Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00099680/01 - Wynik z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5
w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000828874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Barlickiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-083
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.orlicka@mosir.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5
w Opolu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3730f5e9-15e2-44e1-9113-f360bb4e6684
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00026219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025186/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się
poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym
na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”, w przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO- rozdział II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO- rozdział II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.231.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5
w Opolu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
(deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym
okresie wykonał (zakończył) należycie dwa zamówienia, polegające na: jedno zamówienie, którego zakresem była budowa
kompletnego boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wartości brutto wymiany nawierzchni
nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto oraz jedno zamówienie, którego zakresem była przebudowa/modernizacja boiska
sportowego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto wraz
z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie
i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota
budowlana została wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą na
stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające
im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz stosowne kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi. (Uregulowane art.12 Prawa Budowlanego Dz.U. 2024 poz. 725 z późn. zm.). Wskazana osoba powinna posiadać doświadczenie w realizacji budowy boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej.
Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia - na stanowisku Projektanta,
posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie: architektury, konstrukcji, instalacji elektrycznej i sanitarnej.
Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia - na stanowisku Projektanta,
posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie: architektury, konstrukcji, instalacji elektrycznej i sanitarnej.
UWAGA:
1) w przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z grupy Wykonawców(konsorcjum) może powoływać się
jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie realizuje się poprzez
sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane
w jego ramach;
2) jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym
na potwierdzenie, że roboty zostały wykonane w sposób należyty
oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót podać wartość robót potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu;
5) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia , w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: warunek musi być
spełniony samodzielnie przez co najmniej jednego z Wykonawców występujących wspólnie – nie jest dopuszczalne łączenie
(sumowanie) wyżej wymienionego doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
6) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać,
że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze
Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
7) Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej(deliktowej i kontraktowej)w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł
2) wykaz robót budowlanych zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, należycie wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
wraz z podaniem ich rodzaju, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje
lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy lub inne dokumenty.
Wykaz ten ma zawierać - jedno zamówienie w którego zakresem była budowa kompletnego boiska sportowego do piłki nożnej o
nawierzchni
z trawy syntetycznej o wartości brutto wymiany nawierzchni nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto – oraz jedno zamówienie, którego zakresem była przebudowa/modernizacja boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni
z trawy syntetycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto
3) potwierdzenie posiadania 1 osoby na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub
odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przepisów oraz stosowne kwalifikacje do
kierowania robotami budowlanymi. Wskazana osoba powinna posiadać doświadczenie w realizacji budowy boiska sportowego do
piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej.
4) potwierdzenie posiadania osób na stanowisku Projektanta, posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie: architektury,
konstrukcji, instalacji elektrycznej i sanitarnej.
5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych:1) Autoryzację producenta nawierzchni, wystawioną na Wykonawcę z określeniem nazwy instytucji,
2) Gwarancja producenta na oferowaną nawierzchnię,
3) Aktualny atest PZH(lub dokument równoważny) dla nawierzchni z trawy, maty prefabrykowanej shockpad oraz
wypełnienia (granulatu EPDM z recyklingu),
4) Kompletny raport z badań systemu nawierzchni (trawa, mata prefabrykowana, granulat EPDM z recyklingu),
potwierdzające minimalne wymagane parametry sztucznej trawy, rodzaj surowców z których zbudowana jest sztuczna trawa
oraz spełnienie wymagań FIFA Quality Concept for Football Truf (Manual 2015 z określeniem wszystkich elementów systemu nawierzchni (trawa, mata prefabrykowana i granulat EPDM z recyklingu) wykonane przez autoryzowane laboratorium (np. Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat)-. Szczegółowy zapis wymagań określa Opis Przedmiotu
Zamówienia wraz z załącznikami do OPZ stanowiącymi Załącznik nr 1 do SWZ.
5) Kompletny raport z badań nawierzchni (trawa, granulat EPDM z recyklingu) na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2014 w
celu potwierdzenia pozostałych parametrów, poza minimalnymi wymaganiami, dotyczącymi nawierzchni z trawy
syntetycznej lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1.
6) Raport z badań niezależnego instytutu, potwierdzający możliwość przeprowadzenia recyklingu materiałowego oferowanej
trawy syntetycznej,
7) Kompletny raport niezależnej jednostki upoważnionej do badań na podstawie akredytacji, potwierdzającej uzyskanie
wymaganej klasyfikacji ogniowej w zakresie reakcji na ogień min. Cfl oraz wydzielanie dymu S1.
8) Sprawozdanie z badań na zawartość metali ciężkich oraz wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (WWA)
potwierdzających zgodność z Rozporządzeniem (WE) 1907/2006 REACH dla granulatu EPDM z recyklingu;
2. Dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym/podpisem zaufanym/ elektronicznym podpisem osobistym(zgodnie z rozdziałem X SWZ).
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne, Zamawiający na podstawie art. 107 ust.2 ustawy PZP wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w
wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Próbka systemu sztucznej trawySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie z art. 117 (załącznik nr 7 do SWZ).
3. UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania znajduje się w projektowanych postanowieniach umowyzawartych we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.umopole.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Rewitalizacja terenu rekreacyjnego w strefie wypoczynku polegająca na przebudowie wejścia do szkoły od strony północnej wraz ze zmianą daszków
- Świadczenie usług polegających na wykonaniu badań laboratoryjnych w ciągu dróg woj. na terenie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziałów Terenowych w Oleśnie, Grodkowie i Głubczycach w 2025 roku
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 maja 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Goźlice
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.