - wywóz nieczystości stałych i płynnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 21834,63 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6:
Odbiór i wywóz nieczystości płynnych oraz wywóz nieczystości
stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników
z kompleksów wojskowych:
1) Kompleks wojskowy ul. Gen. Andersa 47, Gliwice – wywóz nieczystości stałych.
2) Kompleks wojskowy ul. Mieszka I-go 26, Gliwice – wywóz nieczystości stałych.
3) Kompleks wojskowy ul. Zawiszy Czarnego 7, Gliwice - wywóz nieczystości stałych.
4) Kompleks wojskowy Kościół Garnizonowy ul. Św. Barbary 2, Gliwice – wywóz nieczystości stałych.
5) Kompleks wojskowy Strzelnica ul. Ku Dołom, Gliwice - wywóz nieczystości stałych i płynnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 57363,89 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7:
Odbiór i wywóz nieczystości płynnych oraz wywóz nieczystości
stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników
z kompleksów wojskowych:
1. Kompleks wojskowy Kuźnia Raciborska ul. Arki Bożka 9 – wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 2399,43 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8:
Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach będących w zasobach SOI Opole:
-WSzW przy ul. Kościuszki 45 w Opolu,
- kompleks wojskowy przy ul. Domańskiego 68-80 w Opolu,
- Klub Garnizonowy przy ul. Domańskiego 84/86 w Opolu,
- kompleks wojskowy przy ul. Zbożowej 31 w Opolu,
- kompleks wojskowy przy ul. Niemodlińskiej 86-88 w Opolu,
- kompleks wojskowy w Winowie k. Opola,
- kompleks wojskowy przy ul. Ochodzkiej 5 w Komprachcicach,
- MSS w Polskiej Nowej Wsi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 21905,11 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9:
Odbiór i wywóz nieczystości płynnych oraz wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników z kompleksów wojskowych:
1. Kompleks wojskowy Krapkowice-Las – wywóz nieczystości stałych
i płynnych.
2. Kompleks wojskowy Wojskowa Komenda Uzupełnień,
Kędzierzyn ‒ Koźle, ul. Łukasiewicza 11 – wywóz nieczystości stałych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 11363,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25105,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25105,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25105,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FCC Lubliniec Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751634699

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 5

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25105,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11027,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11027,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11027,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Remondis Górny Śląsk Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: REMONDIS MPGO Sosnowiec Sp. z o.o., Remondis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6410012603

7.3.3) Ulica: Piotra Skargi 87

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-706

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11027,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99478,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99478,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99478,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Opole Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540333424

7.3.3) Ulica: Al. Przyjaźni 9

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-573

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99478,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60689,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60689,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60689,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU OPERATUS Marian Krajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371396847

7.3.3) Ulica: Cyniarska 38

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60689,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22679,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22679,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22679,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Tarnowskie Góry Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6450000204

7.3.3) Ulica: Nakielska 1-3

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22679,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55429,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55429,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55429,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Gliwice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312211431

7.3.3) Ulica: Kaszubska 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55429,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do dnia składania ofert, tj. do 09.12.2021 r. do godziny 8:30 nie złożono żadnej oferty w zakresie części 7.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20445,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20445,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20445,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Tarnowskie Góry Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6450000204

7.3.3) Ulica: Nakielska 1-3

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20445,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14388,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14388,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14388,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Gliwice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312211431

7.3.3) Ulica: Kaszubska 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14388,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.