Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294179/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00313233/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dachów budynków świetlic wiejskich na terenie Gminy Krzywiń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywiń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Krzywiń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-010
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655170525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dachów budynków świetlic wiejskich na terenie Gminy Krzywiń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d008f67d-528c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004311/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remonty dachów budynków świetlic wiejskich na terenie Gminy Krzywiń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294179/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty realizowane na dachu budynku świetlicy wiejskiej w Nowym Dworze, dz. ewid. 250. Zakres prac do wykonania:a) Łaty (płatwie)
Nad główną częścią budynku płatwie stalowe z rury Ø40mm należy zdemontować i zastąpić je płatwiami stalowymi z profila zamkniętego RK60x40x2,5 (stal18G2) w rozstawie co 100cm. Konstrukcję dachu nad dobudówkami z uwagi brak możliwości oceny przed demontażem pokrycia zweryfikować pod kątem możliwości zastosowania i w razie konieczności dokonać wymiany lub jej wzmocnienia.
b) Pokrycie dachowe.
Istniejące pokrycie płyt falistych aluminiowych i płyt eternitowych należy zdemontować. Usunięcie eternitu wykonać zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa użytkowania takich wyrobów (Dz.U.05.216.1824) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r. Nr 71 poz.649 z późniejszymi zmianami).
Projektowane pokrycie dachu głównego z płyt warstwowych gr.4cm z rdzeniem z pianki poliuretanowej. Nad dobudówkami projektuje się pokrycie z płyt warstwowych gr.10cm z rdzeniem z pianki poliuretanowej. Płyty mocować do płatwi stalowych za pomocą łączników przewidzianych do tego rodzaju płatwi. Ilość łączników zgodnie z zaleceniami producenta. Powierzchnia całego dachu pokrytego płytą warstwową wynosi ok. 345m2 – podaną powierzchnię i wymiary należy zweryfikować na budowie przed przystąpieniem do zamówienia materiałów budowlanych. Okapy dachów wyposażyć w bariery śniegowe połaciowe. Dodatkowo nad wejściem projektuje się systemowe zadaszenie dwuspadowe półokrągłe z profili aluminiowych pokryte płytą poliwęglanową.
c) Rynny i rury spustowe.
Istniejące rynny i rury spustowe stalowe należy uważnie zdemontować do ponownego zastosowania po wymianie pokrycia, z uwzględnieniem montażu nowych haków przewidzianych do montażu do płyt warstwowych. Montaż zgodnie z zaleceniami producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 113069,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty realizowane na dachu budynku świetlicy wiejskiej w Rąbiniu, dz. ewid. 475,477. Zakres prac do wykonania:a) Łaty (płatwie).
Nad główną częścią budynku oraz częścią boczną o drewnianej konstrukcji dachu płatwie drewniane należy zdemontować i zastąpić je płatwiami drewnianymi 8x8cm w układzie wieloprzęsłowym w rozstawie co 95cm i 110cm.
b) Pokrycie dachowe.
Istniejące pokrycie z blachy falistej aluminiowej i blachy trapezowej zdemontować. Projektowane pokrycie dachów o konstrukcji drewnianej z płyt warstwowych gr.4cm z rdzeniem z pianki poliuretanowej. Płyty mocować do płatwi drewnianych za pomocą łączników przewidzianych do tego rodzaju płatwi. Ilość łączników zgodnie z zaleceniami producenta. Powierzchnia całego dachu pokrytego płytą warstwową wynosi ok. 327m2 - podaną powierzchnię i wymiary należy zweryfikować na budowie przed przystąpieniem do zamówienia materiałów budowlanych. Okapy dachów wyposażyć w bariery śniegowe połaciowe.
Dach nad lewą częścią budynku należy pokryć nową warstwą papy termozgrzewalnej oraz wykonać ścianką attykową i nowe opierzenia i orynnowanie. Dodatkowo nad wejściem projektuje się systemowe zadaszenie dwuspadowe półokrągłe z profili aluminiowych pokryte płytą poliwęglanową.
c) Rynny i rury spustowe.
Istniejące rynny i rury spustowe PCV należy usunąć i zastąpić nowymi stalowymi powlekanymi w kolorze pokrycia dachu. Montaż zgodnie z zaleceniami producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 109740,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty realizowane na dachu budynku świetlicy wiejskiej w Świńcu, dz. ewid. 78/2. Zakres prac do wykonania:a) Łaty (płatwie).
Nad główną częścią budynku płatwie drewniane należy zdemontować i zastąpić je płatwiami drewnianymi 8x10cm w układzie wieloprzęsłowym w rozstawie co 95cm. Konstrukcję dachu nad dobudówką z uwagi brak możliwości oceny przed demontażem pokrycia zweryfikować pod kątem możliwości zastosowania i w razie konieczności dokonać wymiany lub jej wzmocnienia.
b) Pokrycie dachowe.
Istniejące pokrycie płyt falistych aluminiowych i płyt eternitowych należy zdemontować. Usunięcie eternitu wykonać zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa użytkowania takich wyrobów (Dz.U.05.216.1824) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r. Nr 71 poz.649 z późniejszymi zmianami).
