eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia"Przygotowanie terenu dla projektu pn.: "ZIELONE PATIO" przy Szkole Podstawowej nr 7 w Rumi".



Ogłoszenie z dnia 2021-03-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026263 z dnia 2021-03-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przygotowanie terenu dla projektu pn.: „ZIELONE PATIO” przy Szkole Podstawowej nr 7 w Rumi”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Rumia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 6796574

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przygotowanie terenu dla projektu pn.: „ZIELONE PATIO” przy Szkole Podstawowej nr 7 w Rumi”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66929dbf-6b8c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000494/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Przygotowanie terenu dla projektu pn.: „ZIELONE PATIO” przy Szkole Podstawowej nr 7 w Rumi”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006808/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113508,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie terenu dla projektu pn.: „ZIELONE PATIO” przy Szkole Podstawowej nr 7 w Rumi”.2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych 50x50 x7 cm; b) rozebranie mechanicznie nawierzchni betonowych niezbrojonych o gr. ponad 15 cm przy użyciu młotów pneumatycznych i sprężarki; c) transport gruzu taczkami na odległość 50 m z rozebranych nawierzchni;d) wybranie pozostałych warstw na głębokość od 40 do 60 cm; e) załadowanie gruzu i ziemi na środki transportowe i wywóz samochodami samowyładowczymi 5t na odległość 8 km, na wysypisko wraz z utylizacją;f) oczyszczenie odsłoniętych ścian fundamentowych i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na zimno 2- krotnie.Uwaga:• Dostęp do patio jest możliwy przez tunel pokryty plandeką poprzez dwa otwierane boki o wymiarach 2,0mx1,90 m. Inwestor nie przewiduje rozbiórki tunelu. Służy on użytkownikowi do komunikacji pomiędzy bryłami budynku. Na czas prac zostanie wyłączony z użytkowania.• Wjazd samochodem skrzyniowym 5t możliwy od strony wjazdu przy kontenerach do segregacji odpadów. Teren dojazdu znajduje się na niewielkiej skarpie. • Istniejąca zieleń będzie przesadzona przez użytkownika w inne miejsce.• Przez teren patio gdzie prowadzone będą rozbiórki nawierzchni nie przebiegają sieci3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) – załącznik A do SWZ,b) Przedmiar robót – załącznik B do SWZ,c) Skan z systemu informacji przestrzennej miasta Rumia – załącznik C do SWZ,d) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73203,33

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAR - MARCIN GAWORSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851397945

7.3.3) Ulica: Książąt Pomorskich 13/3

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-749

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.