Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00495400/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
- 2023/BZP 00511132/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja w branży sanitarnej -terenach administrowanych przez ADK 1,2,4,5,6.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012547634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-464
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgn.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl/ user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms)1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja w branży sanitarnej -terenach administrowanych przez ADK 1,2,4,5,6.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4741ec25-83a1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031255/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Konserwacja w branży sanitarnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ-245/U/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 481602,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie powierzonych Wykonawcy instalacji wraz z urządzeniami do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej, natomiast pogotowie techniczne polega na usuwaniu i zapobieganiu awarii instalacji w powierzonych budynkach poza godzinami pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pomieszczeń ogólnodostępnych, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków, otoczenia i terenów będących w administrowaniu Administracji. Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących: instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości, instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja hydroforni.Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących:1. budynki 100% własność miasta
1) instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości,
2) instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach
3) instalacja centralnego ogrzewania w całości,
4) instalacja hydroforni w całości.
2. lokale komunalne w budynkach będących w obcym administrowaniu
- instalacja zw., cw. od zaworu odcinającego przy pionie do punktów czerpalnych
3. tereny m. st. Warszawy administrowane przez ZGN
- instalacje kanalizacji deszczowej wraz z wpustami podwórzowymi i ulicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 80020,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie powierzonych Wykonawcy instalacji wraz z urządzeniami do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej, natomiast pogotowie techniczne polega na usuwaniu i zapobieganiu awarii instalacji w powierzonych budynkach poza godzinami pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pomieszczeń ogólnodostępnych, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków, otoczenia i terenów będących w administrowaniu Administracji. Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących: instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości, instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja hydroforni.Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących:
1. budynki 100% własność miasta
1) instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości,
2) instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach
3) instalacja centralnego ogrzewania w całości,
4) instalacja hydroforni w całości.
2. lokale komunalne w budynkach będących w obcym administrowaniu
- instalacja zw., cw. od zaworu odcinającego przy pionie do punktów czerpalnych
3. tereny m. st. Warszawy administrowane przez ZGN
- instalacje kanalizacji deszczowej wraz z wpustami podwórzowymi i ulicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 146894,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie powierzonych Wykonawcy instalacji wraz z urządzeniami do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej, natomiast pogotowie techniczne polega na usuwaniu i zapobieganiu awarii instalacji w powierzonych budynkach poza godzinami pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pomieszczeń ogólnodostępnych, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków, otoczenia i terenów będących w administrowaniu Administracji. Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących: instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości, instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja hydroforni.Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących:
1. budynki 100% własność miasta
1) instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości,
2) instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach
3) instalacja centralnego ogrzewania w całości,
4) instalacja hydroforni w całości.
2. lokale komunalne w budynkach będących w obcym administrowaniu
- instalacja zw., cw. od zaworu odcinającego przy pionie do punktów czerpalnych
3. tereny m. st. Warszawy administrowane przez ZGN
- instalacje kanalizacji deszczowej wraz z wpustami podwórzowymi i ulicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 93238,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie powierzonych Wykonawcy instalacji wraz z urządzeniami do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej, natomiast pogotowie techniczne polega na usuwaniu i zapobieganiu awarii instalacji w powierzonych budynkach poza godzinami pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pomieszczeń ogólnodostępnych, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków, otoczenia i terenów będących w administrowaniu Administracji. Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących: instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości, instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja hydroforni.Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących:
1. budynki 100% własność miasta
1) instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości,
2) instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach
3) instalacja centralnego ogrzewania w całości,
4) instalacja hydroforni w całości.
2. lokale komunalne w budynkach będących w obcym administrowaniu
- instalacja zw., cw. od zaworu odcinającego przy pionie do punktów czerpalnych
3. tereny m. st. Warszawy administrowane przez ZGN
- instalacje kanalizacji deszczowej wraz z wpustami podwórzowymi i ulicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 99983,29 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie powierzonych Wykonawcy instalacji wraz z urządzeniami do obsługi konserwacyjnej w ciągłej sprawności technicznej, natomiast pogotowie techniczne polega na usuwaniu i zapobieganiu awarii instalacji w powierzonych budynkach poza godzinami pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania przeglądów okresowych pomieszczeń ogólnodostępnych, otoczenia i innych elementów budynków, bezzwłocznego określanie stanów zagrożenia i zabezpieczanie budynków, otoczenia i terenów będących w administrowaniu Administracji. Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących: instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości, instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja hydroforni.Czynności wchodzące w zakres usług konserwacyjnych dotyczą instalacji sanitarnych obejmujących:
1. budynki 100% własność miasta
1) instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całości,
2) instalacja kanalizacji w całości z wyłączeniem podejść do urządzeń sanitarnych w lokalach
3) instalacja centralnego ogrzewania w całości,
4) instalacja hydroforni w całości.
2. lokale komunalne w budynkach będących w obcym administrowaniu
- instalacja zw., cw. od zaworu odcinającego przy pionie do punktów czerpalnych
3. tereny m. st. Warszawy administrowane przez ZGN
- instalacje kanalizacji deszczowej wraz z wpustami podwórzowymi i ulicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 61465,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 22
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Andrzej Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141739285
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDRZEJ SZYMAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDRZEJ SZYMAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANIT-BUD Radosław Dziurdzia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015520759
7.3.3) Ulica: Reymonta
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174230,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Andrzej Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141739285
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDRZEJ SZYMAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDRZEJ SZYMAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INST-BUD-POL Krzysztof Pugacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140834389
7.3.3) Ulica: Sosnowa
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INST-BUD-POL" KRZYSZTOF PUGACZ
jakie przetargi wygrała firma
"INST-BUD-POL" KRZYSZTOF PUGACZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANIT-BUD Radosław Dziurdzia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015520759
7.3.3) Ulica: Reymonta
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 690200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
cz.2 stawka godzino-robocza 45,54-pogotowie 500,00 czas dojazdu 1 h
cz.3 stawka godzino-robocza 51,74-pogotowie 230,00 czas dojazdu 2 h
cz.4 stawka godzino-robocza 61,60-pogotowie 50,00 czas dojazdu 1 h
cz.5 stawka godzino-robocza 45,54-pogotowie 500,00 czas dojazdu 1 h
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zapewnienie sprawności, w tym przeglądy techniczne, konserwacja i serwis techniczny, systemu sygnalizacji pożarowej oraz systemu klap i okien oddymiających
- "Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i usuwania awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych dla obiektów zarządzanych przez Łódzkie Nieruchomości Sp. z o.o."
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ BUDOWA DŹWIGU TOWAROWO OSOBOWEGO
- Konserwacja i serwis urządzeń instalacji wentylacji i klimatyzacji w obiektach Szpitala II
- odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.