Projektowane pokrycie dachu głównego z płyt warstwowych gr.4cm z rdzeniem z pianki poliuretanowej. Nad dobudówką projektuje się pokrycie z płyt warstwowych gr.10cm z rdzeniem z pianki poliuretanowej. Płyty mocować do płatwi drewnianych za pomocą łączników przewidzianych do tego rodzaju płatwi. Ilość łączników zgodnie z zaleceniami producenta. Powierzchnia całego dachu pokrytego płytą warstwową wynosi ok. 466m2 - podaną powierzchnię i wymiary należy zweryfikować na budowie przed przystąpieniem do zamówienia materiałów budowlanych. Okapy dachów wyposażyć w bariery śniegowe połaciowe.
c) Rynny i rury spustowe.
Istniejące rynny i rury spustowe PCV należy usunąć i zastąpić nowymi stalowymi powlekanymi w kolorze pokrycia dachu. Montaż zgodnie z zaleceniami producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 159848,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty realizowane na dachu budynku świetlicy wiejskiej w Zglińcu, dz. ewid. 16/7. Zakres prac do wykonania:a) Łaty (płatwie).
Istniejące łaty drewniane 4x6cm w rozstawie ok 30cm, z uwagi na zbyt mały przekrój (pod kątem możliwości przytwierdzenia płyty warstwowej) należy zdemontować i zastosować łaty drewniane o przekroju 8x8cm w rozstawie ok. 1,5m.
b) Pokrycie dachowe.
Istniejące pokrycie z płyt eternitowych należy zdemontować. Usunięcie eternitu wykonać zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa użytkowania takich wyrobów (Dz.U.05.216.1824) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004 r. Nr 71 poz.649 z późniejszymi zmianami).
Projektowane pokrycie dachowe z płyt warstwowych gr.4cm z rdzeniem z pianki poliuretanowej mocować do płatwi drewnianych za pomocą łączników przewidzianych do płatwi drewnianych. Ilość łączników zgodnie z zaleceniami producenta. Powierzchnia dachu wraz zadaszeniem nad wejściem wynosi ok. 198m2 - podaną powierzchnię i wymiary należy zweryfikować na budowie przed przystąpieniem do zamówienia materiałów budowlanych. Okapy dachów wyposażyć w bariery śniegowe połaciowe.
c) Rynny i rury spustowe.
Istniejące rynny i rury spustowe PCV należy usunąć i zastąpić nowymi stalowymi powlekanymi w kolorze pokrycia dachu. Montaż zgodnie z zaleceniami producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 65019,77 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty realizowane na dachu budynku świetlicy wiejskiej w Żelaźnie, dz. ewid. 38/8. Zakres prac do wykonania:a) Łaty (płatwie).
Nad główną częścią budynku płatwie stalowe z profila C40x20x2 należy zdemontować i zastąpić je płatwiami stalowymi z profila zamkniętego RK60x40x2,5 (stal18G2) w rozstawie co 100cm. Konstrukcję dachu nad dobudówką z uwagi na brak możliwości oceny przed demontażem pokrycia zweryfikować pod kątem możliwości zastosowania i w razie konieczności dokonać wymiany lub jej wzmocnienia.
b) Pokrycie dachowe.
Istniejące pokrycie płyt falistych aluminiowych należy zdemontować. Projektowane pokrycie dachu głównego z płyt warstwowych gr.4cm z rdzeniem z pianki poliuretanowej. Nad dobudówką projektuje się pokrycie z płyt warstwowych gr.10cm z rdzeniem z pianki poliuretanowej. Płyty mocować do płatwi stalowych za pomocą łączników przewidzianych do tego rodzaju płatwi. Ilość łączników zgodnie z zaleceniami producenta. Powierzchnia całego dachu pokrytego płytą warstwową wynosi ok. 467m2 - podaną powierzchnię i wymiary należy zweryfikować na budowie przed przystąpieniem do zamówienia materiałów budowlanych. Okapy dachów wyposażyć w bariery śniegowe połaciowe.
c) Rynny i rury spustowe.
Istniejące rynny i rury spustowe PCV należy usunąć i zastąpić nowymi stalowymi powlekanymi w kolorze pokrycia dachu. Montaż zgodnie z zaleceniami producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 157486,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137170,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170371,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137170,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MURARSTWO – Mariusz Krauze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-175-62-12
7.3.4) Miejscowość: Świerczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137170,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134627,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174643,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134627,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MURARSTWO – Mariusz Krauze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-175-62-12
7.3.4) Miejscowość: Świerczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134627,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195442,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249078,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195442,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MURARSTWO – Mariusz Krauze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-175-62-12
7.3.4) Miejscowość: Świerczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195442,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78696,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78696,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MURARSTWO – Mariusz Krauze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-175-62-12
7.3.4) Miejscowość: Świerczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78696,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192125,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192125,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MURARSTWO – Mariusz Krauze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-175-62-12
7.3.4) Miejscowość: Świerczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192125,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
INNE PRZETARGI KRZYWIŃ
więcej: przetargi KRZYWIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kłaj
- Rewitalizacja zbiorników wodnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Przebudowa i remont wnętrza budynku szpitala wraz z rozbudową o wiatrołap / Szpitalny Oddział Ratunkowy w Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.
- Roboty konserwacyjne dekarskie w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.