eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaUsługa wykonania wraz z dostawą personalizowanych kalendarzy trójdzielnych na potrzeby Gminy Stalowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania wraz z dostawą personalizowanych kalendarzy trójdzielnych na potrzeby Gminy Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 819 47 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-247bc4ae-7199-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonania wraz z dostawą personalizowanych kalendarzy trójdzielnych na potrzeby Gminy Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-247bc4ae-7199-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042222/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 usługi poligraficzne dla jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IV.271.197.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 420676,42 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4560,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania wraz z dostawą personalizowanych kalendarzy trójdzielnych obejmujących rok 2024 na potrzeby Gminy Stalowa Wola w ilości 350 sztuk kalendarzy ściennych - trójdzielnych ze zrywanymi kartami kalendarium, główka oprawiona z efektem wypukłości, doklejona do pleców wg. wzoru dostarczonego przez Zamawiającego wraz nadrukiem danych adresowych i herbu miasta w dolnej części pleców.
2. Każdy kalendarz powinien posiadać:
1) Zrywane karty kalendarium;
2) Główkę doklejoną do pleców, wykonaną z efektem wypukłości;
3) Nadrukowane dane adresowe wraz z herbem miasta w dolnej części pleców;
4) Kalendarze z nadrukiem jednostronnym;
5) Karty kalendarium na 2024 rok zawierające miesiące od stycznia do grudnia, w każdej z trzech części.
6) Specyfikacja:
Długość całkowita: min. 83 cm – max. 90 cm.
Główka: wypukła, o formacie min. 330 mm – max. 350 mm x min. 200 mm – max.210 mm
karton GC2 min. 230 g – max. 260 g, druk 4+0, folia błysk
Plecki: format min. 330 mm – max. 350 mm x min. 630 mm – max. 700 mm
Karton GC2 min. 250 g – max. 300 g, druk 4+0, sztancowanie,
Kalendarium: standard o formacie min. 300 mm – max. 320 mm x min. 150 mm – max. 170 mm
papier offset 80g, druk 2+0
Okienko: czerwone na datę.
3. Przed wykonanie usługi Wykonawca powinien skonsultować ostateczny projekt kalendarza z pracownikiem Zamawiającego wskazanym w Umowie – Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązuje się, w terminie zawartym w deklaracji Wykonawcy, zawartej na Formularzu ofertowym wykonać usługę i dostarczyć cały przedmiot zamówienia tj. 350 sztuk personalizowanych kalendarzy trójdzielnych w jednorazowej dostawie do siedziby Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienie na własny koszt do
siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem i przekazaniem upoważnionej osobie, po
wcześniejszym ustaleniu dokładnej daty i godziny dostawy, mając na uwadze godziny
pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Gmina Stalowa Wola – Wydział Administracyjno Gospodarczy, ul. Skoczyńskiego 12 , 37-450 Stalowa Wola.
6. Przed dostawą Wykonawca zobowiązany jest ustalić dokładny termin dostawy, nie później jednak niż 1 dzień przed planowaną dostawą. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia dokładnego terminu dostawy przedmiotu umowy z Zamawiającym
w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:30-15:30.
7. Wszystkie kalendarze muszą być oryginalnie zabezpieczone przez Wykonawcę
w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania.
8. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie zapewnia, że jest w stanie zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczyć kalendarze zgodnie z opisem, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, oraz że kwota złożonej Oferty zawiera wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności, przygotowania, dostawy i rozładunku w siedzibie Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem należytej staranności i w sposób zapewniający ich wysoką jakość.
10. Nazwy i kod robót wiodących wg CPV:
Główny przedmiot:
− 79800000-2 – Usługi drukowania i powiązane;
Dodatkowe kody:
− 30199792-8 – Kalendarze.
11. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
12. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30199792-8 - Kalendarze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2565,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8566,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3099,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CALENDARMILL.COM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252963396

7.3.3) Ulica: ul Długa 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-238

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3099,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.